Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelk drankje is het dodelijkst

Welk drankje is het dodelijkst

44 antwoorden
31 weergaven
18-5-2026
v
vinnetje90Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hier in de regio van de biblebelt... hadden we het zogenoemde drankje: Jezusklappen..

dit was een longdrink glas vol met zo een beetje alle drank beschikbaar, heb er op jongere leeftijd jongens door op de IC zien belanden. Zo deed de naam jezusklappen dan ook aardig zijn naam aan! haha :rockband: :kots:
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Fool zei:
ZERO- zei:
Oké na 24 jaar ben ik eruit: nooit meer gin-tonic.
Klik om te vergroten...
:openmouth:

Geloof d'r niets van!
Klik om te vergroten...
Ik heb het sindsdien nog steeds niet meer gedronken haha. Man, ben nog nooit zo lang misselijk geweest de dag erna. En overgeven lukte niet eens.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#3
ZERO- zei:
Fool zei:
ZERO- zei:
Oké na 24 jaar ben ik eruit: nooit meer gin-tonic.
Klik om te vergroten...
:openmouth:

Geloof d'r niets van!
Klik om te vergroten...
Ik heb het sindsdien nog steeds niet meer gedronken haha. Man, ben nog nooit zo lang misselijk geweest de dag erna. En overgeven lukte niet eens.
Klik om te vergroten...
Ben je híervoor teruggekomen? :tearsofjoy:
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Denk dat strorum en dat soort drankjes, door hun belachelijk hoge alcohol percentage tot de top behoren. Maar, die zijn niet te drinken. Je brandt echt je strot en slokdarm kapot.

Heb eens een door de bareigenaar zelf gemaakt drop drankje gedronken. Was gewoon een bestaande fles drank met veel drop erin en dan veel schudden en een paar dagen laten staan, (meen ik). Heb de drop erin zien zitten, dus dat klopte wel. Wat de drank was weet ik niet meer. Maar het punt is, het smaakte heerlijk, totaal geen alcohol smaak, dus je klokt ze zo weg. Tot je van je barkruk moet opstaan, dan pas merk je hoe gevaarlijk dat drankje was. Ben onderweg minstens 3 keer lang uit op staat gevallen.

Drink de laatste 10 jaar amper, misschien 5 keer per jaar 1 drankje, en dat is dan stevast Martini.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb eens in het buitenland zelf gestookte wodka gedronken. Er was ons van te voren eigenlijk verteld het beter niet te doen. Te sterk en onhygiënisch. Maar ja ik dacht deze kans pak ik gewoon, een nipje ga je echt niet dood van. Het was zelfs nog warm! En zooooo lekker! Echt waar. Het brande haast niet in je keel en er zat echt smaak aan. En ik ben totaal geen drinker. Dat bleek ook want na 2 kleine glaasjes/shotjes liep ik zo krom als een banaan hahaha! Maar niet ziek oid geweest.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."