Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet Whisk(e)y draadje

Het Whisk(e)y draadje

518 antwoorden
118 weergaven
18-5-2026
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#1
De redlabel vond ik niet veel aan, aangezien ik er veel over hoor ook maar de black label gekocht. Toch best lekker voor een blended whisky. :)

C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vrijdag/zaterdag weer mijn wijven whisky halen <3
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mijn test pakket is binnen. :hearteyes:

- Lagavulin 16
- Talisker 10
- Cragganmore 12
- Coal ila 12

Allemaal wel 20cl voor maar 50 eypo. Vanavond lekker wat testen. :)
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#4
Haha, jij hebt nu echt exact dezelfde whisky's als ragnarok. :tearsofjoy:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
Rabbithole zei:
Haha, jij hebt nu echt exact dezelfde whisky's als ragnarok. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Alleen zal ragnarok Talisker hebben in plaats van Talisket.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Chris Pontius zei:
Vrijdag/zaterdag weer mijn wijven whisky halen <3
Klik om te vergroten...

:hearteyes:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vandaag deze mogen proberen in de slijterij. Als je van laphroaig 10 houdt moet je deze zeker proberen. Stukken beter zelfs vind ik, krachtiger en romiger. :) Die ga ik hierna kopen denk ik.

C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Oom Klaas zei:
Chris Pontius zei:
Vrijdag/zaterdag weer mijn wijven whisky halen <3
Klik om te vergroten...

:hearteyes:
Klik om te vergroten...

Bijna in 1 nacht op gegaan. Morgen maar weer een nieuwe halen. :tearsofjoy:

ps; ze zijn in de aanbieding deze én volgende week@ G&G. :hearteyes:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Goed dat je het zegt chris, dan ga ik volgende week ook eens kijken bij GG.
Jij geen kater vandaag?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10


Deze is nu leeg. Morgen eens kijken naar een nieuwe.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#11
Flameon zei:
Goed dat je het zegt chris, dan ga ik volgende week ook eens kijken bij GG.
Jij geen kater vandaag?
Klik om te vergroten...

Nope. Ik stond nog wel half bezopen op en had een beetje een raar gevoel in mijn buik, maar dat was zo over.
r
ragnarokLid
01-01-2024, 00:00
#12
Exceptional Insight zei:


Deze is nu leeg.
Klik om te vergroten...

Wat vond je ervan? Ik ben er namelijk nog niet van overtuigd.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
Chris Pontius zei:
8 tien-jarige zijn anders een goede investering. :sunglasses:
Klik om te vergroten...
Investeren doe je in dingen waarvan je verwacht dat ze meer waard worden.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#14
Exceptional, is die bowmore echt zo rood in je glas of komt dat puur door de doos erachter?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb 'm nog niet in een glas gehad, maar hij is vrij donker, ja.
m
metaldevil666Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik geef meteen toe dat ik enkel de eerste pagina heb gelezen maar mijn god mensen... wat een debielen hier!

Voor de duidelijkheid: JACK DANIELS is GEEN whisky!!
Dit is een bourbon, voor iemand die het spul niet of nauwelijks drinkt zijn deze 2 identiek. Maar een ieder die eens wat vaker whisky drinkt en whisky ook lief heeft weet jack daniels enkel geschikt is voor de gootsteen of in gevallen van HELE hoge nood als mixje.

Johnny walker red label mag wat mij betreft ook niet als whisky beschouwd worden dit met een hele simpele reden: whisky moet puur van genoten worden. Zodra de maker het al verkoopt en adverteerd als mix drank is het in mijn ogen géén whisky!



The Jansie has spoken.
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#17
metaldevil666 zei:
wat een debielen hier!
Klik om te vergroten...
Schattige opening :hearteyes:

metaldevil666 zei:
Voor de duidelijkheid: JACK DANIELS is GEEN whisky!!
Dit is een bourbon, voor iemand die het spul niet of nauwelijks drinkt zijn deze 2 identiek. Maar een ieder die eens wat vaker whisky drinkt en whisky ook lief heeft weet jack daniels enkel geschikt is voor de gootsteen of in gevallen van HELE hoge nood als mixje.

Johnny walker red label mag wat mij betreft ook niet als whisky beschouwd worden dit met een hele simpele reden: whisky moet puur van genoten worden. Zodra de maker het al verkoopt en adverteerd als mix drank is het in mijn ogen géén whisky!
Klik om te vergroten...
Leuk joh. Volgens de uiterst betrouwbare (!) bron Wikipedia is bourbon gewoon een soort whisky. En dat jij Jack en JW niet lekker vindt betekent niet dat het geen whisky is.

Pauperwhisky voor de winst :rock:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#18
Einstein zei:
metaldevil666 zei:
wat een debielen hier!
Klik om te vergroten...
Schattige opening :hearteyes:

metaldevil666 zei:
Voor de duidelijkheid: JACK DANIELS is GEEN whisky!!
Dit is een bourbon, voor iemand die het spul niet of nauwelijks drinkt zijn deze 2 identiek. Maar een ieder die eens wat vaker whisky drinkt en whisky ook lief heeft weet jack daniels enkel geschikt is voor de gootsteen of in gevallen van HELE hoge nood als mixje.

Johnny walker red label mag wat mij betreft ook niet als whisky beschouwd worden dit met een hele simpele reden: whisky moet puur van genoten worden. Zodra de maker het al verkoopt en adverteerd als mix drank is het in mijn ogen géén whisky!
Klik om te vergroten...
Leuk joh. Volgens de uiterst betrouwbare (!) bron Wikipedia is bourbon gewoon een soort whisky. En dat jij Jack en JW niet lekker vindt betekent niet dat het geen whisky is.

Pauperwhisky voor de winst :rock:
Klik om te vergroten...

Bourbon moet je ook niet willen drinken, en red label is kroeg whisky.
Hij heeft wel een punt hoor, alleen die eerste pagina is ook een aardige tijd geleden.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hij heeft helemaal geen punt. Jack Daniels is geen bourbon. "Een ieder die whisky lief heeft" mixt sowieso niet, ook niet met Jack. En de manier waarop ergens voor geadverteerd wordt heeft ook geen flikker te maken met of iets wel of geen whisky is.

En het feit dat hij zijn hele mening baseert op 1 pagina van een topic zorgt er ook voor dat dit de zoveelste is die niet serieus genomen hoeft te worden.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#20
Huh?

Wat is jack dan?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1415161718...26
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."