Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelk drankje is het dodelijkst

Welk drankje is het dodelijkst

44 antwoorden
30 weergaven
18-5-2026
L
LeoninaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Thuis maak ik wel es gemixte shotjes als mn vrienden langskomen...

Zelf kots ik bijna nooit door drank (omdat ik vaak vals speel met drankenspel :tongueout:)
Maar was wel keer over mn nek gegaan omdat we te veel verschillende gemixte shotjes hadden.

Echte killer shot was: sambuca met stroh80.. (stroh80 is 80%)
Een maat was te stoned om te drinken en ik was zo dronken dat ik bijna geen grenzen meer had en iedere keer ook zijn shotjes nam..

:kots:

Maaaaar, het was een gekke onvergetelijke avond!
H
HaardrogerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Die momenten dat je je eigen grenzen niet meer kent zijn inderdaad het dodelijkste.
Niet de drank zelf haha!

Hoe vaak ik op zo'n moment er al niet voor heb gezorgd dat mijn totale avond weggegooid werd...
En mooi dat ik het op dat moment vond!
Volgende dag dacht ik daar toch echt weer anders over.

Ik sluit mij OT aan bij de tequila.
Al heb ik ook een hele grote angst ontwikkeld voor Jägermeister.
Heb het nog nooit weg kunnen krijgen zonder te kotsen...
v
vvbLid
01-01-2024, 00:00
#3
Absinth van 90procent gaat hard..
T
TestberichtLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ben een keer gigantisch over me nek gegaan toen ik een fles Martini Rosso (15%) had leeggedronken, de komende dagen was ik er gewoon ziek van.
Zulk chemisch goedje had ik nog nooit op, bah.
Maar dat was nog de tijd dat je zo goedkoop mogelijk dronken probeerde te worden (omdat je amper werkte, 15/16 jaar) waardoor je de fles in een keer aan je mond zet en zo snel mogelijk probeert op te drinken. Het was wel erg komisch dat we toen met ze 4'en waren, alle 4 dezelfde fles en alle 4 over ons nek.
Nu kan ik er om lachen, maar toen niet hoor. Haha!
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#5
dominosteentje zei:
Ik ben een keer gigantisch over me nek gegaan toen ik een fles Martini Rosso (15%) had leeggedronken, de komende dagen was ik er gewoon ziek van.
Zulk chemisch goedje had ik nog nooit op, bah.
Maar dat was nog de tijd dat je zo goedkoop mogelijk dronken probeerde te worden (omdat je amper werkte, 15/16 jaar)
Klik om te vergroten...
Uhu herkenbaar, een fles jägermeister en een derde bakkie bier gaat er nu nimmernooit meer in. :P
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Fool zei:
dominosteentje zei:
Ik ben een keer gigantisch over me nek gegaan toen ik een fles Martini Rosso (15%) had leeggedronken, de komende dagen was ik er gewoon ziek van.
Zulk chemisch goedje had ik nog nooit op, bah.
Maar dat was nog de tijd dat je zo goedkoop mogelijk dronken probeerde te worden (omdat je amper werkte, 15/16 jaar)
Klik om te vergroten...
Uhu herkenbaar, een fles jägermeister en een derde bakkie bier gaat er nu nimmernooit meer in. :P
Klik om te vergroten...
Voor mij is dat Gold Strike, damn zo'n erge kater als toen heb ik gelukkig nooit meer gehad.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wel drankje hmmmm.
Kalium cyanide opgelost in kwik.
Met een paar mg atropine .
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#8
ZERO- zei:
Oké na 24 jaar ben ik eruit: nooit meer gin-tonic.
Klik om te vergroten...
:openmouth:

Geloof d'r niets van!
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#9
als jullie de alcoholpercentages zouden vermelden, en vergelijken met het hoogste aandeel ethanol, zou je snel tot de conclusie komen dat dat vrijwel voor iedereen het hoogste alcoholpercentage zal hebben.

wil je dus het snelste dronken worden, en heb je een sterke maag kun je 99,9% bij de apotheek kopen.
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Tequilla.... altijd als ik dat drink eindigt de avond met een volledige blackout. No memories at all....
S
SnowblindLid
01-01-2024, 00:00
#11
Helaas is de tollerantie hier zo hoog dat er noch iets van roes of misselijkheid opkomt.
Van een kop thee na het eten van gekookte eieren word ik wel onpasselijk maar daar helpt een baco goed tegen.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#12
hoogste percentage wat ik zelf heb gevonden is 92% absinth. ik heb ook sterke twijfels of de alsem extracten iets toevoegen. na een paar borrelglazen daarvan ga je wel liggen, maar dat is denk ik met elk 92% drankje.

het dodelijkst zijn de eerste 7 procent die je destilleerd(heads) vanwege het hoge methanol gehalte. die mikt men meestal meteen weg. hetzelfde geld ook voor de tails, das ook vrij ongezond.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Oké na 24 jaar ben ik eruit: nooit meer gin-tonic.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik stem voor die illegaal gestookte 'lokale dranken', waarvan niet duidelijk waar ze vandaan komen. Lijkt me dat de kans op een flinke hoeveelheid methanol in je drank één van de meest gevaarlijke eigenschappen is die je aan een drank kunt hangen.
m
mikozLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik word het meest van de kaart van Absint en ook wel van Sambuca. Dit komt omdat ik deze drankjes heeeel erg lekker vind. Ik schenk er meestal wat water bij (bij de absint sowieso, ik ga geen ~70% puur drinken). Ik drink het dan ook sneller dan ik meestal door heb :rolleyes: ,wat resulteert in een erg vaag en uitbundige avond. :P

Edit: Ik heb trouwens wel eens een klein dopje absint puur gedronken. Op het moment dat er een druppel voor op je tong komt, voel je een scherpe frisheid snel door je tong naar je keel toe verspreiden. Vaag gevoel. En als je slikt brandt het best in je keel.
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#16
ZERO- zei:
Oké na 24 jaar ben ik eruit: nooit meer gin-tonic.
Klik om te vergroten...

Die heb ik een keer ge-ad (of hoe je dat ook schrijft). Dat was niet lekker. En een slecht idee. Ik moest toen kotsen.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#17
MusicIsLife zei:
ZERO- zei:
Oké na 24 jaar ben ik eruit: nooit meer gin-tonic.
Klik om te vergroten...

Die heb ik een keer ge-ad (of hoe je dat ook schrijft).
Klik om te vergroten...
Wat zonde! :(
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Goldstrike is bij mij een no-no. De mix van chemische kaneelsmaak en 50% alcohol is een killer.
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#19
In mijn hoogtijdagen dronk ik voornamelijk bier met uitgaan. Daarnaast ook wel een cola-beerenburg, maar over het algemeen vind ik alcohol nogal vies om te drinken. Troep als tequila is te ranzig voor woorden. :kots: :kots:
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#20
Vodka snuiven is goed te doen.








nee tuurlijk niet. vodka leer je waarderen, vanwege de smaak, maar bij mij telt de logistiek ook mee. wiskey lust ik ook, wel goede dan. stroh80 en absyth van 70% of meer vind als het goed is niemand te zuipen. dan kun je beter naar een lakspuiter gaan om je shotje.

rond de 40% is zo'n beetje het meest voorkomende percentage bij dranke die men puur drinkt, eventueel met ijs. alles daarboven word nauwelijks verkocht.

ik denk dat je het antwoord in die hoek met zoeken, bij mij zou dat wiskey, vodka, cognac, of iets dergelijks zijn. als iets tserker is krijg ik vaak niet zo erg mee dat het percentage aanzienlijk hoger ligt, en dat merk ik smorgens wel.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."