Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelk drankje is het dodelijkst

Welk drankje is het dodelijkst

44 antwoorden
29 weergaven
18-5-2026
v
vanwyngardenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Elke keer dat ik witte rum drink gaat het mis, dus daar waag ik me niet meer aan. En tequila valt ook nooit zo goed bij mij..
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
SchilDpadDo zei:
shotglas accuzuur moet de truc doen.
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:

Maar inderdaad gelijk heb je op de vraag die gesteld werd :wink:

Het drankje waar ik het snelst dronken van word? Is niets in het bijzonder gewoon veel whiskey of vodka, sambuca etc. Kan me de laatste keer dat ik dronken was niet herinneren , is niet aan mij besteed vandaar. Houd zelf niet van dat dronken effect.
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bij mij was Goldstrike toch wel "dodelijk". Ten eerste smaakt het erg lekker en drinkt het makkelijk weg (voor de die-hards dan tenminste). Ik heb na twee flessen wel eens een bizar telefoongesprek met m'n vriendin gehad wat niet echt in dank werd afgenomen. :grin:
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Weet eig niet, toen ik 16/17 was klokte ik echt alles weg. Nu drink ik alleen nog maar bier, rosé en wijn. En bacardi nu laatst, omdat ik dat voor m'n verjaardag gekregen had.

Ik word toch het snelst dronken van veel alcohol. :grin:
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Keer bij een paar Russen ''diesel'' gekregen. Een zelfgebrouwen drank die ze mee hadden genomen van thuis. 2 shotglazen later en ik was helemaal van de wereld. Ik ben toch wel wat gewend qua alcohol maar dit was echt ''dodelijk''
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#6
Met absinth gaat het ook snel.
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Tequila. Altijd na een stevige avond zuipen komt mijn maat er weer mee aanzetten. En het stomme is, ik weet het ook, dat ik er weer kapot aan ga. En dan toch weer doen...daarna ben ik echt helemaal naar de klote.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ook Tequila, maar in tegenstelling tot jou Pandan doe ik nooit meer tequila.
Walgelijk van smaak evenals dat zout dat je oplikken moet :kots:
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#9
mandragora zei:
Walgelijk van smaak evenals dat zout dat je oplikken moet :kots:
Klik om te vergroten...

Wat ik laatst hoorde van een maat van mij is dat ook de reden waarom tequila zo hard valt. Je hebt al een vochttekort en je lengt het zo alleen maar aan met zout. Heb er tot nu toe een paar gedronken zonder zout erbij en dan valt het op zich allemaal wel mee.
j
jamLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik heb overlaatst zo'n flesje tequila gekocht met zo'n worm in
echt heel vies, maar dan vooral omdat ik vind dat tequila ook heel vies proeft en rapper zat werd je niet door die worm op te eten, hij was gewoon doordrongen van de tequila :kots:
L
LeoninaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Thuis maak ik wel es gemixte shotjes als mn vrienden langskomen...

Zelf kots ik bijna nooit door drank (omdat ik vaak vals speel met drankenspel :tongueout:)
Maar was wel keer over mn nek gegaan omdat we te veel verschillende gemixte shotjes hadden.

Echte killer shot was: sambuca met stroh80.. (stroh80 is 80%)
Een maat was te stoned om te drinken en ik was zo dronken dat ik bijna geen grenzen meer had en iedere keer ook zijn shotjes nam..

:kots:

Maaaaar, het was een gekke onvergetelijke avond!
H
HaardrogerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Die momenten dat je je eigen grenzen niet meer kent zijn inderdaad het dodelijkste.
Niet de drank zelf haha!

Hoe vaak ik op zo'n moment er al niet voor heb gezorgd dat mijn totale avond weggegooid werd...
En mooi dat ik het op dat moment vond!
Volgende dag dacht ik daar toch echt weer anders over.

Ik sluit mij OT aan bij de tequila.
Al heb ik ook een hele grote angst ontwikkeld voor Jägermeister.
Heb het nog nooit weg kunnen krijgen zonder te kotsen...
v
vvbLid
01-01-2024, 00:00
#13
Absinth van 90procent gaat hard..
T
TestberichtLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik ben een keer gigantisch over me nek gegaan toen ik een fles Martini Rosso (15%) had leeggedronken, de komende dagen was ik er gewoon ziek van.
Zulk chemisch goedje had ik nog nooit op, bah.
Maar dat was nog de tijd dat je zo goedkoop mogelijk dronken probeerde te worden (omdat je amper werkte, 15/16 jaar) waardoor je de fles in een keer aan je mond zet en zo snel mogelijk probeert op te drinken. Het was wel erg komisch dat we toen met ze 4'en waren, alle 4 dezelfde fles en alle 4 over ons nek.
Nu kan ik er om lachen, maar toen niet hoor. Haha!
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#15
dominosteentje zei:
Ik ben een keer gigantisch over me nek gegaan toen ik een fles Martini Rosso (15%) had leeggedronken, de komende dagen was ik er gewoon ziek van.
Zulk chemisch goedje had ik nog nooit op, bah.
Maar dat was nog de tijd dat je zo goedkoop mogelijk dronken probeerde te worden (omdat je amper werkte, 15/16 jaar)
Klik om te vergroten...
Uhu herkenbaar, een fles jägermeister en een derde bakkie bier gaat er nu nimmernooit meer in. :P
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Fool zei:
dominosteentje zei:
Ik ben een keer gigantisch over me nek gegaan toen ik een fles Martini Rosso (15%) had leeggedronken, de komende dagen was ik er gewoon ziek van.
Zulk chemisch goedje had ik nog nooit op, bah.
Maar dat was nog de tijd dat je zo goedkoop mogelijk dronken probeerde te worden (omdat je amper werkte, 15/16 jaar)
Klik om te vergroten...
Uhu herkenbaar, een fles jägermeister en een derde bakkie bier gaat er nu nimmernooit meer in. :P
Klik om te vergroten...
Voor mij is dat Gold Strike, damn zo'n erge kater als toen heb ik gelukkig nooit meer gehad.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wel drankje hmmmm.
Kalium cyanide opgelost in kwik.
Met een paar mg atropine .
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#18
ZERO- zei:
Oké na 24 jaar ben ik eruit: nooit meer gin-tonic.
Klik om te vergroten...
:openmouth:

Geloof d'r niets van!
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#19
als jullie de alcoholpercentages zouden vermelden, en vergelijken met het hoogste aandeel ethanol, zou je snel tot de conclusie komen dat dat vrijwel voor iedereen het hoogste alcoholpercentage zal hebben.

wil je dus het snelste dronken worden, en heb je een sterke maag kun je 99,9% bij de apotheek kopen.
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Tequilla.... altijd als ik dat drink eindigt de avond met een volledige blackout. No memories at all....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."