Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Cypress Hill of wat Dubstep."
"Hoi, Ik heb een paar weken geleden samen met een vriend een pure joint gedaan, deze was echter gerold met een doorzichtig bladje. Toen ben ik best hard gegaan en weet ik niet veel meer van wat daarna is gebeurd. Hierna heb ik even niets meer gedaan omdat ik wat wou 'bekomen'. Nu ben ik terug gewoon wiet met tabak aan't roken, maar dat smaakt me niet meer, ik moet bijna altijd kotsen en mijn maag draait helemaal, ik heb wel enkel nog maar met dezelfde doorzichtige bladjes geprobeerd. Heb ik een afkeer van wiet of van deze doorzichtige bladjes, of verbeeld ik het me maar en moet ik even doorbijten?"
"Ja, dat bedoel ik. Maar ervoor had ik geen problemen met wiet + tabak. En om nog eens puur te proberen denk ik niet dat een goed idee is, vorige keer ben ik lijkbleek geworden volgens anderen want zelf weet ik er niet veel meer van. En ik moest ook bijna overgeven, al een geluk dat ik wat kon slapen zodat mijn maag wat kon kalmeren. Dus om zoiets terug mee te maken.."
"Ik drink geregeld een 'speciaal' biertje, en mijn favorieten zijn: -Tripel Karmelier -Cuvee Des Trolls -Zeezuiper -Duvel -Kasteelbier Rouge (Bij mijn weeten het enige kriekenbier dat 8% bevat)"