Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavoriete drank

Favoriete drank

195 antwoorden
98 weergaven
18-5-2026
W
WawaLid
01-01-2024, 00:00
#1
voor de gezelligheid een biertje en/of whisky, bij goed eten wat wijn en om echt helemaal van de keart te gaan wodka :)
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#2
mandragora zei:
Klik om te vergroten...

Mag ik vragen wat dat is?
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#3
@Harry, matcha thee.

Een heerlijke 6uur durend energetisch gevoel met kalmte in de geest, superlekker, ontgiftend,.... en uitgeroepen (terecht) tot een van de gezondste dranken op aarde.

PROBEREN!!! hangt wel een prijskaartje aanvast :) , en moet je'r een bamboekloppertje bovenop bij aankopen.

Grts
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Hmm klinkt interessant, dit soort dingen trekken mij laatste tijd echt aan. Dus denk dat ik het wel wil proberen, dit zou je gewoon bij een chinese toko kunnen kopen? En het effect is ook echt te merken?
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#5
harry123 zei:
Hmm klinkt interessant, dit soort dingen trekken mij laatste tijd echt aan. Dus denk dat ik het wel wil proberen, dit zou je gewoon bij een chinese toko kunnen kopen?
Klik om te vergroten...
Hier vind je't in sommige theespeciaalzaken/bio'natuurwinkels, chinese toko geen ervaring mee, dacht het niet, matcha is japans. Gewone groene thee zal je wel vinden in de toko over matcha heb ik zo me twijfels.
http://www.aiya-europe.com/nl/matcha/over-matcha
http://www.aiya-europe.com/nl/matcha
De mijne is ook van het 'aiya merk' en ben er echt tevreden over.
http://www.aiya-europe.com/nl/kopen/mat ... tcha-Izumi
deze heb ik, relatief goedkoop in vergelijking met de duurdere soorten, en hij werkt prima.
Je kan'm blijkbaar vanop die site bestellen.

harry123 zei:
En het effect is ook echt te merken?
Klik om te vergroten...
Zeker is het effect te merken: 6/7 uur duidelijk merkbare energie, 'zen' geest, antistress, beter gemoed, veel energie maar niet irritant zoals bij koffie, je kan nog ergens rustig gaan zitten omdat je geest zo kalm is. Geen weerbots (dip) zoals bij koffie, ontgiftend, zuiverend, antioxidanten, positief effect op spijsvertering/stofwisseling,.... zo kan ik nog wel een eindje doorgaan. Gewoon....probeer en ervaar :)

Als je nog vragen hebt mag je me altijd een PB sturen anders gaan we te ver offtopic :wink: .

Enjoy
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#6
Alcohol is niet 1 van mijn favoriete middelen maar zelfs ik heb een favoriet drankje of in ieder geval een favoriete smaak. Smirnoff Ice lekker zoek lekker mild heerlijk onder het blowen van bier krijg ik zo kleffe mond..
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#7
willemvaag zei:
Alcohol is niet 1 van mijn favoriete middelen maar zelfs ik heb een favoriet drankje of in ieder geval een favoriete smaak. Smirnoff Ice lekker zoek lekker mild heerlijk onder het blowen van bier krijg ik zo kleffe mond..
Klik om te vergroten...

Ik krijg van bier altijd zo'n droge bek, vooral als ik daarnaast nog snuif.. Dan is op een gegeven moment een watertje echt hemels.
T
ThePhotographerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Een goede rode wijn of verse sangria (rood of wit) vind ik heerlijk maar alleen op gelegenheden zoals een etentje.

Met stappen val ik vaak terug op bier maar je kan me echt wakker maken (niet letterlijk) voor White Russian, die we allemaal kennen van the Big Lebowski of een pure Licor 43 met veel ijs. Ik kan ook oprecht genieten van drank.. ben geen overmatige zuiper om maar lam te kunnen gaan.. maar helaas met mijn budget is het elk weekend bier, bier en nog eens bier.
f
fly--Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Baileys en Malibu.
Vooral in de warme chocomel/koffie met slagroom.
oeehh, heerlijk :hearteyes:
s
spacefan3Lid
01-01-2024, 00:00
#10
ijskoud biertje :grin: liefst warsteiner radler
C
Carlo86Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Bier absoluut nummer een !
t
teonanacatlLid
01-01-2024, 00:00
#12
lekkerste drank

absinthe is de drank!!!!!!
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
nee hoor...
ik kreeg dat ding voor mn 17e verjaardag en toen ben ik gestopt met alcohol drinken :sunglasses:
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jupiler en Pilsner.
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#15
vodka of goldstrike :grin: :hearteyes:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#16
cola :smoke: :smoke: :smoke:
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#17
Bier op dit moment :beer:
n
nexusLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ne goeie trapist verdoeme

(Heb ne rochefort 8 voor mij staan, mijn favoriet)

Maar ne goeie rooie wijn daar kan ook weinig tegen op.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#19
Deranged zei:
schranziewanzie zei:
cola :smoke: :smoke: :smoke:
Klik om te vergroten...
Cola plus. :smoke:
Klik om te vergroten...

BIER
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#20
vodka, goldstrike

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...10
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."