Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGoedkope manier om dronken te worden

Goedkope manier om dronken te worden

101 antwoorden
42 weergaven
18-5-2026
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Octogonapus zei:
Fresh zei:
Goedkoopste manier is nog altijd de slijter overvallen.....
Klik om te vergroten...

nadat je een wapen hebt aangeschaft?
Klik om te vergroten...

Nee, want die heb je toch al?
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Alleen ontbijtje doen, vervolgens paar liter bier drinken .... gegarendeerd dat je zat wordt, en je je van binnen helemaal kapot maakt
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#3
LOL :tearsofjoy:

Eigenlijk wel grappig dat de "topic starter" als sinds 25 sep 2010 21:47 niet meer online is :tongueout:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#4
hahaha .... ik hoop niet overleden, ten gevolgen van de drank
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#5
Octogonapus zei:
Fresh zei:
Goedkoopste manier is nog altijd de slijter overvallen.....
Klik om te vergroten...

nadat je een wapen hebt aangeschaft?
Klik om te vergroten...
Google naar de eigenaar, print een foto van de hyves van zijn dochter en zeg dat je d`r hebt ontvoert?
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Flameon zei:
die 80 procent krijg je toch niet bij de slijterij of wel??
Klik om te vergroten...
Mijn moeders haalt dat altijd, en ik vermoed dat dat gewoon bij de slijterij gehaald wordt hoor!

cropp zei:
Octogonapus zei:
Fresh zei:
Goedkoopste manier is nog altijd de slijter overvallen.....
Klik om te vergroten...

nadat je een wapen hebt aangeschaft?
Klik om te vergroten...
Google naar de eigenaar, print een foto van de hyves van zijn dochter en zeg dat je d`r hebt ontvoert?
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#7
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wat een gek
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Chris Pontius zei:
Je kunt ook pure alcohol kopen. Beetje nutteloos om dat dan te verbieden.
Klik om te vergroten...

Zelfs gewoon in de apotheek. :tearsofjoy:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#10
paar pakken sinasappelsap lange tijd verwarmen
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dreuge zei:
paar pakken sinasappelsap lange tijd verwarmen
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
S
ScopolamineLid
01-01-2024, 00:00
#12
spacelord zei:
Dreuge zei:
paar pakken sinasappelsap lange tijd verwarmen
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Zonder enige vorm van gistcellen zal dit nog steeds geen alcohol vormen...

Maar je kan natuurlijk wel je sokken uitdoen, er een half brood instoppen, en die sokken dan in het sap laat liggen voor een aantal dagen... Dat zou normaal moeten fermenteren...
:smoke:
S
ScopolamineLid
01-01-2024, 00:00
#13


informatie voor de newbies die snel en goedkoop high willen worden... :tearsofjoy: :wink:
(al oud, maar ik moet er aan denken toen ik las van sinaasappelsap :P )
C
Cocaine and WhiskeyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Als ik moet kiezen tussen urine en cocaine..

Rare jongens die Amerikanen.
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#15
Jenkem :hearteyes: En dan ook echt zo'n serieus verhaal erbij :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses:

"Jenkem is now a popular drug in American Schools"

Wat een held :sunglasses:
b
bananenrokerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mondwater :tongueout:
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#17
Tufnut zei:
Raar is een understatement in combinatie met Amerikanen
Klik om te vergroten...

+ 1

OT:

Euroshopper bier, "Fine Red" Port en Gorlovka.

Rottend fruit en alcoholdoekjes in slechte tijden.
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#18
Raar is een understatement in combinatie met Amerikanen
s
sebatianLid
01-01-2024, 00:00
#19
mensen naast je zeggen je hebt net m'n glas omgegooid, ok kan kan ik het vergoeden wat dronk je? long island ice tea oh ja is dat thee? nee schat, is beetje duur nee hoor is ok, goh wat zat erin mag ik proeven, nou niet echt koop er nog 1
x
xasturLid
01-01-2024, 00:00
#20
Waarom dronken worden je drinkt omdat je het lekker vind als om elke andere reden drinkt ben je.niet goed.bezig masr wie ben ik om dat te zeggen heb haast alles gedaan wat er is op een aantal.dingen na dan. Geen ghb geen hero en geen n2o. En geen rc maar die waren er 8 jaar geleden nog.niet volgens mij

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."