#1
Re: Het Whiskey draadje
Heb ook maar een fles Glenlivet gekocht om mijn collectie uit te breiden.
Ik begin netjes met de 12 jaar =].
Heb ook maar een fles Glenlivet gekocht om mijn collectie uit te breiden.
Ik begin netjes met de 12 jaar =].
