Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRijbewijs ingevorderd

Rijbewijs ingevorderd

134 antwoorden
30 weergaven
18-5-2026
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Je DENKT dat je beter kan autorijden met speed, maar dat is dus niet waar.

De berekening is simpel. Je zegt 48mg xtc en 280mg speed per liter bloed. Dan ga ik er even vanuit dat je een klein dun vrouwtje bent met nog geen 6 liter bloed in je lichaam en dan kom ik op de genoemde hoeveelheden.

We zijn hier allemaal dol op drugs, maar de meesten hier hebben het niet zo op druggies die onder invloed vrolijk achter het stuur kruipen.

Ik heb zelf ook mijn les geleerd, 15 jaar geleden dus ladderzat betrapt achter het stuur. Ik ben flink gestraft en heb mijn les geleerd. Ik hoop dat ook jij je les geleerd hebt, maar uit je reacties maak ik op dat dit niet het geval is. Erg jammer, want je rijdt nog iemand morsdood.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik lul maar wat zei:
Tja ik ben 37 jaar oud en heb nog nooit ernstige drugsproblematiek gehad of heb het zo ver laten komen dat ik opgenomen moest worden in een kliniek! Terwijl ik al 20 jaar gebruik. En mensen die totaal niet met drugs kunnen omgaan en opgenomen moeten worden vinden zichzelf de expert hier..

Goed dat ze worden ondersteund op dit forum. Maar ga niet naast je schoenen lopen.
Klik om te vergroten...
Wat is dit een KUT opmerking van je!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Roze olifant zei:
Het forum is er inderdaad o.a. voor discussie maar dat kan wel op een wat vriendelijkere toon dan dat hier de afgelopen dagen gebeurt. Het is sowieso behoorlijk triest om elkaars kennis af te gaan toetsen aan het aantal jaar dat je al drugsgebruiker bent.
Klik om te vergroten...
Dit is DE opmerking van de week! :wink:
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#4
Roze olifant zei:
Het forum is er inderdaad o.a. voor discussie maar dat kan wel op een wat vriendelijkere toon dan dat hier de afgelopen dagen gebeurt. Het is sowieso behoorlijk triest om elkaars kennis af te gaan toetsen aan het aantal jaar dat je al drugsgebruiker bent.
Klik om te vergroten...

Mijn reactie is naar raver die al een paar keer fel uithaalde dat ik geen benul heb waar ik over praat. En ik word daar een beetje moe van! Want het is gewoon een jonge gozer die zwaarder in de knoop zit met drugs dan mij. Dus maak ik dat ook ff duidelijk.

En daarnaast heb ik hele leuke gesprekken met veel mensen hier gehad.
Dus het is niet alleen maar drama hoor. Maar sommige moeten dus niet naast hun schoenen gaan lopen omdat ze veel support krijgen.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik lul maar wat zei:
Tja ik ben 37 jaar oud en heb nog nooit ernstige drugsproblematiek gehad of heb het zo ver laten komen dat ik opgenomen moest worden in een kliniek! Terwijl ik al 20 jaar gebruik. En mensen die totaal niet met drugs kunnen omgaan en opgenomen moeten worden vinden zichzelf de expert hier..
Klik om te vergroten...

Serieus..?

Ik lul maar wat zei:
Want het is gewoon een jonge gozer die zwaarder in de knoop zit met drugs dan mij.
Klik om te vergroten...

Ik zat in de knoop.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#6
De Dunne zei:
Wat is dit een KUT opmerking van je
Klik om te vergroten...

Ja ik weet dat jij alles van Raver aan het verdedigen bent. En je gaat nu ook weer door misschien als hij uit de kliniek komt ff in zijn kontje kruipen :tearsofjoy:
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik lul maar wat zei:
Tja ik ben 37 jaar oud en heb nog nooit ernstige drugsproblematiek gehad of heb het zo ver laten komen dat ik opgenomen moest worden in een kliniek! Terwijl ik al 20 jaar gebruik. En mensen die totaal niet met drugs kunnen omgaan en opgenomen moeten worden vinden zichzelf de expert hier..

Goed dat ze worden ondersteund op dit forum. Maar ga niet naast je schoenen lopen.
Klik om te vergroten...


Goed om te horen dat je geen ernstig drugsproblematiek heb gehad... maar ik vertel uit eigen evaring wat voor problemen je kan brengen met het CBR politie als je open kaart speelt ( eerlijkheid ) daarom heb ik duur Advovaat die mij precies zelfde advies gaf om niet alles maar te gaan roepen
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#8
Roze olifant zei:
Het is sowieso behoorlijk triest om elkaars kennis af te gaan toetsen aan het aantal jaar dat je al drugsgebruiker bent.
Klik om te vergroten...

Dit.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik lul maar wat zei:
Ja ik weet dat jij alles van Raver aan het verdedigen bent. En je gaat nu ook weer door misschien als hij uit de kliniek komt ff in zijn kontje kruipen :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Mijn god. Get a life mister! Grow up..
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#10
De Dunne zei:
Mijn god. Get a life mister! Grow up..
Klik om te vergroten...
Reageer is op feiten wat we zeggen...
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Conjo zei:
Reageer is op feiten wat we zeggen...
Klik om te vergroten...
Heb je mijn reacties hierboven vast gemist. En praat voor jezelf.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Conjo zei:
Reageer is op feiten wat we zeggen...
Klik om te vergroten...
We? Aaah nou snap ik t! Jij en Ik lul maar wat zijn billemaatjes. Zeg dat dan. Verklaard een hoop. Geluk met de liefde saampjes!
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#13
Conjo zei:
Reageer is op feiten wat we zeggen...
Klik om te vergroten...

Welke !?
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wat is dit voor raar opmerking ? Je hebt zelf nooit problemen gehad met de politie en CBR toch mening hebben over iets waar je 0 verstand/evaring mee hebt...
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#15
@De Dunne jij springt tussen elke discussie waar Raver bij betrokken is. Het valt gewoon op. Je wilt alles wat hij zegt verdedigen.. dus..
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#16
@Ik lul maar wat
37 jaar of niet, je mag wel eens gaan werken aan je discussievaardigheden, daarmee is het behoorlijk droevig gesteld.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#17
De Dunne zei:
Aaah nou snap ik t! Jij en Ik lul maar wat zijn billemaatjes. Zeg dat dan. Verklaard een hoop. Geluk met de liefde saampjes!
Klik om te vergroten...

Kon je niks zelf verzinnen?

Wat je zegt ben je zelf actie?

:tearsofjoy::tearsofjoy::sob:
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik lul maar wat zei:
@De Dunne jij springt tussen elke discussie waar Raver bij betrokken is. Het valt gewoon op. Je wilt alles wat hij zegt verdedigen.. dus..
Klik om te vergroten...

Respect bouw je op binnen 'n forum blijkbaar. Jullie je zin joh!

Hierbij laat ik het verder ook, kansloos dit.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Raver zei:
Respect bouw je op binnen 'n forum blijkbaar. Jullie je zin joh!

Hierbij laat ik het verder ook, kansloos dit.
Klik om te vergroten...
Idd kansloos. Ik “geef t ook op”. My god...
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik ben iig geval niet zo kansloos dat ik in een kliniek zit door mijn drugsgebruik.
En heb een heerlijk leven waar alles goed gaat en ondertussen recreatief kan gebruiken. Dus doei

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."