#1
Guinness
Lech
Maes
Amstel
Heineken
Lech
Maes
Amstel
Heineken
NocturnalJohnny zei:Guinness
Lech
Maes
Amstel
Heineken
Borre zei:Kheb de ze zomer voor de eerste keer Heineken gedronken en in vergelijking met het Belgische pilsbier (jupiler, maes...) is Heineken echt limonade.
Lekker --> Blonde Leffe, Westmalle Tripel.
pvh337 zei:jawadde zeg.. wa voor onozelaars zijn jullie?? ik kom uit belgie en daar word het beste bier ter wereld gebrouwen.. 1. heineken is het slechtste bier dat er bestaat! 2. ga in google kijken naar de lijst van beste bieren. en als je echt wil bier drinken, drink dan trappist!
mandragora zei:pvh337 zei:jawadde zeg.. wa voor onozelaars zijn jullie?? ik kom uit belgie en daar word het beste bier ter wereld gebrouwen.. 1. heineken is het slechtste bier dat er bestaat! 2. ga in google kijken naar de lijst van beste bieren. en als je echt wil bier drinken, drink dan trappist!
Ik deel je mening, maar toon wel een beetje respect voor een andere mening.
Om iemand gelijk als onozelaar af te schilderen omwille van een mening/smaak vind ik een beetje laag van je.
Over smaak en kleur valt niet te twisten.
Grts

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."