Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dmijnheer zei: Hooii, Ik ben 18 en ben sinds kort een beetje begonnen met het gebruiken van Cocaine. Het begon met 1 of 2 snuifjes (Sleutels) voor een avond, toen kocht ik het zelf ook nog niet. Sinds kort koop ik het zelf en gebruik bijna elke avond, als ik nu begin met een paar snuifjes, wil ik steeds meer en meer tot het zakje (1gram) op is. Is dit normaal? als ik het zelf heb MOET het gewoon op aan het einde van de avond... Ook merk ik dat naar mate de avond valt, ik zin krijg in cocaine. Als het licht is of ik iets aan het doen ben (werk, leren, shoppen etc.)heb ik er ook totaal geen behoefte aan. Thats a good thing, right? Zijn er meer van jullie die het zelfde hebben als ze Coke snuifen??? Ik heb echt het gevoel nu alsof dit niet normaal is. Please let me know! Klik om te vergroten... Als je elke avond gebruikt zit je al in een verslaving. Misschien is deze nog licht te noemen (ik ken je situatie niet). Maar naarmate je het vaker doet zullen je dopamine receptoren (waar coke voornamelijk op werkt en wat je gelukkig maakt), minder worden. Dus zal je steeds meer nodig gaan hebben voor hetzelfde effect (ook wel tolerantie genoemd). Bij coke is het dramatische vooral dat de receptoren uiteindelijk zo zullen beschadigen dat je bijna emotieloos bent zonder coke en coke nodig hebt om je als een normaal mens goed te voelen. Ook zal er bij vaak gebruik een gat in je neus bot komen wat kan groeien tot je nog maar 1 neusgat heb. Wees gewaarschuwd want hoe langer je het gebruikt hoe moeilijker je er af komt. Dat je jezelf betrapt als gebruiker die wekelijks gebruikt is nog niet zo erg want dan heb je het door en stop je nog op tijd, maar als je dit niet inziet ben je voordat je het weet verslaafd. Heb je niet doorgehad dat het wekelijks werd dan zal het vaker en vaker worden tot op een gegeven moment elk moment van de dag. Maar uit wat ik lees zit jij op het eerste deel van een verslaving en kan je nu nog stoppen. Lukt dit niet zoek dan hulp want je moet het maar accepteren dat je beter nooit meer kan snuiven. Als je dit niet wil moet je de consequenties maar accepteren (wat ik dus echt niet aanraad)."
"Ik ga vandaag een dagje aan de speed en ben ook al begonnen. Met speed begin ik standaard rond 12 a 1 smiddags ik doe dit omdat ik overgevoelig ben voor het wakker blijvende effect zodat ik de volgende dag kan slapen. Nou heb ik vandaag om half 1, 2 sleutelpuntjes gehad van ongeveer 40 mg ik heb in de middag dus ook al licht strak gestaan en heb nu na me volgende 2 nakjes ontzettende pijn in me rug en benen. Ik heb vanochtend van te voren goed gegeten. Ik had toen ook een vitamine pil a tot z gehad een vitamine C1000 bruistablet en een magnesium pil. Is die pijn kramp,spierpijn,verzuring of iets anders?"
"SchilDpadDo zei: Toevallig niet last van knikkende knieën wanneer je gebruikt heb ? Klik om te vergroten... nee inmiddels is de dag voorbij. was ook me beste keer pep sinds ik grotendeels de regels volgden van het handboek. Maar heb deze dag en gister zo weinig mogelijk gelopen omdat ik geen pijn in me poten wou"
"Ik heb vorige week speed gebruikt en heb "Het handboek voor de pepjunk" gevolgd. Maar ik had van te voren ook Vitamine A t/m z, Vitamine C1000, Magnesium, Zinc (tegen oxidatieve stress verminderd de hersenschade) en Vitamine B1 (meer energie voor je lichaam). Ook een goeie maaltijd en een fruitmelkje is niet verkeerd van te voren en raad ik zeker aan. Als de ochtend weer aankomt en je stopt met speed gebruik, raad ik aan fruit breaker drink yoghurt te halen (hier krijg ik zo 2 van op) en daarna weer alle medicijnen neemt. Ik heb die dag gewoon zonder verwardheid kunnen praten met me ouders ik heb een telefoon gesprek zonder versprekingen gedaan met een klantenservice (ik moest een nieuwe OV aanvragen). Ik was ook gewoon vrolijk en was kwa uiterlijk niet veranderd. Alleen een klein beetje wallen. Ik kreeg thuis ook niks te horen over dat ik er moe uitzag wat ik normaal standaard hoor na een dag doorhalen. Het was gewoon zoals altijd "jij bent ook altijd vrolijk he". Ik had totaal geen bijwerkingen en wou die avond eigenlijk gewoon niet slapen omdat ik met vanalles bezig wou (wat ik altijd in de avond heb i.v.m. creatief worden) toch heb ik heerlijk geslapen zonder wakker te worden om 4:00 s'nachts en werd pas 12:00 smiddags wakker met een uitgeslapen gevoel. Ik heb ook gedoseerd op 300 MG verdeeld over de hele avond. Hele avond is niet waar trouwens want ik begon 12 smiddags al want anders slaap ik vaak dag 2 nog niet omdat ik ADHD'er ben en al overgevoelig ben voor caffeine. In andere woorden, je kan speed gewoon gebruiken zonder kater en vercrackt eruit zien als je het maar goed doseert. Ik heb alleen in de nacht 2 uurtjes abnormale pupillen gehad."
"Ik was laatst in de apotheek want ik heb last van kriebelhoest dus kocht natterman en keek naar de ingredienten en het bevatte 2,5mg codeine ik weet dat dat ook een drug is maar 2,5mg codeine is wel heel weinig en in het hele flesje 25mg geloof ik maar hoeveel mg is genoeg voor een trip en wat zijn de risicos?"
"dit topic bestaat nu al een hele tijd en al die tijd heb ik er maar over na gedacht om het een keertje te gaan doen. Nou heb ik besloten het toch een keer geprobeerd te hebben. Ik heb nu bijna een 3 kwartflesje op van 200ml en het voelt nu al alsof ik een dikke joint gerookt heb. Overal tinteling en een verdoofd gevoel in me keel. Ook heb ik steeds zin om te roken. En ik ga dit niet weer doen want wou het gewoon 1 keer gedaan hebben en daarna nooit meer :P"
"Ik had in huis toevallig een Clonazepam gevonden. nou zit er in 1 tablet 0,5mg is dat een dosis die je kan voelen? ik ben dit van plan 1 keer geprobeerd te hebben en daar nooit weer :P ben gewoon is benieuwd hoe een benzo is"
"ik ben nu net terug van een feest waar ik 1 kletser heb gehad. Maar toen die inwerkte kreeg ik allemaal deja vu's hoort dit?"
"Irezz zei: Vindt me maar saai, maar ik vind cola nog steeds het lekkerste ter wereld met jointjes! Klik om te vergroten... same here! COLA EN WIET en pep en alcohol ofcourse methoxetamine + wiet ook heel fijn"
"Lavalamp zei: Aarde, zaadje, plant, 12u+ licht (TL/HPS) per dag, water, en later gewone wietvoeding... DUS Jij kiest of die 12,13,14,15,16,... uur licht per dag krijgt... Het maakt die plant niet uit. Klik om te vergroten... ik wil big buddha kopen de makkelijkste autoflower plant goed voor een beginner zoals ik maar een vriend van had deze ook en liet de plant groeie in de vensterbank en het lukte dit was wel toen het langer licht begon te worden"