Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet Whisk(e)y draadje

Het Whisk(e)y draadje

518 antwoorden
101 weergaven
18-5-2026
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: Het Whiskey draadje

Red label.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Het Whiskey draadje

Deranged zei:
Red label.
Klik om te vergroten...
:confused: Had je nu Black Label gezegd tot daar nog aan toe..
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Het Whiskey draadje

Net deze gehaald:



:)
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Het Whiskey draadje

Heb je misschien foto's of namen? Dan kan ik misschien al een keuze maken. :sunglasses:
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Het Whiskey draadje

Johnny walker :hearteyes:
Net even gehaald, nu bewaren tot het weekend :grin:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Het Whiskey draadje

Doe eens echte whisky leren drinken! :openmouth:
Meneertje Walker (rood) is vooral om te mixen.
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Het Whiskey draadje

Chris Pontius zei:
Doe eens echte whisky leren drinken! :openmouth:
Meneertje Walker (rood) is vooral om te mixen.
Klik om te vergroten...

Welke moet ik proberen dan :openmouth: ! Staan er zoveel :P!
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Het Whiskey draadje

Neem het aanbod van jouw plaatselijke Slijterij en cross dat eens met dit :

ragnarok zei:
Drientje zei:
Is er niet een Whiskey die een zachte ronde smaak heeft? Alsof er een engeltje over je tong fietst?
Klik om te vergroten...

Voor zachtere whisky zou ik in de Ierse hoek gaan zoeken :) die zijn veel zachter dan Schotse omdat ze 3x gedestileerd zijn ipv 2x, waardoor het rokerige afneemt.

Ik vond zelf de Bushmills 10yrs erg lekker, en als je iets kruidiger wilt dan dat is de Bushmills Black Bush.

Maar er zijn ook zachter Schotse whisky's uiteraard:


Dan moet je sowieso in de onderste helft van dit schema zoeken :) links onder zijn de smaken iets eenvoudiger en rechts onder meer complex.
Klik om te vergroten...
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: Het Whiskey draadje

Heb tot nu toe de Glenfiddich 12, Walker Black en famous Grouse gehad. :) Maar zal er eens 1 uitpakken :wink:.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: Het Whiskey draadje

Xeloc zei:
Heb tot nu toe de Glenfiddich 12, Walker Black en famous Grouse gehad. :) Maar zal er eens 1 uitpakken :wink:.
Klik om te vergroten...

Dan proef je toch gelijk al een verschil ten opzichte van red label?
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: Het Whiskey draadje

Nee, want die heb ik nooit geprobeerd :wink:. Maar Jack Daniels vond ik echt te goor voor woorden!
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: Het Whiskey draadje

:cry: :cry:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: Het Whiskey draadje

Xeloc zei:
Nee, want die heb ik nooit geprobeerd :wink:
Klik om te vergroten...

Houden zo! :P
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: Het Whiskey draadje

The Black Grouse :hearteyes: . Lekkere whiskey is dat zeg!
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: Het Whiskey draadje

zjimiz zei:
echter...ik heb nog nooit Japanse gehad: wat zijn jullie ervaringen daarmee?
Klik om te vergroten...
Ook nog nooit op.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: Het Whiskey draadje

zjimiz zei:
echter...ik heb nog nooit Japanse gehad: wat zijn jullie ervaringen daarmee?
Klik om te vergroten...

Een vriendin van me is jap, heb bij haar thuis wel eens jappenwhiskey gehad. Is een stuk zachter en bitterder. Opzich goed te drinken ... dronk zich lekker weg is wat ik me herinner.
M
Maykel1986Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: Het Whiskey draadje

Highland park 15yo :hearteyes:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: Het Whiskey draadje

Could it be? Zou er weer een whisky periode aankomen?

Ik ben vast voorbereid:



&

M
MrEkoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: Het Whiskey draadje

m'n Persoonlijke favoriet blijft toch Bushmills 16y.
Gerijpt in 3 vaten: Amerikaanse eik, Portovaten en sherryvaten.
Een paar druppels hiervan en de nasmaak blijft minutenlang veranderen in uw mond, hemels :hearteyes:
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: Het Whiskey draadje

woensdag weer loon ! en dan eens een sterke zoeken, een echte brander !

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...26
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."