#1
Re: Het Whiskey draadje
Als er nou heroïne en meth enzo om winehouse heen zaten ipv jack dan zou het kloppenWinehouse zei:
Rabbithole zei:Wow, heb je die kist er ook bij gehad?Moooooi!
![]()
Johhny Walker.Dreuge zei:Wat voor whisky kunnen jullie aanraden voor een newbie met weinig geld?
Dreuge zei:Wat voor whisky kunnen jullie aanraden voor een newbie met weinig geld?
KoxBox zei:Johhny Walker.Dreuge zei:Wat voor whisky kunnen jullie aanraden voor een newbie met weinig geld?
Rabbithole zei:KoxBox zei:Johhny Walker.Dreuge zei:Wat voor whisky kunnen jullie aanraden voor een newbie met weinig geld?
Er zijn echt wel betere whisky's in de prijsklasse van Johnnie Walker.
DrippTone zei:Echte whiskey drink je ook niet om dronken te worden. En je moet het ook niet naar binnen willen gieten maar nippen. Een glas wat je eigenlijk in 2 grote slokken op zou kunnen hebben doe ik een uur of langer mee.
Handige dingetjes, en nog mooi/elegant ook.DrippTone zei:Daarom drink ik uit dit soort glazen.
![]()
Die schenk ik half vol, 4 druppels water erbij. En als je zin hebt een nipje nemen. Maar het glas moet niet leeg, gewoon de deksel er op houden.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."