Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet Whisk(e)y draadje

Het Whisk(e)y draadje

518 antwoorden
104 weergaven
18-5-2026
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#1
Klinkt goed, wat kostte die?
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb me van het weekend voor het eerst gewaagd aan een wat meer rokerige whisky, Talisker.

Ik was niet ontevreden, ik vind de smaak eigenlijk best aangenaam :)
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik kan me niet eens meer herinneren wanneer ik voor het laatst whisky heb gedronken.
Niet dat dat altijd wat zegt, maar volgens mij is het wel een tijdje geleden.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik drink de laatste tijd steeds meer whisky in plaats van bier. Ben echt blij dat ik dit ontdekt heb. :P
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vermaak me met een Bowmore Darkest 15 y/o :)
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#6


Benromach Peat Smoke maar weer eens uit de kast getrokken. Beste peated whisky van het Potstill festival 2008 imho. :hearteyes:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#7
Andrew zei:
Ik vermaak me met een Bowmore Darkest 15 y/o :)
Klik om te vergroten...
Erg anders dan de 12 jaar oude?
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#8
Petrovic zei:
Andrew zei:
Ik vermaak me met een Bowmore Darkest 15 y/o :)
Klik om te vergroten...
Erg anders dan de 12 jaar oude?
Klik om te vergroten...
Geen idee, heb de 12 jaar nooit op haha
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Xeloc zei:
Klinkt goed, wat kostte die?
Klik om te vergroten...

Weet ik niet meer. Dacht 40 ofzo.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#10
Aalpoepert zei:
Laatst had ik dus de Talisker die ik heerlijk vond. Iemand een advies voor een zelfde soort rokerige whisky in dezelfde prijscategorie?
Klik om te vergroten...
Coal ila 12, bowmore 12. De coal ila vind ik er zelf het meeste van de twee op lijken.
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#11
Petrovic zei:
Aalpoepert zei:
Laatst had ik dus de Talisker die ik heerlijk vond. Iemand een advies voor een zelfde soort rokerige whisky in dezelfde prijscategorie?
Klik om te vergroten...
Coal ila 12, bowmore 12. De coal ila vind ik er zelf het meeste van de twee op lijken.
Klik om te vergroten...
Ik zat zelf idd al aan een bowmore 12 te denken :)
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#12
Aalpoepert zei:
Nu heeft onze slijter niet zo'n supergroot assortiment, heb ik me laten adviseren door de slijter. Een flesje Laphroaig laten aansmeren. Flesje jodium noemde hij het ook. Gatverdamme wat lekker zeg! Jeetje das echt een smerige smaak die mij heel erg bevalt!
Klik om te vergroten...
Haha, welke heb je? :P
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nu heeft onze slijter niet zo'n supergroot assortiment, heb ik me laten adviseren door de slijter. Een flesje Laphroaig laten aansmeren. Flesje jodium noemde hij het ook. Gatverdamme wat lekker zeg! Jeetje das echt een smerige smaak die mij heel erg bevalt!
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#14
Sorry, de Laphroaig 10 dus
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#15
Maar hoe weet je nou hoe jodium smaakt?
Ik heb dat nog nooit geproefd eigenlijk.

Ik zit al weer veel te lang zonder whisky, klote antibiotica :(
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#16
Oom Klaas zei:
Maar hoe weet je nou hoe jodium smaakt?
Ik heb dat nog nooit geproefd eigenlijk.

Ik zit al weer veel te lang zonder whisky, klote antibiotica :(
Klik om te vergroten...

Ik heb stiekem een heel klein flesje Glenfiddich gekocht :$
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Chris Pontius zei:
Ik heb stiekem een heel klein flesje Glenfiddich gekocht :$
Klik om te vergroten...
Chris'je toch! :openmouth:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ja, ik heb vanavond weer een feest en vodka komt mijn strot uit.
Whisky is al weer zeker 4+ weken geleden. :(
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#19
De craving naar betere drank slaat toe. :P

Ongelijk kan ik je niet geven.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2223242526
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."