Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik weet nog dat DXM, ik haalde de capsules (rode doosjes naam kwijt ) Toen nog thuiswonend en mijn referentiekader met drugs was niet echt heel groot als ik het vergelijk met nu. Dus ik uit mama's kastje een diep bord en 2 lepels pakken. crusshen!! ik had toen nog geen idee over de verschillende niveau's die te bereiken zijn. maar achteraf denk ik dat ik tegen plateu 2 aanhing. vond het niet heel erg bijzonder en heb het dan ook daar maar bij gelaten"
"Ik had een aantal dagen terug, toen ik nog memberloos was het wetenschappelijke artikel al eens goed doorgelezen. bij mij kwam gelijk de vraag naar voren of er in meer producten/medicijnen/drugs welke inspelen op onze GABA receptoren geen resten en of delen van GHB/GBL te vindn zijn..."
"Super! dit zijn dingen waar ik op zit te wachtenn. hang al tijdje acountloos rond maar besloten hiervoor toch maar een acount aan te maken. volgens mij dien ik eerst een aantal goedgekeurde berichten te hebben, hier alvast de 1e! En nu het acount toch een feit is zal ik me vaker mengen in de actieve groepen"
"Ik worstel na mijn opname nogsteeds met mijn middelengebruik, doordeweeks werk ik gewoon en ik werk altijd clean, dat heb ik mijzelf voorgenomen... maar in het weekeind begint het geregeld dat ik dezelfde middelen neem, zowel ghb als diazepam soms zelfs tegelijk... ik ben er van overtuigd dat dit zeer link is. toch vind ik het lastig er mee te stoppen blijf het altijd lastig vinden om nuchter naar bijv. supermarkt of andere openbare plaatsen te gaan. heb hiervoor al Baclofen en Seroquel voorgeschreven. ik heb het gevoel dat doordaat ik daar "overheen" gebruik het steeds moeilijker word helemaal clean te worden... iemand tips ?"
"Ik merk persoonlijk dat na mijn 8 weekse opname + Detox dat alle emoties voor mij moeilijker waren te uiten. helemaal na dik 5 jaar verslaafd geweest te zijn. het was een lange weg met hier en daar een uitglijder, maar we proberen op de goede weg te blijven"
"Hier in de regio van de biblebelt... hadden we het zogenoemde drankje: Jezusklappen.. dit was een longdrink glas vol met zo een beetje alle drank beschikbaar, heb er op jongere leeftijd jongens door op de IC zien belanden. Zo deed de naam jezusklappen dan ook aardig zijn naam aan! haha"