#1
Nee, het is Amerikaans... ik waag het er niet op!
cardhu,..???Chris Pontius zei:Ik zoek eigenlijk nog wat single malt whiskys, iemand aanraders? < 60 euro aub :P
Inderdaad ja, en in principe met een glas water ernaast en na elke slok whiskey moet je een slok water drinken.ik doe mijn best zei:whisky moet je puur drinken,..ook zonder ijs,..en zeker niet verkrachten met cola,..zowel,..koop dan maar vat69
Dat is het ook.Andrew zei:ik vind het met ijs wel lekker![]()
Andrew zei:ik vind het met ijs wel lekker![]()
ik doe mijn best zei:trouwens,..jack d. is toch bourbon,..geen whisky,..net als 4-roosjes,..of zie ik dat verkeerd,..wie o wie,..bvd.
ragnarok zei:ik doe mijn best zei:trouwens,..jack d. is toch bourbon,..geen whisky,..net als 4-roosjes,..of zie ik dat verkeerd,..wie o wie,..bvd.
Jep dat is bourbon.
Man_in_the_Box zei:ragnarok zei:ik doe mijn best zei:trouwens,..jack d. is toch bourbon,..geen whisky,..net als 4-roosjes,..of zie ik dat verkeerd,..wie o wie,..bvd.
Jep dat is bourbon.
Officieel niet hoor. Kijk ook maar eens goed op de fles, als het bourbon is moet het erop staan. Maar in plaats daarvan heet het Tennessee Whiskey!!
Rabbithole zei:Ja dat klopt, de whiskykenner die de proeverij leidde waar ragnarok en ik zijn geweest heeft dat misverstand nog de wereld uit geholpen.
Rabbithole zei:Ja dat klopt, de whiskykenner die de proeverij leidde waar ragnarok en ik zijn geweest heeft dat misverstand nog de wereld uit geholpen. Hij vroeg ons om een bourbon te noemen waarop ik natuurlijk direct Jack Daniels schreeuwde, en dat was precies wat hij wilde horen, omdat dat een wijdverbreid misverstand is. Four roses is echter wel een bourbon als ik me niet vergis.
Chris Pontius zei:Rabbithole zei:Ja dat klopt, de whiskykenner die de proeverij leidde waar ragnarok en ik zijn geweest heeft dat misverstand nog de wereld uit geholpen.
Dan mag Ragnarok volgende keer wel wat beter opletten :P
Typisch.Rabbithole zei:Dat werd ook maar weer bewezen doordat ik een 8 had gehaald en hij een 4 ofzo voor hetzelfde tentamen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."