#1
sterk bier.Flameon zei:Wat is atlas?
sterk bier.Flameon zei:Wat is atlas?
knolselderij zei:deel met iemand fles sterke dranke en drink die snel ben je ook goedkoop dronken..
dexdude2 zei:5 liter metanol, lekker joh en je wordt sowieso wel dronken.
+1Rabbithole zei:Ik wil helemaal niet dronken worden.
Malibu! Dat is gewoon echt weg te drinken als limonade.weyoun22 zei:knolselderij zei:deel met iemand fles sterke dranke en drink die snel ben je ook goedkoop dronken..
Gadver, er is echt niets smerigers dan snel sterke drank te moeten drinken.
Manonnie zei:Malibu! Dat is gewoon echt weg te drinken als limonade.weyoun22 zei:knolselderij zei:deel met iemand fles sterke dranke en drink die snel ben je ook goedkoop dronken..
Gadver, er is echt niets smerigers dan snel sterke drank te moeten drinken.
Nou zeg is niet dat dat een goedkope fles sterke drank is.. Maar ik voel hem altijd wel zitten :P
Ja die vind ik dus gewoon niet lekker..Casplantje. zei:Manonnie zei:Malibu! Dat is gewoon echt weg te drinken als limonade.
Nou zeg is niet dat dat een goedkope fles sterke drank is.. Maar ik voel hem altijd wel zitten :P
Je hebt daar ook de El Picu versie van die maar 4 euro per fles kost. Zit geloof ik 15% alcohol in. Daar kun je denk ik redelijk goedkoop goed teut van raken.

Manonnie zei:Ja die vind ik dus gewoon niet lekker..Casplantje. zei:Manonnie zei:Malibu! Dat is gewoon echt weg te drinken als limonade.
Nou zeg is niet dat dat een goedkope fles sterke drank is.. Maar ik voel hem altijd wel zitten :P
Je hebt daar ook de El Picu versie van die maar 4 euro per fles kost. Zit geloof ik 15% alcohol in. Daar kun je denk ik redelijk goedkoop goed teut van raken.
Er zit voor mij toch een verschil in, ghehe als echte kennert.![]()
Sowieso hoef ik geen El Picu, die pisang ambon is ook om te kotsen
BIER!Scopolamine zei:Fuck alcohol,
Koop
Als je het met 'alcoholen' wilt houden:
2-methyl-2-butanol (20x potenter dan alcohol) (EN helemaal niet duur)
chemicaliën:
Gewoonweg GHB, of chloral hydraat
Have fun.. :P
Flameon zei:Sowieso is drinken op een lege maag of als je moe bent een dikke not done (voor mij dan)
Flameon zei:Sowieso is drinken op een lege maag of als je moe bent een dikke not done (voor mij dan)
Fresh zei:Flameon zei:Sowieso is drinken op een lege maag of als je moe bent een dikke not done (voor mij dan)
Dus is het een snelle en goedkope manierVooral met het rietje erbij
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."