#1
Thuis maak ik wel es gemixte shotjes als mn vrienden langskomen...
Zelf kots ik bijna nooit door drank (omdat ik vaak vals speel met drankenspel
)
Maar was wel keer over mn nek gegaan omdat we te veel verschillende gemixte shotjes hadden.
Echte killer shot was: sambuca met stroh80.. (stroh80 is 80%)
Een maat was te stoned om te drinken en ik was zo dronken dat ik bijna geen grenzen meer had en iedere keer ook zijn shotjes nam..

Maaaaar, het was een gekke onvergetelijke avond!
Zelf kots ik bijna nooit door drank (omdat ik vaak vals speel met drankenspel
Maar was wel keer over mn nek gegaan omdat we te veel verschillende gemixte shotjes hadden.
Echte killer shot was: sambuca met stroh80.. (stroh80 is 80%)
Een maat was te stoned om te drinken en ik was zo dronken dat ik bijna geen grenzen meer had en iedere keer ook zijn shotjes nam..

Maaaaar, het was een gekke onvergetelijke avond!
,wat resulteert in een erg vaag en uitbundige avond. :P