#1
Ik krijg door zuipen bijna altijd wel drang naar joints, maar dat is nadat je gezopen hebt en naar huis gaat of vlak voordat je gaat slapen of zoiets dergelijks. Af en toe heb ik ook wel eens tijdens het zuipen en dat ik zin krijg in xtc.


en ik denk dat als ik echt van de hard-drugs wil afblijven, ik eerst eens flink mijn drankgebruik moet matigen. Want zonder alcohol heb ik ook bijna geen drang naar hard-drugs of sigaretten.wat ben ik blij dat ik die drang iig niet meer hebspace scientist zei:ik krijg dan zeker trek, en eigenlijk doe ik het dan ook altijd, altijd coke
Saivy zei:Ja en zeker naar coke.


Daar heb ik dus ook last vanDissonant zei:Altijd als ik zat ben en ik zit zonder wiet krijg ik ongelofelijk veel zin in een jointje. Ik doe er dan echt alles aan om iets te fixen, terwijl ik normaal wel wat meer karakter heb.

't onvermijdelijke zei:Als ik dan 'the day after' met een flinke kater in bed lig, kan dat best wel eens deprimerend uitpakken, als je jezelf vanalles voorgenomen hebt. Maarja, hoe ironisch het ook klinkt, ik drink me nu eenmaal gewoon graag een biertjeen ik denk dat als ik echt van de hard-drugs wil afblijven, ik eerst eens flink mijn drankgebruik moet matigen. Want zonder alcohol heb ik ook bijna geen drang naar hard-drugs of sigaretten.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."