#1
Er staat me alleen niets meer van bij.Petrovic zei:bunnahabhain
Niet dat dat iets zegt..
Er staat me alleen niets meer van bij.Petrovic zei:bunnahabhain
EI ik had een laphoaig moeten kopen. Die smaak.. Fuck.. Heerlijk!Exceptional Insight zei:Force of habit? Nu al?Aalpoepert zei:Flesje talisker gekocht en gelijktijdig me afvragend waarom ik geen goordere (rokerigere) whisky heb gekocht...
Laphroaig vind ik ook bijzonder fijn. Ik ben er alleen nog niet over uit of ik de overweldigende smaak van de 10 jarige, of de ietwat subtielere van de 18 jarige prefereer.Aalpoepert zei:EI ik had een laphoaig moeten kopen. Die smaak.. Fuck.. Heerlijk!
Haha, was je zo ver heen?Exceptional Insight zei:Er staat me alleen niets meer van bij.Petrovic zei:bunnahabhain
Niet dat dat iets zegt..

Exceptional Insight zei:Wie zal het zeggen..
alcoholist zei:Exceptional Insight zei:Wie zal het zeggen..
hun>> http://www.youtube.com/watch?v=JmU-BcvHIZE&feature=related
Glen Moray 12alcoholist zei:haha ja zo heb het ook nog een keer![]()
welke whiskey drinken we vanavond chris
Joopiejo zei:Pas een red label van begin jaren 70 geproeft, damn.. toen was het nog wel lekkere whisky
Hoe kom je daar aan?
Lijkt me niet iets wat je zo ff bij de slijter haalt.
Joopiejo zei:Was bij een whisky evenement. Maar je kunt ze via veilingen krijgen. Whiskeyautcion.com bijv. Als je er verstand van hebt kun je zo best leuke whisky kopen voor niet al te duur schijnbaar. Ik heb er alleen niet zo veel verstand van.![]()

SchilDpadDo zei:Hier werd in de buurt iets dergelijks georganiseerd waar ik via mijn werk gratis kaartjes kreeg. Heb mij goed vergrepen aan met name de duurdere flessen
Joopiejo zei:die BNJ spreekt me wel aan
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."