#1
Chris Pontius zei:Zijn er ook 14jarige whisky's?
http://www.squareshop.nl/Scapa-Single-M ... -07-Ltr-40
en mocht dit niet jong genoeg zijn, er is ook 9 jaar:
http://www.whiskysite.nl/vmchk/Cadenhea ... -Cadenhead
Chris Pontius zei:Zijn er ook 14jarige whisky's?
Chris Pontius zei:Ze klinkt lekker.![]()
Petrovic zei:Ik ga hier maar eens whisky kopen: http://www.whiskysite.nl/nl/Geschenksets
Alleen zal ragnarok Talisker hebben in plaats van Talisket.Rabbithole zei:Haha, jij hebt nu echt exact dezelfde whisky's als ragnarok.![]()
Oom Klaas zei:
Flameon zei:Goed dat je het zegt chris, dan ga ik volgende week ook eens kijken bij GG.
Jij geen kater vandaag?
Exceptional Insight zei:![]()
Deze is nu leeg.
Investeren doe je in dingen waarvan je verwacht dat ze meer waard worden.Chris Pontius zei:8 tien-jarige zijn anders een goede investering.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."