#1
Die kon ik al, dan zet je jezelf even voor luljcutter zei:
Bwah, van afgelopen nacht weet ik ook nog maar fucking weinig. Wist van tevoren al dat dat ging gebeuren.
Die kon ik al, dan zet je jezelf even voor luljcutter zei:
Misschien ken je het alcohol medium nog niet goed want praktisch elk dingetje kan bij dronkenschap in ruzie ontaarden zonder dat er tevoren een oorzaak isBullshit. De oorzaak van de ruzie moet er al zijn, ik geloof nooit dat die door alcohol ineens ontstaat.
Misschien drink ik alleen met hele leuke mensen om me heen of zijn wij allemaal raar ofzo, maar dat soort wangedrag heb ik nooit iemand van dichtbij zien vertonen.Bontkikker zei:Misschien ken je het alcohol medium nog niet goed want praktisch elk dingetje kan bij dronkenschap in ruzie ontaarden zonder dat er tevoren een oorzaak is![]()
.
033Amnesia zei:Blackouts.....
Mooie he, die drank? Jammer dat je er niks meer van herinnerd.... dit is al een bekend verhaal bij mij, ben nu bijna 19 en zuip me ieder weekend klem vanaf m'n 14e... deze oud&nieuw was gewoon echt de druppel - kan me letterlijk NIKS meer herinneren van het feest waar ik ben geweest.... Blackouts heb ik tegenwoordig vaak, maar niet zo ernstig... Kan meestal wel vage dingen herinneren, sowieso wel met wie ik was, waar we waren en wat we gedaan hebben...Maar letterlijk NIKS? Dit is voor mij echt de druppel....wat een vieze troep is het gewoon - als je het misbruikt. Is natuurlijk met alles zo maargoed.... wie kan mij vertellen wat mijn avonden nog waard waren het afgelopen jaar? Was leuk en aardig (terwijl ik dronken was), maar kan me er amper 1 herinneren. Ik ben er echt klaar mee..... kan me niet eens meer herinneren wanneer ik hier voor het laatst heb gepost (niet door de alcohol, is gewoon alweer een tijd geleden :P ), maar ik zeg het comazuipen ff gedag... ga aankomend weekend maar gewoon weer is lekker 3/4 drankjes drinken op een avond en houd het daarbij....
Suc6 iedereen, mocht je net als mij elk weekend comazuipen en beginnen die blackouts er ook al aan te komen, wens ik je veel wijsheid en succes toe... ik ga mezelf in ieder geval niet meer naar de kanker - sorry - helpen.
Bontkikker zei:Ei - Excepcional Insight,
Dit vind ik toch echt bullshit:
Misschien ken je het alcohol medium nog niet goed want praktisch elk dingetje kan bij dronkenschap in ruzie ontaarden zonder dat er tevoren een oorzaak isBullshit. De oorzaak van de ruzie moet er al zijn, ik geloof nooit dat die door alcohol ineens ontstaat.![]()
.
Xeloc zei:Ik kan mijzelf wel een zuiplap noemen, maar echt ruzie heb ik nooit.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."