Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsblackout.

blackout.

48 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
D
DutchCookieLid
01-01-2024, 00:00
#1
afgelopen donderdag bijna in de gracht geflikkerd omdat ik per se wou weten of er ijs op het water lag

volgens een vriend heb ik 3 minuten schreeuwend aan het trappetje gehangen nadat ik weer omhoog kon komen

de bastard hielp ook niet :tearsofjoy:
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#2
geweldig ik wil meer verhalen
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bontkikker zei:
Long, long ago, raakte ik beneveld met mijn lievelingsbroer in gevecht.
Klik om te vergroten...
Dan vraag ik me toch af wat er verkeerd gaat als je met je "lievelingsbroer" gaat vechten..
B
BontkikkerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Long, long ago, raakte ik beneveld met mijn lievelingsbroer in gevecht. Hij vertelde mij later dat hij op een gegeven moment een Grolsch dikbuikje op mijn hoofd kapot had geslagen, maar ik was gewoon zonder een krimp doorgegaan... .
Op dít eigene moment is het precies 19 jaar geleden dat ik voor het laatst een druppel alcohol heb genuttigd :kots: :stoned: :hearteyes: (Dank voor de felicitaties en de mooie bloemen :sunglasses: !) Maar, om even gebruik te maken van Koot & Bie, als je al mijn blackouts achter elkaar zou leggen zouden die ruimschoots van hier tot de toren van Pisa gaan en die ook rechtop zetten (en daarna waarschijnlijk slopen :confused: ). :kots:
B
BontkikkerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dan vraag ik me toch af wat er verkeerd gaat als je met je "lievelingsbroer" gaat vechten.
Klik om te vergroten...
Ach ja, als je uit een enorm groot gezin komt kun je met de een beter opschieten dan de ander. Wat gaat er verkeerd? Weet ik veel, de alcohol vindt altijd wel iets.
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bontkikker zei:
Dan vraag ik me toch af wat er verkeerd gaat als je met je "lievelingsbroer" gaat vechten.
Klik om te vergroten...
Ach ja, als je uit een enorm groot gezin komt kun je met de een beter opschieten dan de ander. Wat gaat er verkeerd? Weet ik veel, de alcohol vindt altijd wel iets.
Klik om te vergroten...
Dat is stap 2. Stap 1 is dat jij de alcohol vind...
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wat doe je dan, om opgepakt te worden :P. Heb wel vaker dat ik dele van avonden niet onthoud maar ik misdraag mij dan niet zo om in aanraking met politie te komen (Behalve wildpissen).
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bullshit. De oorzaak van de ruzie moet er al zijn, ik geloof nooit dat die door alcohol ineens ontstaat.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#9
Flameon zei:
Typisch een gevalletje van niet met drank kunnen omgaan :P
En hoe is het nu met je kater?
Klik om te vergroten...
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#10
Exceptional Insight zei:
Bullshit. De oorzaak van de ruzie moet er al zijn, ik geloof nooit dat die door alcohol ineens ontstaat.
Klik om te vergroten...
Mischien niet,maar kan het wel versterken.Kwaad zijn en blij zijn liggen vaak dicht bijelkaar.Onder invloed van drank verdubbelt dat vaak.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik doe mijn best zei:
Mischien niet,maar kan het wel versterken.
Klik om te vergroten...
Ja. En dus moet de oorzaak er eerder al geweest zijn.

ik doe mijn best zei:
Kwaad zijn en blij zijn liggen vaak dicht bijelkaar.
Klik om te vergroten...
Wat? Nee. Die liggen ver uit elkaar.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik doe mijn best zei:
Kwaad zijn en blij zijn liggen vaak dicht bijelkaar.
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#13
jcutter zei:
Klik om te vergroten...
Die kon ik al, dan zet je jezelf even voor lul :tearsofjoy:

Bwah, van afgelopen nacht weet ik ook nog maar fucking weinig. Wist van tevoren al dat dat ging gebeuren.
B
BontkikkerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ei - Excepcional Insight,
Dit vind ik toch echt bullshit:
Bullshit. De oorzaak van de ruzie moet er al zijn, ik geloof nooit dat die door alcohol ineens ontstaat.
Klik om te vergroten...
Misschien ken je het alcohol medium nog niet goed want praktisch elk dingetje kan bij dronkenschap in ruzie ontaarden zonder dat er tevoren een oorzaak is :kots: :) .
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bontkikker zei:
Misschien ken je het alcohol medium nog niet goed want praktisch elk dingetje kan bij dronkenschap in ruzie ontaarden zonder dat er tevoren een oorzaak is :kots: :) .
Klik om te vergroten...
Misschien drink ik alleen met hele leuke mensen om me heen of zijn wij allemaal raar ofzo, maar dat soort wangedrag heb ik nooit iemand van dichtbij zien vertonen.
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Als je met dat soort mensen gaat drinken kan je echt beter thuisblijven...
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Blackouts.....

Mooie he, die drank? Jammer dat je er niks meer van herinnerd.... dit is al een bekend verhaal bij mij, ben nu bijna 19 en zuip me ieder weekend klem vanaf m'n 14e... deze oud&nieuw was gewoon echt de druppel - kan me letterlijk NIKS meer herinneren van het feest waar ik ben geweest.... Blackouts heb ik tegenwoordig vaak, maar niet zo ernstig... Kan meestal wel vage dingen herinneren, sowieso wel met wie ik was, waar we waren en wat we gedaan hebben...Maar letterlijk NIKS? Dit is voor mij echt de druppel....wat een vieze troep is het gewoon - als je het misbruikt. Is natuurlijk met alles zo maargoed.... wie kan mij vertellen wat mijn avonden nog waard waren het afgelopen jaar? Was leuk en aardig (terwijl ik dronken was), maar kan me er amper 1 herinneren. Ik ben er echt klaar mee..... kan me niet eens meer herinneren wanneer ik hier voor het laatst heb gepost (niet door de alcohol, is gewoon alweer een tijd geleden :P ), maar ik zeg het comazuipen ff gedag... ga aankomend weekend maar gewoon weer is lekker 3/4 drankjes drinken op een avond en houd het daarbij....

Suc6 iedereen, mocht je net als mij elk weekend comazuipen en beginnen die blackouts er ook al aan te komen, wens ik je veel wijsheid en succes toe... ik ga mezelf in ieder geval niet meer naar de kanker - sorry - helpen.
A
AndyyLid
01-01-2024, 00:00
#18
033Amnesia zei:
Blackouts.....

Mooie he, die drank? Jammer dat je er niks meer van herinnerd.... dit is al een bekend verhaal bij mij, ben nu bijna 19 en zuip me ieder weekend klem vanaf m'n 14e... deze oud&nieuw was gewoon echt de druppel - kan me letterlijk NIKS meer herinneren van het feest waar ik ben geweest.... Blackouts heb ik tegenwoordig vaak, maar niet zo ernstig... Kan meestal wel vage dingen herinneren, sowieso wel met wie ik was, waar we waren en wat we gedaan hebben...Maar letterlijk NIKS? Dit is voor mij echt de druppel....wat een vieze troep is het gewoon - als je het misbruikt. Is natuurlijk met alles zo maargoed.... wie kan mij vertellen wat mijn avonden nog waard waren het afgelopen jaar? Was leuk en aardig (terwijl ik dronken was), maar kan me er amper 1 herinneren. Ik ben er echt klaar mee..... kan me niet eens meer herinneren wanneer ik hier voor het laatst heb gepost (niet door de alcohol, is gewoon alweer een tijd geleden :P ), maar ik zeg het comazuipen ff gedag... ga aankomend weekend maar gewoon weer is lekker 3/4 drankjes drinken op een avond en houd het daarbij....

Suc6 iedereen, mocht je net als mij elk weekend comazuipen en beginnen die blackouts er ook al aan te komen, wens ik je veel wijsheid en succes toe... ik ga mezelf in ieder geval niet meer naar de kanker - sorry - helpen.
Klik om te vergroten...


haha tjaaaaa na oud en nieuw was het bij mij ook weer feest, kleine blackouts gehad... maar niet een hele avond weg, maar wel goed beroerd geweest afgelopen zaterdag, zo hey niet normaal.. ik ga zelf ook stukken minder drinken want sinds ik ben gestopt met blowe en sinds ik nog weinig harddrugs aanraak zuip ik mezelf elk weekend naar de tering, echt gewoon naar de klote.. en dan nog doordeweeks als ik na school moet, of na stage.

k schrik dr gewoon van als ik erover terugdenk :grin:
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Bontkikker zei:
Ei - Excepcional Insight,
Dit vind ik toch echt bullshit:
Bullshit. De oorzaak van de ruzie moet er al zijn, ik geloof nooit dat die door alcohol ineens ontstaat.
Klik om te vergroten...
Misschien ken je het alcohol medium nog niet goed want praktisch elk dingetje kan bij dronkenschap in ruzie ontaarden zonder dat er tevoren een oorzaak is :kots: :) .
Klik om te vergroten...

Dat 'kleine dingetje' is dan toch de oorzaak?
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik kan mijzelf wel een zuiplap noemen, maar echt ruzie heb ik nooit :).

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."