#1
Re: Het Whiskey draadje
Red label.
Red label.
Deranged zei:Red label.
Chris Pontius zei:Doe eens echte whisky leren drinken!![]()
Meneertje Walker (rood) is vooral om te mixen.
ragnarok zei:Drientje zei:Is er niet een Whiskey die een zachte ronde smaak heeft? Alsof er een engeltje over je tong fietst?
Voor zachtere whisky zou ik in de Ierse hoek gaan zoekendie zijn veel zachter dan Schotse omdat ze 3x gedestileerd zijn ipv 2x, waardoor het rokerige afneemt.
Ik vond zelf de Bushmills 10yrs erg lekker, en als je iets kruidiger wilt dan dat is de Bushmills Black Bush.
Maar er zijn ook zachter Schotse whisky's uiteraard:
![]()
Dan moet je sowieso in de onderste helft van dit schema zoekenlinks onder zijn de smaken iets eenvoudiger en rechts onder meer complex.
Xeloc zei:Heb tot nu toe de Glenfiddich 12, Walker Black en famous Grouse gehad.Maar zal er eens 1 uitpakken
.
Xeloc zei:Nee, want die heb ik nooit geprobeerd![]()
Ook nog nooit op.zjimiz zei:echter...ik heb nog nooit Japanse gehad: wat zijn jullie ervaringen daarmee?
zjimiz zei:echter...ik heb nog nooit Japanse gehad: wat zijn jullie ervaringen daarmee?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."