#1
Freezing zei:Apfelkorn![]()
gatveredamme. Fijne drank om snel bezopen te worden, maar wel vies. Net appelsap die te lang is blijven staan ofzo.
Freezing zei:Apfelkorn![]()
MetaalKonijn zei:Rooie wijn. Wat een prachtige dronkenschap veroorzaakt dat![]()
minn zei:Freezing zei:Apfelkorn![]()
gatveredamme. Fijne drank om snel bezopen te worden, maar wel vies. Net appelsap die te lang is blijven staan ofzo.
minn zei:MetaalKonijn zei:Rooie wijn. Wat een prachtige dronkenschap veroorzaakt dat![]()
Ja en een prachtige blauw bek van de druiven![]()


Ellesdee zei:Elke keer dan denk ik weer,
ik drink niet meer,
ik doe het niet meer.
En de volgende keer,
fuck daar ga ik weer,
en drink nog meer dan de vorige keer.
Maar ik ben geen type om mezelf te foppen,
dus ik denk maar dat ik ga stoppen met stoppen
Haha heb precies hetzelfde en als ik alle drank periodes gehad heb gaat alles door elkaar en dan begin ik weer bij bierlente zei:Ik heb altijd van die periodes.. dan drink ik alleen maar bier. dan heb ik zoveel bier gedronken dat ik het niet meer lust. dan drink ik wijn totdat ik dat niet meer lust, dan weer iets anders enz. en dan kom ik weer bij bier uit en begint het opnieuw.. beetje raar maar ja..
![]()

Psycho_Chrono zei:Mijn favo is een shotjehet heet de 'Cocksucking Cowboy' en is een speciaal shotje in de pub waar ik werk.
Het is 3/4 gevuld met Butterscotch Caramel en het 1/4 topje gevuld met een randje Bailey's
![]()
Qocaïne zei:Psycho_Chrono zei:Mijn favo is een shotjehet heet de 'Cocksucking Cowboy' en is een speciaal shotje in de pub waar ik werk.
Het is 3/4 gevuld met Butterscotch Caramel en het 1/4 topje gevuld met een randje Bailey's
![]()
ojjoojojojojjjjjjjjj dat klink héél erg lekker
Baileys![]()
Butterscotch Caramel![]()
*smelt weg*![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."