#1
Ik vind het gek dat mensen (in het algemeen) nog vinden dat drinken om dronken te worden raar is. Je neemt toch ook een pilletje om wat te voelen?! (Of vul in: iedere andere drugs.)xastur zei:Waarom dronken worden je drinkt omdat je het lekker vind als om elke andere reden drinkt ben je.niet goed.bezig masr wie ben ik om dat te zeggen heb haast alles gedaan wat er is op een aantal.dingen na dan. Geen ghb geen hero en geen n2o. En geen rc maar die waren er 8 jaar geleden nog.niet volgens mij