#1
Re: Het Whiskey draadje
Jij was ook een peat liefhebber toch? Ken jij de Ardbeg, 10yrs?
Ik vind die ook erg lekker, ook zeer rokerig en bij vlagen ruik ik gerookte ham, iets fruitger dan de Laphroiag in mijn ogen.
Miss toch maar een Whiskyproeverij houden een keer![:grin:]()
DrippTone zei:Die is inderdaad erg lekker, doet zeker niet onder voor de 16 jaar oude. Ik heb nu een Finlaggan staan die volgens mij van de destilleerderij van Laphroaig komt, doet me erg aan die 10 jaar oude denken die jij nu drinkt. Zeker een aanrader als je van die zilte turf whisky's houdt.
Jij was ook een peat liefhebber toch? Ken jij de Ardbeg, 10yrs?
Ik vind die ook erg lekker, ook zeer rokerig en bij vlagen ruik ik gerookte ham, iets fruitger dan de Laphroiag in mijn ogen.
Miss toch maar een Whiskyproeverij houden een keer