Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsblackout.

blackout.

48 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#1
jcutter zei:
Klik om te vergroten...
Die kon ik al, dan zet je jezelf even voor lul :tearsofjoy:

Bwah, van afgelopen nacht weet ik ook nog maar fucking weinig. Wist van tevoren al dat dat ging gebeuren.
B
BontkikkerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ei - Excepcional Insight,
Dit vind ik toch echt bullshit:
Bullshit. De oorzaak van de ruzie moet er al zijn, ik geloof nooit dat die door alcohol ineens ontstaat.
Klik om te vergroten...
Misschien ken je het alcohol medium nog niet goed want praktisch elk dingetje kan bij dronkenschap in ruzie ontaarden zonder dat er tevoren een oorzaak is :kots: :) .
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bontkikker zei:
Misschien ken je het alcohol medium nog niet goed want praktisch elk dingetje kan bij dronkenschap in ruzie ontaarden zonder dat er tevoren een oorzaak is :kots: :) .
Klik om te vergroten...
Misschien drink ik alleen met hele leuke mensen om me heen of zijn wij allemaal raar ofzo, maar dat soort wangedrag heb ik nooit iemand van dichtbij zien vertonen.
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als je met dat soort mensen gaat drinken kan je echt beter thuisblijven...
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Blackouts.....

Mooie he, die drank? Jammer dat je er niks meer van herinnerd.... dit is al een bekend verhaal bij mij, ben nu bijna 19 en zuip me ieder weekend klem vanaf m'n 14e... deze oud&nieuw was gewoon echt de druppel - kan me letterlijk NIKS meer herinneren van het feest waar ik ben geweest.... Blackouts heb ik tegenwoordig vaak, maar niet zo ernstig... Kan meestal wel vage dingen herinneren, sowieso wel met wie ik was, waar we waren en wat we gedaan hebben...Maar letterlijk NIKS? Dit is voor mij echt de druppel....wat een vieze troep is het gewoon - als je het misbruikt. Is natuurlijk met alles zo maargoed.... wie kan mij vertellen wat mijn avonden nog waard waren het afgelopen jaar? Was leuk en aardig (terwijl ik dronken was), maar kan me er amper 1 herinneren. Ik ben er echt klaar mee..... kan me niet eens meer herinneren wanneer ik hier voor het laatst heb gepost (niet door de alcohol, is gewoon alweer een tijd geleden :P ), maar ik zeg het comazuipen ff gedag... ga aankomend weekend maar gewoon weer is lekker 3/4 drankjes drinken op een avond en houd het daarbij....

Suc6 iedereen, mocht je net als mij elk weekend comazuipen en beginnen die blackouts er ook al aan te komen, wens ik je veel wijsheid en succes toe... ik ga mezelf in ieder geval niet meer naar de kanker - sorry - helpen.
A
AndyyLid
01-01-2024, 00:00
#6
033Amnesia zei:
Blackouts.....

Mooie he, die drank? Jammer dat je er niks meer van herinnerd.... dit is al een bekend verhaal bij mij, ben nu bijna 19 en zuip me ieder weekend klem vanaf m'n 14e... deze oud&nieuw was gewoon echt de druppel - kan me letterlijk NIKS meer herinneren van het feest waar ik ben geweest.... Blackouts heb ik tegenwoordig vaak, maar niet zo ernstig... Kan meestal wel vage dingen herinneren, sowieso wel met wie ik was, waar we waren en wat we gedaan hebben...Maar letterlijk NIKS? Dit is voor mij echt de druppel....wat een vieze troep is het gewoon - als je het misbruikt. Is natuurlijk met alles zo maargoed.... wie kan mij vertellen wat mijn avonden nog waard waren het afgelopen jaar? Was leuk en aardig (terwijl ik dronken was), maar kan me er amper 1 herinneren. Ik ben er echt klaar mee..... kan me niet eens meer herinneren wanneer ik hier voor het laatst heb gepost (niet door de alcohol, is gewoon alweer een tijd geleden :P ), maar ik zeg het comazuipen ff gedag... ga aankomend weekend maar gewoon weer is lekker 3/4 drankjes drinken op een avond en houd het daarbij....

Suc6 iedereen, mocht je net als mij elk weekend comazuipen en beginnen die blackouts er ook al aan te komen, wens ik je veel wijsheid en succes toe... ik ga mezelf in ieder geval niet meer naar de kanker - sorry - helpen.
Klik om te vergroten...


haha tjaaaaa na oud en nieuw was het bij mij ook weer feest, kleine blackouts gehad... maar niet een hele avond weg, maar wel goed beroerd geweest afgelopen zaterdag, zo hey niet normaal.. ik ga zelf ook stukken minder drinken want sinds ik ben gestopt met blowe en sinds ik nog weinig harddrugs aanraak zuip ik mezelf elk weekend naar de tering, echt gewoon naar de klote.. en dan nog doordeweeks als ik na school moet, of na stage.

k schrik dr gewoon van als ik erover terugdenk :grin:
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Bontkikker zei:
Ei - Excepcional Insight,
Dit vind ik toch echt bullshit:
Bullshit. De oorzaak van de ruzie moet er al zijn, ik geloof nooit dat die door alcohol ineens ontstaat.
Klik om te vergroten...
Misschien ken je het alcohol medium nog niet goed want praktisch elk dingetje kan bij dronkenschap in ruzie ontaarden zonder dat er tevoren een oorzaak is :kots: :) .
Klik om te vergroten...

Dat 'kleine dingetje' is dan toch de oorzaak?
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik kan mijzelf wel een zuiplap noemen, maar echt ruzie heb ik nooit :).
A
AndyyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Xeloc zei:
Ik kan mijzelf wel een zuiplap noemen, maar echt ruzie heb ik nooit :).
Klik om te vergroten...

ik ook niet.
tot ik na de bottom ga.
waar half emmeloord denkt dat ze in 1 of andere ghetto wonen.. grrr kutlui ken dr niet tegen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."