Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"."
"Ik heb mezelf onlangs 3 buisjes FLUX aangeschaft bij een smartshop. Hier blijkt ook 4-fmp in te zitten. Weet iemand precies hoeveel mg 4-fmp er in 1 buisje zit?"
"njirem zei: eymaardusen zei: Ik heb mezelf onlangs 3 buisjes FLUX aangeschaft bij een smartshop. Hier blijkt ook 4-fmp in te zitten. Weet iemand precies hoeveel mg 4-fmp er in 1 buisje zit? Klik om te vergroten... Kijk uit, in zon flesje zit ongeveer anderhalve dosis. Deze klapt wel hard in maar duurt ook erg lang. Wel lekker trouwens, maar niet mijn favo, heeft te weinig xtc gevoel maar veel meer speed. Klik om te vergroten... En wat is 1 dosis volgens jou? uitgedrukt in mg?"
"de geur is een beetje theeachtig lijkt het wel.. maar als ik echt mijn neus ertegenaan houd dan ruik ik wel echte wietgeur. Ruikt eigenlijk gewoon goed dan."
"Re: Het Whiskey draadje Ik heb staan: Lagavulin 16 yo - AANRADER! Vol, krachtig, en rokerig, heerlijk! Coal Ila 12 yo - Ook erg lekker maar iets milder in smaak. Wat toegankelijker. Laphroag 10 yo - Goede whiskey maar zal toch beduidend minder dan de lagavulin. Islay Whiskeys"
"Onlangs heb ik van een kennis een flink aantal grammen oude weed gekregen welke (waarschijnlijk) niet meer geschikt is om te roken, de wiet is vrij geel geworden. Ik ben misschien van plan hier wietboter van te gaan maken, maar ik weet niet zeker of dat wel kan/gezond is. Weet iemand hier of het kan? p.s. Ik kan vanavond eventueel een foto van de weed posten."
"Vind het weinig toegevoegde waarde hebben na x. Het snuiven is natuurlijk wel lekker, maar je voelt er vrij weinig van (Is eigenlijk altijd zo met coke hehe)"