#1
Re: Het Whiskey draadje
Heb tot nu toe de Glenfiddich 12, Walker Black en famous Grouse gehad.
Maar zal er eens 1 uitpakken
.
Heb tot nu toe de Glenfiddich 12, Walker Black en famous Grouse gehad.
Xeloc zei:Heb tot nu toe de Glenfiddich 12, Walker Black en famous Grouse gehad.Maar zal er eens 1 uitpakken
.
Ik ook niet.Chris Pontius zei:Ja, anders ga ik niet meer met hem om![]()
Die ga ik proberen! Zet hem direct in mijn telefoon!ragnarok zei:veel turf
Xeloc zei:Die ga ik proberen! Zet hem direct in mijn telefoon!ragnarok zei:veel turf
Chris Pontius zei:Chris Pontius zei:![]()
Net gekocht.![]()
Exceptional Insight zei:Ik ook niet.Chris Pontius zei:Ja, anders ga ik niet meer met hem om![]()
Oom Klaas zei:Ook niet een klein theelepeltje water?
Nee joh, geen ijs, geen water, niks.Chris Pontius zei:Oom Klaas zei:Ook niet een klein theelepeltje water?
Dat mag nog net, maar je zult het mij niet zien doen.
Exceptional Insight zei:Nee joh, geen ijs, geen water, niks.Chris Pontius zei:Oom Klaas zei:Ook niet een klein theelepeltje water?
Dat mag nog net, maar je zult het mij niet zien doen.
Weet ik, maar ik ben eigenwijs.Oom Klaas zei:Dat het net mag is eigenlijk een beetje onzin he, whiskey meesters raden het zelfs aan.
Er liggen op het moment zes verschillende in de kast.Oom Klaas zei:Hoeveel soorten heb je nu eigenlijk staan?
Exceptional Insight zei:Er liggen op het momentzeszeven verschillende in de kast.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."