Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Gebruik meer punten en comma's, het is echt moeilijk om je trip te lezen :P Ruski~"
"Ikzelf heb al heel veel drankjes gedronken, inclusief absinth. Jammer genoeg heb ik dit heerlijk brouwsel maar 3x kunnen drinken. Ik vind het ook een heerlijk drankje en ben veel verder dan dronken alleen gegaan, je zou kunnen zeggen dat ik een niveau heb bereikt waar je zo goed als niets meer weet wat je doet maar je weet wel dat je ervan genoten hebt. Ik moet wel toegeven dat bij alle 3 keren dat ik Absinth heb gedronken dat ik een soort van raar kretsend gevoel in mijn keel heb zitten, wat je kunt vergelijken met dat je bijv. heel erg hete thee hebt gedronken, en het ergste van alles is dat dit gevoel gwnweg niet weggaat wat je ook eet of drinkt. Tenzei je gaat slapen of gwn wegvalt van het drankje zelf. Ik weet niet of dit aan mij ligt of aan de kwaliteit van het Absinth zelf maja. Ik raad het aan iedereen aan om dit ooit te proberen, zoiets moet je gewoon ooit geproeft hebben. Ruski~"
"zelfde grootte, zelfde kleur, als je kijkt naar de label achterop dit flesje dan zie je dat het overeen komt met de label op jou foto. Ik herken het uit duizenden omdat ik het vroeger zelf heel vaak gedronken heb. Kost meestal tussen 9 en 12,50 euro in verschillende winkels, zit 40% in. 20cl en een normale drinker is hier ongeveer een volledige dag zoet mee. Een alcoholist mss een paar uurtjes, hangt ervanaf hoeveel je aan kan. Veel plezier met haar te betrappen. Ruski~"
"Ooit zaten we eens in een schuurtje te genieten van wat XTC, tot een vriend van mij (met een trage verteringssysteem) zware maagklachten kreeg. Hij was echt aan het creperen van de pijn, lag te rollen en shit en zowat te janken. Anyway, to the point, mijn andere maat ging snel naar binnen en haalde een vel A4 blad, goot daar wat zonnebloem olie overheen, plakte dit op zijn blote maag en zette daar lichtjes druk op. Binne 2 minuten was mijn creperende vriend weer helemaal tiptop in orde. Zoiets had ik nog nooit gezien, mss kan het handig zijn om hier bij te voegen. Naar het schijnt helpt fruit ook tegen paddo's en truffels, voor als je een bad trip krijgt. En suikerwater werkt goed tegen speed, dan word je ook snel nuchter. Ruski~"
"edblok2 zei: lol, wat een onzin. Klik om te vergroten... Kzou je dat wel eens willen horen zeggen terwijl je er recht bij zit en het ziet gebeuren met een van je beste vrienden. Ruski~"
"Ik heb een tijdje lang ook gezocht naar een vervanging voor nicotine, tot ik een schoolgenootje tegenkwam die me iets had aangeboden wat ik nog nooit had gezien: Snuiftabak Het ziet eruit als bruine speed, verfrist je neus en voldoet je nicotine verslaving. Hij haalt het uit luxemburg maar ik ben er zeker van dat je het ook ergens in nederland te kopen is. Ruski~"
"private zei: Ongeveeer 6 weken geleden ben ik gestopt met blowen en 4 weken geleden gestopt met roken. Ik ben gestopt met blowen en over gegaan op alcohol en dat bewust. Dit omdat ik blowen gewoon niet 2 x per week kan doen, ik doe het dat gelijk 7 dagen per week in m'n vrije tijd. Nu, vraag ik me af of het mogelijk is om te roken als ik alcohol ga drinken? Ik weet dat dit een stomme vraag is en er niet echt een concreet antwoord is. Maar wat ik me af vroeg is kan 2 x per week een halve pakje samen met 6 std glazen alcohol leiden tot nicotine verslaving? Overige 5 dagen dat ik sigaretten ga misssen? Ik vind het o zo lekker om te roken met alcohol dat ik niet alleen alcohol kan gaan drinken zonder te roken en tegelijkertijd bang ben dat ik weer verslaafd raak aan roken. Het klinkt heel vaag, maar lees dit als je nuchter bent en probeer mij te begrijpen. Klik om te vergroten... Ik begrijp je volledig. Ik heb heel lang gerookt en nog veel langer gedronken, op dit moment ben ik gestopt met roken maar ik drink nog altijd. En blowen kan er ook nog altijd bij. Maar dat allemaal terzijde, ongeveer 2 jaar geleden besloot ik te gaan stoppen met vast te roken, en overdag is me dat ook gelukt. Tot ik nog eens op stap ging en weer begon te roken, toen heb ik gewoon besloten om niet te roken als ik nuchter ben, maar wel te roken als ik op stap ga of eens een goed bakje bier met paar vrienden opzuip. Het ging goed voor een tijdje maar toen merke ik dat hoe meer dronken ik werd, hoe meer sigaretten ik rookte. Sommige vrienden noemden me zelfs een stoomtrein die avond omdat ik zoveel rookte op een avondje, en dat liet me wel eventjes schrikken. Uiteindelijk heb ik sigaretten roken compleet opgegeven, en rook ik nu nog alleen maar tabak als ik joints rook. Conclusie: Krijg je een nicotineverslaving als je alleen rookt terwijl je drinkt? Nee, maar let wel op hoeveel je rookt, want als je dronken bent dan word je nogal snel afgeleid door de gezelligheid om je heen. En voor je het weet ben je weer blut omdat je alle geld hebt uitgegeven aan sigaretten. Ruski"
"Samichan zei: het geeft inderdaad wat aan maar dat hoeft niet perse het einde te zijn de meeste dingen kan je ook op nieuw aanleren en mijn vraag is dus of iemand enig idee heeft hoe je dat het beste bij sterke drank kan doen? bijvoorbeeld eerst bij 15% beginne of eerst met halve shots beginnen? Klik om te vergroten... Dit klinkt mss idioot, maar dit is de enigste oplossing die ik me kan bedenken om alles weer terug op peil te krijgen. Begin te mixen, begin eerst met gewone drankjes zoals een BaCo(Bacardi-Cola) of Vodka Orange ofzo. Als dat niet lukt kun je nog altijd zielig gaan doen en met de breezertjes beginnen. Je lichaam moet eerst wennen aan het alcohol absorberen in je lichaam. Als je begint te merken dat dit allemaal goed lukt, probeer dan -net zoals jijzelf al voorstelde- halve shotjes, of gewoon iets minder krachtig zoals Martini shotjes ofzo en werk jezelf omhoog. Vanaf het moment dat je merkt dat je moet kotsen of wat dan ook, drink meteen water of wat frisdrank om het tegen te houden. Het beste is nog altijd gewoon eruit kotsen en opnieuw proberen. Hard mode: Doe dit op een lege maag Ruski~"
"Svali zei: Ik weet wel wat jullie bedoelen, ik ben zelf alcoholist, maar ik krijg het m'n strot niet uit om iemand op zo'n manier te adviseren. Klik om te vergroten... Heb jij een ander idee? Svali zei: Ook dit herken ik, maar waarom zou je in godsnaam iemand op die manier willen helpen? Omdat je weet hoe het is? Of wil je gewoon graag dat meerdere mensen je ellende kunnen delen?. En "hard mode" is "soft mode" = de makkelijkste weg. Je bent echt geen bikkel hoor. Klik om te vergroten... Nee, ik zette dat er gewoon bij voor als het eerste deel gelukt zou zijn, dat je het ook eens kon proberen op een lege maag. Want als dat eenmaal lukt dan is je probleem zo goed als voorbij. Ruski~"
"Re: Hoe laat (vroeg) op de dag begin je aan je eerste drankj gwn nachtje doordoen en blijven drinken Ruski~"