#1
Ik geloof graag dat het glas boven mij erg lekker vasthoudt door de dikke bodem.
Zelf heb ik vaak dat m'n whisky een beetje warm word omdat ik een glas zonder dat ik het doorheb zo 10 minuten vast kan hebben
Daarom vond ik zo'n steeltje wel een goed idee.
Maar eerlijk gezegd vind ik een tumbler ook het lekkerste drinken!
@dripp:
Dat dekseltje had ik er maar niet bijgekocht, vond ik weer teveel van het goede
Zelf heb ik vaak dat m'n whisky een beetje warm word omdat ik een glas zonder dat ik het doorheb zo 10 minuten vast kan hebben
Maar eerlijk gezegd vind ik een tumbler ook het lekkerste drinken!
@dripp:
Dat dekseltje had ik er maar niet bijgekocht, vond ik weer teveel van het goede
