Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben van plan om binnenkort mijn eerste keer paddo's e nemen ! Welke raadde jullie mij aan voor te eerste keer? En ik heb een beetje stress voor een bad trip te hebben kan ik dit voorkomen?"
"je ruikt toch het verschil tussen bbq kruiden en weed denk ik ?"
"Tot nu toe witte dolfijntjes !"
"Dag iedereen, Toen ik mijn eerste keer xtc gebruikte begon ik helemaal door te draaien.Het begon allemaal voor ik naar een feestje vertrok. Voor we vertrokken had ik er 1tje geslikt (het waren dolfijntjens) en als we vertrokken in de auto nog eentje dus 2 voor de eerste keer niet zo goed denk ik. Wel ik kom toe op die fuif daar die lichten in mijn ogen die muziek luid. ik begon helemaal te draaien. Het leek wel of het beeld er was en dan het geluid pas daarna echt raar. Toen heb ik besloten om mij in de auto te gaan zetten. ik zit in de auto voel mij super licht in mijn hoofd alles draait. Ik stond op wat een verlaten parking en ik zag allemaal vormen in die bomen dat daar stonden die veranderden in figuren en toen zag ik allemaal mensen op mij afkomen dat er niet waren. Ze keken door het raampje van de auto maar dan kijk ik goed en staat er eigenlijk niemand. Toen na een uur zitten trippen in die auto ging ik terug naar binnen. Ik voelde me meer op mijn gemak en kon nu goed genieten van de muziek en de lichten. Ik had gewoon het gevoel dat iedereen me zag aan te staren. Maar ik ging eventjes naar de wc en keek in de spiegel en mijn ogen stonden wijd open en mijn ogen waren 2 zwarte bollen. Dan daar nog een tijdje gebleven en naar huis. De volgende dag lagen mijn kaken helemaal open en deden mijn tanden pijn. Ik had ook heel veel kou . Dit was mijn eerste gebruik van xtc ondertussen heb ik et nog al gedaan en heb ik er nog betere ervaringen mee. Grtz Dylan . x"
"TrippyShit zei: Lol, zo te horen zijn het ten eerste aardige pillen. Je hoort tegenwoordig wel is dat mensen pillen van 70/80mg hebben ofzo Als je pillen van bijv. 120mg hebt, en jij gooit er 2 in, slaat er dus 240mg mdma in 1x in :P Dan space je em idd de pan uit. 7% mdma wordt omgezet in mda wat een soortgelijke stof is met een hallucinerende werking. Vandaar de hallucinaties. Zou jij 3 pillen verspreid over de avond nemen, is het ook goed mogelijk dat je zulke hallucinaties krijgt. Ik heb het al vanaf 2pillen, das 260mg dan zie ik al echt legers paarden met mensen erop en weet ik veel allemaal :P Nu je weet dat je aardige hebt, zou ik de volgende keer gewoon 1 nemen, misschien zelfs een halfje als je uitgaat? Veel plezier ermee iig Klik om te vergroten... jaa idd een halfje nemen en als ik het niet voel nog eentje bijneme in plaats van direct 2 achter elkaar . Dan ga ik er veel meer geniet van hebben denk ik ."
"duvel !"