#1
Benromach Peat Smoke maar weer eens uit de kast getrokken. Beste peated whisky van het Potstill festival 2008 imho.
Erg anders dan de 12 jaar oude?Andrew zei:Ik vermaak me met een Bowmore Darkest 15 y/o![]()
Geen idee, heb de 12 jaar nooit op hahaPetrovic zei:Erg anders dan de 12 jaar oude?Andrew zei:Ik vermaak me met een Bowmore Darkest 15 y/o![]()
Xeloc zei:Klinkt goed, wat kostte die?
Coal ila 12, bowmore 12. De coal ila vind ik er zelf het meeste van de twee op lijken.Aalpoepert zei:Laatst had ik dus de Talisker die ik heerlijk vond. Iemand een advies voor een zelfde soort rokerige whisky in dezelfde prijscategorie?
Ik zat zelf idd al aan een bowmore 12 te denkenPetrovic zei:Coal ila 12, bowmore 12. De coal ila vind ik er zelf het meeste van de twee op lijken.Aalpoepert zei:Laatst had ik dus de Talisker die ik heerlijk vond. Iemand een advies voor een zelfde soort rokerige whisky in dezelfde prijscategorie?
Haha, welke heb je? :PAalpoepert zei:Nu heeft onze slijter niet zo'n supergroot assortiment, heb ik me laten adviseren door de slijter. Een flesje Laphroaig laten aansmeren. Flesje jodium noemde hij het ook. Gatverdamme wat lekker zeg! Jeetje das echt een smerige smaak die mij heel erg bevalt!
Oom Klaas zei:Maar hoe weet je nou hoe jodium smaakt?
Ik heb dat nog nooit geproefd eigenlijk.
Ik zit al weer veel te lang zonder whisky, klote antibiotica![]()
Chris'je toch!Chris Pontius zei:Ik heb stiekem een heel klein flesje Glenfiddich gekocht :$
Chris Pontius zei:Oom Klaas zei:Maar hoe weet je nou hoe jodium smaakt?
Ik heb dat nog nooit geproefd eigenlijk.
Ik zit al weer veel te lang zonder whisky, klote antibiotica![]()
Ik heb stiekem een heel klein flesje Glenfiddich gekocht :$
Force of habit? Nu al?Aalpoepert zei:Flesje talisker gekocht en gelijktijdig me afvragend waarom ik geen goordere (rokerigere) whisky heb gekocht...
Er staat me alleen niets meer van bij.Petrovic zei:bunnahabhain
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."