Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet Whisk(e)y draadje

Het Whisk(e)y draadje

518 antwoorden
124 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
Petrovic zei:
bunnahabhain
Klik om te vergroten...
Er staat me alleen niets meer van bij.

Niet dat dat iets zegt..
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wie zal het zeggen..
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dan ga ik verder met mijn Bowmore Darkest 15 y/o!
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#4
Exceptional Insight zei:
Aalpoepert zei:
Flesje talisker gekocht en gelijktijdig me afvragend waarom ik geen goordere (rokerigere) whisky heb gekocht...
Klik om te vergroten...
Force of habit? Nu al?
Klik om te vergroten...
EI ik had een laphoaig moeten kopen. Die smaak.. Fuck.. Heerlijk!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
Aalpoepert zei:
EI ik had een laphoaig moeten kopen. Die smaak.. Fuck.. Heerlijk!
Klik om te vergroten...
Laphroaig vind ik ook bijzonder fijn. Ik ben er alleen nog niet over uit of ik de overweldigende smaak van de 10 jarige, of de ietwat subtielere van de 18 jarige prefereer.

Eerste indruk van The Balvenie: Zacht, vrij simpele smaak, licht zoet. Hij is wel lekker, maar ik ben niet overtuigd.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#6
Exceptional Insight zei:
Petrovic zei:
bunnahabhain
Klik om te vergroten...
Er staat me alleen niets meer van bij.

Niet dat dat iets zegt..
Klik om te vergroten...
Haha, was je zo ver heen? :beer:
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#7
Exceptional Insight zei:
Wie zal het zeggen..
Klik om te vergroten...


hun>> http://www.youtube.com/watch?v=JmU-BcvHIZE&feature=related
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#8
alcoholist zei:
Exceptional Insight zei:
Wie zal het zeggen..
Klik om te vergroten...


hun>> http://www.youtube.com/watch?v=JmU-BcvHIZE&feature=related
Klik om te vergroten...

Zij* :flushed:

Vanavond weer whisky :hearteyes:
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#9
haha ja zo heb het ook nog een keer :flushed:

welke whiskey drinken we vanavond chris
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
alcoholist zei:
haha ja zo heb het ook nog een keer :flushed:

welke whiskey drinken we vanavond chris
Klik om te vergroten...
Glen Moray 12
J
JoopiejoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Pas een red label van begin jaren 70 geproeft, damn.. toen was het nog wel lekkere whisky man.

Dat kaartje hierboven snap ik niet helemaal denk ik. Heb er best een paar van geproefd, maar ik zou ze zelf niet zo omschrijven denk ik ..? Ardbeg 10 light?
z
zjimizLid
01-01-2024, 00:00
#12
Joopiejo zei:
Pas een red label van begin jaren 70 geproeft, damn.. toen was het nog wel lekkere whisky

Hoe kom je daar aan?

Lijkt me niet iets wat je zo ff bij de slijter haalt.
Klik om te vergroten...
J
JoopiejoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Was bij een whisky evenement. Maar je kunt ze via veilingen krijgen. Whiskeyautcion.com bijv. Als je er verstand van hebt kun je zo best leuke whisky kopen voor niet al te duur schijnbaar. Ik heb er alleen niet zo veel verstand van. :)
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#14
@zjimiz

Kijk of er in je omgeving geen whisky proeverijen worden gehouden.

Hier werd in de buurt iets dergelijks georganiseerd waar ik via mijn werk gratis kaartjes kreeg. Heb mij goed vergrepen aan met name de duurdere flessen :grin:
z
zjimizLid
01-01-2024, 00:00
#15
Joopiejo zei:
Was bij een whisky evenement. Maar je kunt ze via veilingen krijgen. Whiskeyautcion.com bijv. Als je er verstand van hebt kun je zo best leuke whisky kopen voor niet al te duur schijnbaar. Ik heb er alleen niet zo veel verstand van. :)
Klik om te vergroten...

Thanks; toch eens proberen

het blijkt leuk om met Whiske(y)s en bourbons te experimenteren

:rock:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#16
SchilDpadDo zei:
Hier werd in de buurt iets dergelijks georganiseerd waar ik via mijn werk gratis kaartjes kreeg. Heb mij goed vergrepen aan met name de duurdere flessen
Klik om te vergroten...

Hier ook inderdaad (Noord Holland), resultaat is voor 20 euro stomdronken van de beste whiskeys.

Laatste flesje wat ik had was een 8yo Dun Bheagan Islands, een beuker van een roker maar wel erg lekker.

Voor de standaard slobberwhiskeys op de normale weekenddagen kies ik meestal voor BNJ
J
JoopiejoLid
01-01-2024, 00:00
#17
^^ beiden nog nooit op, die BNJ spreekt me wel aan. Hou ik mn achterhoofd.
Pas een Bunnahabhain 12 gekregen. Goeie whisky, geen saai geval zeg maar.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Joopiejo zei:
die BNJ spreekt me wel aan
Klik om te vergroten...

Zeker een aanrader. 22,50 euro voor 750ml, het is de beste onder de gemiddelden zegmaar :grin: Volledige naam is Bailie Nicol Jarvie
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: Het Whiskey draadje

woensdag weer loon ! en dan eens een sterke zoeken, een echte brander !
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#20
Talisker, een van de mindere whiskey's vind ik

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...910111213...26
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."