#1
Hier in de regio van de biblebelt... hadden we het zogenoemde drankje: Jezusklappen..
dit was een longdrink glas vol met zo een beetje alle drank beschikbaar, heb er op jongere leeftijd jongens door op de IC zien belanden. Zo deed de naam jezusklappen dan ook aardig zijn naam aan! haha

dit was een longdrink glas vol met zo een beetje alle drank beschikbaar, heb er op jongere leeftijd jongens door op de IC zien belanden. Zo deed de naam jezusklappen dan ook aardig zijn naam aan! haha
