#1
Ondanks dat we soms kleine meningsverschillen hebben kan je wel op mijn stem rekenen hoor smartie ![:wink:]()
maxdw1212 zei:Ik denk altijd dat je het gewoon van het begin al lekker moet vinden om het echt lekker te vinden. Is dit eigenlijk waar of smaakt bier echt beter naarmate je het vaker drinkt?
Klopt als een bus, whiskey is echt lekker als je het leert waarderen ^^SchilDpadDo zei:Net als bepaalde whiskeys proef je pas na een keer of 2 de uitgebreide smaak ervan
ZERO- zei:'het is echt dom als je drinkt om dronken te worden'. Dat vind ik dus niet.
Sommigen mensen hebben daar inderdaad veel last van , een ander weer niet. Maf eigenlijk. Ik moet pas na een bier of 6, maar dan om de 3 a 4 pils toch echt wel . Daarom, sterke drank is meer mijn ding, sneller effect met minder gezeik.leveldesigner zei:tevens moet ik altijd van bier zo plassen, blijf naar de wc lopen na t tweede biertje. echt waardeloos.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."