#1
De redlabel vond ik niet veel aan, aangezien ik er veel over hoor ook maar de black label gekocht. Toch best lekker voor een blended whisky.
Alleen zal ragnarok Talisker hebben in plaats van Talisket.Rabbithole zei:Haha, jij hebt nu echt exact dezelfde whisky's als ragnarok.![]()
Oom Klaas zei:
Flameon zei:Goed dat je het zegt chris, dan ga ik volgende week ook eens kijken bij GG.
Jij geen kater vandaag?
Exceptional Insight zei:![]()
Deze is nu leeg.
Investeren doe je in dingen waarvan je verwacht dat ze meer waard worden.Chris Pontius zei:8 tien-jarige zijn anders een goede investering.![]()
Schattige openingmetaldevil666 zei:wat een debielen hier!
Leuk joh. Volgens de uiterst betrouwbare (!) bron Wikipedia is bourbon gewoon een soort whisky. En dat jij Jack en JW niet lekker vindt betekent niet dat het geen whisky is.metaldevil666 zei:Voor de duidelijkheid: JACK DANIELS is GEEN whisky!!
Dit is een bourbon, voor iemand die het spul niet of nauwelijks drinkt zijn deze 2 identiek. Maar een ieder die eens wat vaker whisky drinkt en whisky ook lief heeft weet jack daniels enkel geschikt is voor de gootsteen of in gevallen van HELE hoge nood als mixje.
Johnny walker red label mag wat mij betreft ook niet als whisky beschouwd worden dit met een hele simpele reden: whisky moet puur van genoten worden. Zodra de maker het al verkoopt en adverteerd als mix drank is het in mijn ogen géén whisky!

Einstein zei:Schattige openingmetaldevil666 zei:wat een debielen hier!![]()
Leuk joh. Volgens de uiterst betrouwbare (!) bron Wikipedia is bourbon gewoon een soort whisky. En dat jij Jack en JW niet lekker vindt betekent niet dat het geen whisky is.metaldevil666 zei:Voor de duidelijkheid: JACK DANIELS is GEEN whisky!!
Dit is een bourbon, voor iemand die het spul niet of nauwelijks drinkt zijn deze 2 identiek. Maar een ieder die eens wat vaker whisky drinkt en whisky ook lief heeft weet jack daniels enkel geschikt is voor de gootsteen of in gevallen van HELE hoge nood als mixje.
Johnny walker red label mag wat mij betreft ook niet als whisky beschouwd worden dit met een hele simpele reden: whisky moet puur van genoten worden. Zodra de maker het al verkoopt en adverteerd als mix drank is het in mijn ogen géén whisky!
Pauperwhisky voor de winst![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."