#1
Re: Hoe laat (vroeg) op de dag begin je aan je eerste drankj
Meestal niet voor 12u, ik zeg wel meestal.
Meestal niet voor 12u, ik zeg wel meestal.


KoxBox zei:Meestal niet voor 12u, ik zeg wel meestal.![]()
Vroeg vogelen heeft wel iets.Flameon zei:KoxBox zei:Meestal niet voor 12u, ik zeg wel meestal.![]()
Jij bent een vroege vogel :d
Mietje.Flameon zei:vogelen wel ... buizen niet:P
Als ik voor 12u al ga drinken lig ik om 18u al KO hahaha


Dat gaat er dan weer over.brutus420 zei:heb al halve fles moskovskaya op nu
knallen![]()
brutus420 zei:heb al halve fles moskovskaya op nu
knallen![]()

Einstein zei:Tegenwoordig doe ik alleen 's middags rond 3 uur wel eens een jenevertje, voor de rest drink ik sowieso niet zoveel alcohol meer![]()
NocturnalJohnny zei:Van zodra ik ontbeten heb , dus meestal voor 11:00 ja.
Ja en is niet iets om trots op te zijn maar het is me eigen verantwoordelijkheid.Svali zei:NocturnalJohnny zei:Van zodra ik ontbeten heb , dus meestal voor 11:00 ja.
Serieus?

Het valt me wel op, dat zelfs als je geen typische probleemdrinker bent, er (bij mij in ieder geval) toch een zekere mate van gewenning plaats vindt.
De gewenning uit zich niet in lichamelijke ziekte of iets dergelijks, maar merk ik dat mijn gedachten er toch vaak op gefocused zijn, en ik toch heel bewust moet zeggen tegen mezelf 'vandaag ff 'niet'.
Ik moet zeggen ik dat ik dan superscherp en fris 's morgens mijn bed uitspring, veel meer in contact ben met mezelf, wat een goed gevoel is, en me veel meer oplevert dan vroeger: toch lichtelijk verdoofd je ding gaan doen.
Ik vond het in ieder geval voor mezelf een eye opener.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."