Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet Whisk(e)y draadje

Het Whisk(e)y draadje

518 antwoorden
99 weergaven
18-5-2026
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nee, het is Amerikaans... ik waag het er niet op!
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Het Whiskey draadje

Chivas regal, Jack Daniels en Johnny Walker Black label vind ik best wel te drinken.
r
ragnarokLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Het Whiskey draadje



Hell yeah!! :rock: :hearteyes:

De collectie is gegroeid naar 3 :grin:
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Het Whiskey draadje

wat vinden jullie van cardhu,..scotch whisky,..single malt,..uit morayshire.Eerder dronk ik het wel vaker,maar deze vind ik persoonlijk heerlijk,..iemand die deze ook heel goed vindt.
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Het Whiskey draadje

Chris Pontius zei:
Ik zoek eigenlijk nog wat single malt whiskys, iemand aanraders? < 60 euro aub :P
Klik om te vergroten...
cardhu,..???
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Het Whiskey draadje

trouwens,..jack d. is toch bourbon,..geen whisky,..net als 4-roosjes,..of zie ik dat verkeerd,..wie o wie,..bvd.
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Het Whiskey draadje

whisky moet je puur drinken,..ook zonder ijs,..en zeker niet verkrachten met cola,..zowel,..koop dan maar vat69
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Het Whiskey draadje

ik doe mijn best zei:
whisky moet je puur drinken,..ook zonder ijs,..en zeker niet verkrachten met cola,..zowel,..koop dan maar vat69
Klik om te vergroten...
Inderdaad ja, en in principe met een glas water ernaast en na elke slok whiskey moet je een slok water drinken.

Ofzoiets.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: Het Whiskey draadje

ik vind het met ijs wel lekker :(
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: Het Whiskey draadje

Andrew zei:
ik vind het met ijs wel lekker :(
Klik om te vergroten...
Dat is het ook.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: Het Whiskey draadje



Fuck ya :hearteyes:
r
ragnarokLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: Het Whiskey draadje

Andrew zei:
ik vind het met ijs wel lekker :(
Klik om te vergroten...

Maar dan komen de smaken niet goed vrij vanwege de te lage temperatuur.
Een paar druppels water mag dan weer wel...

Whisky voor in de cola zijn de goedkope blends :( maar drink het dan gewoon niet.. :P

Geen Ervaring met Cardhu, dus kan niet oordelen.

ik doe mijn best zei:
trouwens,..jack d. is toch bourbon,..geen whisky,..net als 4-roosjes,..of zie ik dat verkeerd,..wie o wie,..bvd.
Klik om te vergroten...

Jep dat is bourbon.
M
Man_in_the_BoxLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: Het Whiskey draadje

ragnarok zei:
ik doe mijn best zei:
trouwens,..jack d. is toch bourbon,..geen whisky,..net als 4-roosjes,..of zie ik dat verkeerd,..wie o wie,..bvd.
Klik om te vergroten...

Jep dat is bourbon.
Klik om te vergroten...

Officieel niet hoor. Kijk ook maar eens goed op de fles, als het bourbon is moet het erop staan. Maar in plaats daarvan heet het Tennessee Whiskey!!
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: Het Whiskey draadje

Maar Bourbon is toch gewoon whisky, of ben ik nu gek? Wel Amerikaanse whisky die zeker niet hetzelfde aanzien heeft als een Schotse of Ierse, maar desalniettemin is het toch wel whisky..?
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: Het Whiskey draadje

Man_in_the_Box zei:
ragnarok zei:
ik doe mijn best zei:
trouwens,..jack d. is toch bourbon,..geen whisky,..net als 4-roosjes,..of zie ik dat verkeerd,..wie o wie,..bvd.
Klik om te vergroten...

Jep dat is bourbon.
Klik om te vergroten...

Officieel niet hoor. Kijk ook maar eens goed op de fles, als het bourbon is moet het erop staan. Maar in plaats daarvan heet het Tennessee Whiskey!!
Klik om te vergroten...

Ja dat klopt, de whiskykenner die de proeverij leidde waar ragnarok en ik zijn geweest heeft dat misverstand nog de wereld uit geholpen. Hij vroeg ons om een bourbon te noemen waarop ik natuurlijk direct Jack Daniels schreeuwde, en dat was precies wat hij wilde horen, omdat dat een wijdverbreid misverstand is. Four roses is echter wel een bourbon als ik me niet vergis.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: Het Whiskey draadje

Rabbithole zei:
Ja dat klopt, de whiskykenner die de proeverij leidde waar ragnarok en ik zijn geweest heeft dat misverstand nog de wereld uit geholpen.
Klik om te vergroten...

Dan mag Ragnarok volgende keer wel wat beter opletten :P
M
Man_in_the_BoxLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: Het Whiskey draadje

Rabbithole zei:
Ja dat klopt, de whiskykenner die de proeverij leidde waar ragnarok en ik zijn geweest heeft dat misverstand nog de wereld uit geholpen. Hij vroeg ons om een bourbon te noemen waarop ik natuurlijk direct Jack Daniels schreeuwde, en dat was precies wat hij wilde horen, omdat dat een wijdverbreid misverstand is. Four roses is echter wel een bourbon als ik me niet vergis.
Klik om te vergroten...

Klopt ja, is samen met Jim Beam toch wel een van de bekendere bourbons. Ik vind overigens Jim Beam wel in de buurt komen van Jack Daniel's qua smaak. Maar niks amerikaans beats natuurlijk die kenmerkende en rijke smaak van Jack.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: Het Whiskey draadje

Chris Pontius zei:
Rabbithole zei:
Ja dat klopt, de whiskykenner die de proeverij leidde waar ragnarok en ik zijn geweest heeft dat misverstand nog de wereld uit geholpen.
Klik om te vergroten...

Dan mag Ragnarok volgende keer wel wat beter opletten :P
Klik om te vergroten...

Dat werd ook maar weer bewezen doordat ik een 8 had gehaald en hij een 4 ofzo voor hetzelfde tentamen. :P (Niet dat we dezelfde studie doen, maar het was een vak dat de hele faculteit moest volgen.)

Al herinnerde ik me ook nu pas weer dat hij dat had verteld, als Man in the box niks had gezegd had ik net zo hard geroepen dat Jack Daniels bourbon was.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: Het Whiskey draadje

Rabbithole zei:
Dat werd ook maar weer bewezen doordat ik een 8 had gehaald en hij een 4 ofzo voor hetzelfde tentamen
Klik om te vergroten...
Typisch.
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#20
EI, hoeveel dagen doe jij er maar over om 1 fles leeg te gieten, je lijkt wel elke week een nieuwe te hebben :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...26
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."