#1
ZERO- zei:'het is echt dom als je drinkt om dronken te worden'. Dat vind ik dus niet.
True that.
Maar daarvoor is wodka een beter alternatief. Moeilijk naar binnen te krijgen , maar na een 250ml liggen er al genoeg plat.
ZERO- zei:'het is echt dom als je drinkt om dronken te worden'. Dat vind ik dus niet.
Sommigen mensen hebben daar inderdaad veel last van , een ander weer niet. Maf eigenlijk. Ik moet pas na een bier of 6, maar dan om de 3 a 4 pils toch echt wel . Daarom, sterke drank is meer mijn ding, sneller effect met minder gezeik.leveldesigner zei:tevens moet ik altijd van bier zo plassen, blijf naar de wc lopen na t tweede biertje. echt waardeloos.
SmartieAndMe zei:alcoholvrije maand
MusicIsLife zei:Klinkt als een k*tidee.
SmartieAndMe zei:Kun je niet zonder?
SmartieAndMe zei:de ander gaat bijna door het lint
SmartieAndMe zei:Leuk om te zien hoe belangrijk alcohol in onze samenleving is
Ga jij je er anders even mee bemoeien Leipe, je zet me in een kwaad daglicht! Bij de volgende moderatorverkiezingen ga je me zeker van de troon af stoten![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."