Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet Whisk(e)y draadje

Het Whisk(e)y draadje

518 antwoorden
107 weergaven
18-5-2026
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: Het Whiskey draadje

Oom Klaas zei:
Ook niet een klein theelepeltje water?
Klik om te vergroten...

Dat mag nog net, maar je zult het mij niet zien doen.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Het Whiskey draadje

Chris Pontius zei:
Oom Klaas zei:
Ook niet een klein theelepeltje water?
Klik om te vergroten...

Dat mag nog net, maar je zult het mij niet zien doen.
Klik om te vergroten...
Nee joh, geen ijs, geen water, niks.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Het Whiskey draadje

Exceptional Insight zei:
Chris Pontius zei:
Oom Klaas zei:
Ook niet een klein theelepeltje water?
Klik om te vergroten...

Dat mag nog net, maar je zult het mij niet zien doen.
Klik om te vergroten...
Nee joh, geen ijs, geen water, niks.
Klik om te vergroten...

Dat het net mag is eigenlijk een beetje onzin he, whiskey meesters raden het zelfs aan.
Maar ijs zekers niet bij een malt, dat doe ik mezelf niet aan :beer:

Hoeveel soorten heb je nu eigenlijk staan?
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#4
:tearsofjoy: , Er worden hier te veel namen geplaatst die ik wil onthouden! Zo snel drink ik niet!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Het Whiskey draadje

Oom Klaas zei:
Dat het net mag is eigenlijk een beetje onzin he, whiskey meesters raden het zelfs aan.
Klik om te vergroten...
Weet ik, maar ik ben eigenwijs.

Oom Klaas zei:
Hoeveel soorten heb je nu eigenlijk staan?
Klik om te vergroten...
Er liggen op het moment zes verschillende in de kast.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Het Whiskey draadje

Exceptional Insight zei:
Er liggen op het moment zes zeven verschillende in de kast.
Klik om te vergroten...



Dit is voorlopig de laatste :)
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jaloers... Mijn pa heeft er maar 1 in de kast staan en mijn whisky staat nog bij de buren :(. Dit weekend even ophalen.
r
ragnarokLid
01-01-2024, 00:00
#8
een druppeltje water mag (we kregen op de proeverij ook een pipetje erbij :) ), theelepeltje lijkt me nogal veel.

Ik heb er op dit moment 6 in de kast staan :) en dat vind ik een mooi aantal. Ik heb uit bijna alle kanten van het spectrum wel iets staan, als er weer iets op is gaan we weer eens verder kijken :)
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#9

Maar dan in flesjes van 100ml. Gevonden hier vlak over de grens als ''probeerverpakking'' .
99,- meen ik. Dus... ik weet wel hoe vanavond er uit gaat zien .
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#10
benriach op vaten van donkere rum gerijpt.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#11
:openmouth: :hearteyes:

Ik heb alleen de eerste 3 mogen drinken.
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mooi setje is dat inderdaad :hearteyes: .

Maat van mij heeft vanmiddag gehaald:

Even een slokje genomen, was wel een lekker whiskey'tje, lekker simpel :).

Ierse whiskey en Schotse whisky toch? :openmouth:
r
ragnarokLid
01-01-2024, 00:00
#13
Xeloc zei:
Mooi setje is dat inderdaad :hearteyes: .

Maat van mij heeft vanmiddag gehaald:

Even een slokje genomen, was wel een lekker whiskey'tje, lekker simpel :).
Klik om te vergroten...

Heel zacht is die whiskey, redelijk zoet (beetje boterachtig soms ofzo). Ik ben in die stokerij geweest en dat was interessant, sfeervol en lekker :hearteyes:

Xeloc zei:
Ierse whiskey en Schotse whisky toch? :openmouth:
Klik om te vergroten...

Heel goed :grin:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: Het Whiskey draadje

Ik ben verliefd, denk ik:
Exceptional Insight zei:


Dit is voorlopig de laatste :)
Klik om te vergroten...
:hearteyes:
r
ragnarokLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: Het Whiskey draadje

Exceptional Insight zei:
Ik ben verliefd, denk ik:
:hearteyes:
Klik om te vergroten...

Dan hou ik hem in mijn achterhoofd voor wanneer ik weer eens een fles leeg heb. :P
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#16
ragnarok zei:
Dan hou ik hem in mijn achterhoofd voor wanneer ik weer eens een fles leeg heb. :P
Klik om te vergroten...
You should!

Xeloc zei:
:tearsofjoy: , Er worden hier te veel namen geplaatst die ik wil onthouden! Zo snel drink ik niet!
Klik om te vergroten...
Dit topic gaat nergens heen hoor :)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#17
Thanks chris en exceptional,

ik geniet heel goed :grin:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#18
l0v3 y0u
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#19
Net deze gekocht. Voor het een wat rokerige whisky gekocht. Ben leuk geholpen, hij had van veel verschillende whisky's van die sprays waardoor je de verschillende whisky's kon ruiken, deze leek me erg lekker en dat is hij ook. :) De 20cl versie zodat ik lekker veel kan experimenteren.

r
ragnarokLid
01-01-2024, 00:00
#20
Petrovic zei:
Klik om te vergroten...

1 van mijn favorieten tot nu toe :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789...26
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."