#1
voor de gezelligheid een biertje en/of whisky, bij goed eten wat wijn en om echt helemaal van de keart te gaan wodka ![:)]()
mandragora zei:
Hier vind je't in sommige theespeciaalzaken/bio'natuurwinkels, chinese toko geen ervaring mee, dacht het niet, matcha is japans. Gewone groene thee zal je wel vinden in de toko over matcha heb ik zo me twijfels.harry123 zei:Hmm klinkt interessant, dit soort dingen trekken mij laatste tijd echt aan. Dus denk dat ik het wel wil proberen, dit zou je gewoon bij een chinese toko kunnen kopen?
Zeker is het effect te merken: 6/7 uur duidelijk merkbare energie, 'zen' geest, antistress, beter gemoed, veel energie maar niet irritant zoals bij koffie, je kan nog ergens rustig gaan zitten omdat je geest zo kalm is. Geen weerbots (dip) zoals bij koffie, ontgiftend, zuiverend, antioxidanten, positief effect op spijsvertering/stofwisseling,.... zo kan ik nog wel een eindje doorgaan. Gewoon....probeer en ervaarharry123 zei:En het effect is ook echt te merken?
willemvaag zei:Alcohol is niet 1 van mijn favoriete middelen maar zelfs ik heb een favoriet drankje of in ieder geval een favoriete smaak. Smirnoff Ice lekker zoek lekker mild heerlijk onder het blowen van bier krijg ik zo kleffe mond..


Deranged zei:Cola plus.schranziewanzie zei:![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."