#1
Ik ben altijd jaloers op mensen met flessen whisky... ![:(]()
Joopiejo zei:Pas een red label van begin jaren 70 geproeft, damn.. toen was het nog wel lekkere whisky
Hoe kom je daar aan?
Lijkt me niet iets wat je zo ff bij de slijter haalt.
Joopiejo zei:Was bij een whisky evenement. Maar je kunt ze via veilingen krijgen. Whiskeyautcion.com bijv. Als je er verstand van hebt kun je zo best leuke whisky kopen voor niet al te duur schijnbaar. Ik heb er alleen niet zo veel verstand van.![]()

SchilDpadDo zei:Hier werd in de buurt iets dergelijks georganiseerd waar ik via mijn werk gratis kaartjes kreeg. Heb mij goed vergrepen aan met name de duurdere flessen
Joopiejo zei:die BNJ spreekt me wel aan
knolselderij zei:we kunnen hier beter een whiskey topic maken geloof ik
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."