Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavoriete drank

Favoriete drank

195 antwoorden
94 weergaven
18-5-2026
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#1
Freezing zei:
Apfelkorn :beer:
Klik om te vergroten...

gatveredamme. Fijne drank om snel bezopen te worden, maar wel vies. Net appelsap die te lang is blijven staan ofzo.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#2
MetaalKonijn zei:
Rooie wijn. Wat een prachtige dronkenschap veroorzaakt dat :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Ja en een prachtige blauw bek van de druiven :grin:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#3
bier

de rest vind ik alleen lekker om zat van te worden, maar smaakt me nooit
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#4
minn zei:
Freezing zei:
Apfelkorn :beer:
Klik om te vergroten...

gatveredamme. Fijne drank om snel bezopen te worden, maar wel vies. Net appelsap die te lang is blijven staan ofzo.
Klik om te vergroten...


van dat bezopen worden klopt wel ja, maar het smaakt lekker vind ik
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#5
minn zei:
MetaalKonijn zei:
Rooie wijn. Wat een prachtige dronkenschap veroorzaakt dat :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Ja en een prachtige blauw bek van de druiven :grin:
Klik om te vergroten...

Hahah, juist, van die paarse korsten :P
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Bier is op :(
D
DagsLid
01-01-2024, 00:00
#7
grasnikov ofzo, van die wodka met zo'n grasspriet erin is zo fokkin chill,pas een paar keer gedronken hoor. Verder drink ik meestal (bourbon)whiskey en biertjes :beer:
A
A2BLid
01-01-2024, 00:00
#8
ABSINTH, voel je zalig branden in je keel als je t puur binnengiet :)
T
TeQLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hmmmm,

Doe mij maar de wat minder zoete drankjes :)

Wodka en Jaegermeister, heerlijke dranken die twee. Jaegermeister + IJs is gewoon absoluut het lekkerste.
w
wampaLid
01-01-2024, 00:00
#10
mijn favoriete drank is toch wel gewoon rode wijn. Het is echt lekker (de meeste althans), het effect is gezellig, zwoel, niet TE, beetje stonederig zelfs.. heerlijk!
Bier wordt ik lamlendig van, witte wijn 'heeft het' niet meer, en van sterke drank gaat de avond altijd in een vage waas voorbij, wat ik niet leuk vind en daarbij heb ik de volgende dag altijd een soort schaamte gevoel... ik haat het ook als ik dingen niet meer kan herinneren.
Maar... rode wijn, ik hou van je!!!! :hearteyes:
p
pafhondLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb niet echt een favoriete drank.. Misschien Ricard wel, als aperitief. Bij het eten een goed glas(1 glas, 2 glazen, halve fles... maakt niet uit :grin: )) rode wijn, en na een flinke uitputtende dag, een fris pintje (geef mij maar een bockor of jupiler :P )
A
Antwerp's highestLid
01-01-2024, 00:00
#12
Op nummer 1 staat zoiezo Filliers Appeljenever! echte belgische klasse :wink:

Voorts ben ik echt gek van cocktails!
A
Alfred HeinLid
01-01-2024, 00:00
#13
Heineken bier,

Maar sterke drank is af en toe wel spacend om goed lam om op te worden. Is een ander soort lam dan bier.
M
MarjOnLid
01-01-2024, 00:00
#14
bier
sinas jenever
rode wodka red bull
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#15
1. Sambuca!
2. Malibu
3. Boswandeling :wave:
d
denitoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ellesdee zei:
Elke keer dan denk ik weer,
ik drink niet meer,
ik doe het niet meer.
En de volgende keer,
fuck daar ga ik weer,
en drink nog meer dan de vorige keer.
Maar ik ben geen type om mezelf te foppen,
dus ik denk maar dat ik ga stoppen met stoppen
Klik om te vergroten...

jantje zag is pruime hange .. :tongueout:
neenee mooi gedichtje :d
c
cordeliaLid
01-01-2024, 00:00
#17
lente zei:
Ik heb altijd van die periodes.. dan drink ik alleen maar bier. dan heb ik zoveel bier gedronken dat ik het niet meer lust. dan drink ik wijn totdat ik dat niet meer lust, dan weer iets anders enz. en dan kom ik weer bij bier uit en begint het opnieuw.. beetje raar maar ja..
:)
Klik om te vergroten...
Haha heb precies hetzelfde en als ik alle drank periodes gehad heb gaat alles door elkaar en dan begin ik weer bij bier :beer:
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mijn favo is een shotje :) het heet de 'Cocksucking Cowboy' en is een speciaal shotje in de pub waar ik werk.

Het is 3/4 gevuld met Butterscotch Caramel en het 1/4 topje gevuld met een randje Bailey's

:hearteyes:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Psycho_Chrono zei:
Mijn favo is een shotje :) het heet de 'Cocksucking Cowboy' en is een speciaal shotje in de pub waar ik werk.

Het is 3/4 gevuld met Butterscotch Caramel en het 1/4 topje gevuld met een randje Bailey's

:hearteyes:
Klik om te vergroten...


ojjoojojojojjjjjjjjj dat klink héél erg lekker :grin:
Baileys :hearteyes:

Butterscotch Caramel :hearteyes:

*smelt weg* :grin::grin:
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Qocaïne zei:
Psycho_Chrono zei:
Mijn favo is een shotje :) het heet de 'Cocksucking Cowboy' en is een speciaal shotje in de pub waar ik werk.

Het is 3/4 gevuld met Butterscotch Caramel en het 1/4 topje gevuld met een randje Bailey's

:hearteyes:
Klik om te vergroten...


ojjoojojojojjjjjjjjj dat klink héél erg lekker :grin:
Baileys :hearteyes:

Butterscotch Caramel :hearteyes:

*smelt weg* :grin::grin:
Klik om te vergroten...


Als jullie eens komen drinken in de Irish Pub zal ik hem maken voor je, hij is inderdaad echt heerlijk !

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...10
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."