Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavoriete drank

Favoriete drank

195 antwoorden
91 weergaven
18-5-2026
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
Rooie wijn. Wat een prachtige dronkenschap veroorzaakt dat :hearteyes:
l
live fast die YoungLid
01-01-2024, 00:00
#2
wow haha smaakt dat bij elkaar?
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#3
passie
safari
baileys
malibu
goldstrike
martini

vanavond passie/safari coctail party :mrgreen:
N
NLweed90Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Het liefste witbier, een gewoon biertje is ook altijd lekker
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#5
Apfelkorn :beer:
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#6
Tequila!! geeft zon kick als je er zout & citroen bij doet.

En natuurlijk bier :)
Rode wodka & energy gaat er ook altijd in.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#7
Freezing zei:
Apfelkorn :beer:
Klik om te vergroten...

gatveredamme. Fijne drank om snel bezopen te worden, maar wel vies. Net appelsap die te lang is blijven staan ofzo.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#8
MetaalKonijn zei:
Rooie wijn. Wat een prachtige dronkenschap veroorzaakt dat :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Ja en een prachtige blauw bek van de druiven :grin:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#9
bier

de rest vind ik alleen lekker om zat van te worden, maar smaakt me nooit
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#10
minn zei:
Freezing zei:
Apfelkorn :beer:
Klik om te vergroten...

gatveredamme. Fijne drank om snel bezopen te worden, maar wel vies. Net appelsap die te lang is blijven staan ofzo.
Klik om te vergroten...


van dat bezopen worden klopt wel ja, maar het smaakt lekker vind ik
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#11
minn zei:
MetaalKonijn zei:
Rooie wijn. Wat een prachtige dronkenschap veroorzaakt dat :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Ja en een prachtige blauw bek van de druiven :grin:
Klik om te vergroten...

Hahah, juist, van die paarse korsten :P
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Bier is op :(
D
DagsLid
01-01-2024, 00:00
#13
grasnikov ofzo, van die wodka met zo'n grasspriet erin is zo fokkin chill,pas een paar keer gedronken hoor. Verder drink ik meestal (bourbon)whiskey en biertjes :beer:
A
A2BLid
01-01-2024, 00:00
#14
ABSINTH, voel je zalig branden in je keel als je t puur binnengiet :)
T
TeQLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hmmmm,

Doe mij maar de wat minder zoete drankjes :)

Wodka en Jaegermeister, heerlijke dranken die twee. Jaegermeister + IJs is gewoon absoluut het lekkerste.
w
wampaLid
01-01-2024, 00:00
#16
mijn favoriete drank is toch wel gewoon rode wijn. Het is echt lekker (de meeste althans), het effect is gezellig, zwoel, niet TE, beetje stonederig zelfs.. heerlijk!
Bier wordt ik lamlendig van, witte wijn 'heeft het' niet meer, en van sterke drank gaat de avond altijd in een vage waas voorbij, wat ik niet leuk vind en daarbij heb ik de volgende dag altijd een soort schaamte gevoel... ik haat het ook als ik dingen niet meer kan herinneren.
Maar... rode wijn, ik hou van je!!!! :hearteyes:
p
pafhondLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb niet echt een favoriete drank.. Misschien Ricard wel, als aperitief. Bij het eten een goed glas(1 glas, 2 glazen, halve fles... maakt niet uit :grin: )) rode wijn, en na een flinke uitputtende dag, een fris pintje (geef mij maar een bockor of jupiler :P )
A
Antwerp's highestLid
01-01-2024, 00:00
#18
Op nummer 1 staat zoiezo Filliers Appeljenever! echte belgische klasse :wink:

Voorts ben ik echt gek van cocktails!
A
Alfred HeinLid
01-01-2024, 00:00
#19
Heineken bier,

Maar sterke drank is af en toe wel spacend om goed lam om op te worden. Is een ander soort lam dan bier.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#20
Oh je drinkt niet..?
Maar dan nog...ook al heb iuk geen zin om te drinken, flessen drank halfleeg laten staan bevalt me niet. Volgens mij pakken ze je later dan ook dubbel zo hard terug :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...10
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."