#1
ik denk da ik het toch wel op een gewoon pintje hou
rum
tequila
goldstrike
whiskey

Skippy zei:1. Sambuca!
2. Malibu
3. Boswandeling![]()
en smirnoff ice 
melissa zei:bacardie al 18 jaar mijn favo drank![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."