#1
Elke keer dat ik witte rum drink gaat het mis, dus daar waag ik me niet meer aan. En tequila valt ook nooit zo goed bij mij..
SchilDpadDo zei:shotglas accuzuur moet de truc doen.

mandragora zei:Walgelijk van smaak evenals dat zout dat je oplikken moet![]()


Uhu herkenbaar, een fles jägermeister en een derde bakkie bier gaat er nu nimmernooit meer in. :Pdominosteentje zei:Ik ben een keer gigantisch over me nek gegaan toen ik een fles Martini Rosso (15%) had leeggedronken, de komende dagen was ik er gewoon ziek van.
Zulk chemisch goedje had ik nog nooit op, bah.
Maar dat was nog de tijd dat je zo goedkoop mogelijk dronken probeerde te worden (omdat je amper werkte, 15/16 jaar)
Voor mij is dat Gold Strike, damn zo'n erge kater als toen heb ik gelukkig nooit meer gehad.Fool zei:Uhu herkenbaar, een fles jägermeister en een derde bakkie bier gaat er nu nimmernooit meer in. :Pdominosteentje zei:Ik ben een keer gigantisch over me nek gegaan toen ik een fles Martini Rosso (15%) had leeggedronken, de komende dagen was ik er gewoon ziek van.
Zulk chemisch goedje had ik nog nooit op, bah.
Maar dat was nog de tijd dat je zo goedkoop mogelijk dronken probeerde te worden (omdat je amper werkte, 15/16 jaar)
ZERO- zei:Oké na 24 jaar ben ik eruit: nooit meer gin-tonic.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."