Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"vooral piercings... veel piercings!! van een corset loop ik ook zeker nooit weg, mooie gothic meiden in goth jurken en t is misschien geen echte fettish maar blowjobs zijn echt da bomb! zien hoe een lekkere meid aan een harde lul zuigt en ik kan niet wachten tot de mijne weer lekker in het mondje van mijn vriendin zit (A)"
"ik weet niet waar je je wiet vandaan haalt maar als je steeds dezelfde dealer hebt kan t miss zijn dat je mannelijke wiet krijgt ofzo... heb iig wel vaker gehoord dat je van mannelijke planten aardig naar de klote kan gaan en dan niet op de goeje manier ik heb er iig nog nooit last van gehad.. maar ik heb dan ook zo goed als nooit last van hoofdpijn (laatste keer minimaal een jaar geleden ofzo...)"
"Flameon zei: Ik werk in de verslavingszorg en wordt vaak ingeroepen door woningbureau's voor drugsoverlast. Reukoverlast is er eentje van. Dus pas op met blowen, je kan er een fikse waarschuwing voor krijgen en evt een uithuisplaatsing in het aller aller allerergste geval Klik om te vergroten... dit vind ik wel erg frappant. als het goed is heeft hij een huurcontract. dit betekent dat je er in prencipe alles mag roken wat je wilt. leuk voorbeeldje: een oefenruimte waar de band van een paar maten van mij oefent. zij hebben een huurcontract, ofwel in de tijd die in het contract staat is de ruimte letterlijk van hun. hier mogen zij ook naar alle hartelust blowen en zetten m ook geregeld blank. de kerel die het runt is er niet blij mee maar zegt zelf ook dat hij er niks aan kan doen door dat contract! dus waarom zou je for fuck sake uit je appartement gekickt kunnen worden omdat je er blowt als blowen in een oefenruimte waar ook andere bands na jou in de wietlucht staan wel mag?? o.O"
"topic heet belachelijk... komt redelijk overeen met die idioot ikgebruikniks... hou eens op met die achterlijke shit te posten! gewoon normaal lullen of opzouten van dit forum!"
"KoxBox zei: metaldevil666 zei: topic heet belachelijk... komt redelijk overeen met die idioot ikgebruikniks... hou eens op met die achterlijke shit te posten! gewoon normaal lullen of opzouten van dit forum! Klik om te vergroten... Hij heeft al een ban... Dus je hoeft je niet zo op te winden. Klik om te vergroten... haha oke no problemo had alleen nog niet gelezen dat die kut al gebanned was en wond me niet op sprak alleen ff mn mening uit ik zit dan wel nog niet zo lang of DF maar daar is t iig niet voor bedoeld. gewoon lekker chill met medegebruikers info inwinnen en uitwisselen ^^ the way it's ment to be ^^"
"gare shit: wanneer ik eerst flink smoke en daarna ga zuipen voel ik me weer nuchter worden! al weet ik dat ik niet nuchter ben dus ben ik nog wel space xD maar ik zie gewoon exact als wanneer ik nuchter ben en praat ook een stuk beter dan wanneer ik alleen zuip of smoke xD daarom hou ik t ook liever gewoon bij smoken of zuipen met eerst zuipen en dan smoken heb ik nog niet zon problemen gehad maar dat heb ik ook nog niet bepaald vaak gedaan"
"ik heb niet het hele artikel gelezen maar het is al meteen duidelijk dat dit anti cannabis propaganda is. feit is: alles is zon beetje bullcrap. het tast de hersenen niet aan, het helpt zelfs tegen alzheimer. wiet zelf heeft geen schadelijk effect op de longen zoals tabaksrook dit doet. enkel de hitte kan de longen iriteren. de rook van wiet is niet schadelijk omdat dit de stoffen ontbreekt in de rook die wel in tabaksrook zit. ik kan nog wel even doorgaan maar daar ben ik inmiddels te moe voor (07:31 en nog niet geslapen) wat echt een aanrader is voor iedereen hier is de documantaire: The Union: the buisiness behind getting high hier een mooi linkje naar de docu op google video http://video.google.com/videoplay?docid ... 651731007# deze docu vertelt alles wat je moet weten over wiet en nu maar proberen om zelf nog ff een lekkere spliff te vinden"
"Faalreport v.d. maand *nomineert* Stoned ben je.. daar kan je geen (boeiend) report van maken.."
"Svali zei: De laatste keer dat deze gebruiker online was, is 2006. Dus waarschijnlijk gaat hij je bericht niet lezen. Niet dat je geen gelijk hebt, want het is inderdaad een report van niks. Klik om te vergroten... Oeps.. t is dat ie ineens bovenaan de lijst tripreports stond, ik kijk nooit echt naar de datums"
"Ik geef meteen toe dat ik enkel de eerste pagina heb gelezen maar mijn god mensen... wat een debielen hier! Voor de duidelijkheid: JACK DANIELS is GEEN whisky!! Dit is een bourbon, voor iemand die het spul niet of nauwelijks drinkt zijn deze 2 identiek. Maar een ieder die eens wat vaker whisky drinkt en whisky ook lief heeft weet jack daniels enkel geschikt is voor de gootsteen of in gevallen van HELE hoge nood als mixje. Johnny walker red label mag wat mij betreft ook niet als whisky beschouwd worden dit met een hele simpele reden: whisky moet puur van genoten worden. Zodra de maker het al verkoopt en adverteerd als mix drank is het in mijn ogen géén whisky! The Jansie has spoken."