Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRijbewijs ingevorderd

Rijbewijs ingevorderd

134 antwoorden
29 weergaven
18-5-2026
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#1
Sally Tessio zei:
Ik ben van mening dat je de consequenties en het leed dat gepaard gaat met je acties dan maar moet incasseren, hoe moeilijk dat ook is. Je redeneert als iemand die totaal niet inziet dat er ook vanuit een ander perspectief geredeneerd kan worden en mensen daarom op andere conclusies uitkomen. Daarbij slaat het nergens op om het hier over 'naaiende politie' te hebben, want TS geeft gewoon duidelijk aan dat ze een misdrijf heeft gepleegd en dat ze nu naar een makkelijke manier zoekt om er onderuit te komen. Als je daadwerkelijk genaaid wordt is het natuurlijk een heel ander verhaal.
Klik om te vergroten...

Kijk als ze iemand aan had gereden dan praat je over leed, zoals jij dat benoemd. Nu is ze betrapt met een hele domme actie. Er zijn geen gewonde gevallen er is niemand dood.
Nu kan ze het beste de schade beperken voor zichzelf en het daarna niet meer doen.

Om te gaan zeggen dat ze zichzelf nu helemaal bloot moet geven en zichzelf maximaal moet gaan bestraffen klinkt ook echt als een 'moraalridder' ze is dom bezig geweest maar kan de schade voor zichzelf ook beperken en er van geleerd hebben.

Het zijn mooie woorden maar ik betwijfel het dat wanneer jij dingen in je leven fout hebt gedaan jezelf maximaal in het vuur gooit en roept straf mij maximaal! Dat doet niemand dus daarom vind ik je reactie veels te overdreven.
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#2
De Dunne zei:
Je snapt t niet, laat maar gozer, laat maar...
Klik om te vergroten...


Waarom geeft die niet koppie van de medisch dosisier aan de politie en CBR met notitie erbij wat allemaal gebruikt ? Dat zal hem ver brengen lol
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik lul maar wat zei:
Kijk als ze iemand aan had gereden dan praat je over leed, zoals jij dat benoemd. Nu is ze betrapt met een hele domme actie. Er zijn geen gewonde gevallen er is niemand dood.
Nu kan ze het beste de schade beperken voor zichzelf en het daarna niet meer doen.

Om te gaan zeggen dat ze zichzelf nu helemaal bloot moet geven en zichzelf maximaal moet gaan bestraffen klinkt ook echt als een 'moraalridder' ze is dom bezig geweest maar kan de schade voor zichzelf ook beperken en er van geleerd hebben.

Het zijn mooie woorden maar ik betwijfel het dat wanneer jij dingen in je leven fout hebt gedaan jezelf maximaal in het vuur gooit en roept straf mij maximaal! Dat doet niemand dus daarom vind ik je reactie veels te overdreven.
Klik om te vergroten...


Kijk jij snapt het!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Conjo zei:
Waarom geeft die niet koppie van de medisch dosisier aan de politie en CBR met notitie erbij wat allemaal gebruikt ? Dat zal hem ver brengen lol
Klik om te vergroten...
Laat maar zei ik
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heel toevallig dat de laatste tijd altijd dezelfde personen verzuild raken in discussies..

Zoveelste topic al.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#6
Raver zei:
Heel toevallig dat de laatste tijd altijd dezelfde personen verzuild raken in discussies..

Zoveelste topic al.
Klik om te vergroten...

Daar is een forum toch voor?
En jij kan er ook wat van lees overal dat je alles beter weet dan iedereen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik lul maar wat zei:
En jij kan er ook wat van lees overal dat je alles beter weet dan iedereen.
Klik om te vergroten...
Misschien is dat ook wel zo :tearsofjoy:
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#8
De Dunne zei:
Misschien is dat ook wel zo :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Loooool :sweatsmile:
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#9
Tja ik ben 37 jaar oud en heb nog nooit ernstige drugsproblematiek gehad of heb het zo ver laten komen dat ik opgenomen moest worden in een kliniek! Terwijl ik al 20 jaar gebruik. En mensen die totaal niet met drugs kunnen omgaan en opgenomen moeten worden vinden zichzelf de expert hier..

Goed dat ze worden ondersteund op dit forum. Maar ga niet naast je schoenen lopen.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik lul maar wat zei:
Daar is een forum toch voor?
En jij kan er ook wat van lees overal dat je alles beter weet dan iedereen.
Klik om te vergroten...

Het forum is er inderdaad o.a. voor discussie maar dat kan wel op een wat vriendelijkere toon dan dat hier de afgelopen dagen gebeurt. Het is sowieso behoorlijk triest om elkaars kennis af te gaan toetsen aan het aantal jaar dat je al drugsgebruiker bent.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Conjo zei:
Hoezo een verhitte discussie ‘s zijn altijd vermaak
Klik om te vergroten...
Tja, jij bent een van die personen die graag niet op inhoud maar op de man af discussieert. Of jij het leuk vind of niet interesseert me niet, als de sfeer uit de hand loopt en het respectloos wordt zal er opgetreden worden, punt.
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Psychedelibee zei:
Tja, jij bent een van die personen die graag niet op inhoud maar op de man af discussieert. Of jij het leuk vind of niet interesseert me niet, als de sfeer uit de hand loopt en het respectloos wordt zal er opgetreden worden, punt.
Klik om te vergroten...

Inhoud? ik heb nog geschreven wat mijn ervaring zijn met Politie en CBR en dat ik daar mening over heb ?
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wat er ook gebeurt altijd blijven lachen
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Conjo zei:
Inhoud? ik heb nog geschreven wat mijn ervaring zijn met Politie en CBR en dat ik daar mening over heb ?
Klik om te vergroten...
Het gaat niet alleen om dit topic he... En vraag je nu aan mij of je daar een mening over hebt? Dat kun je beter aan jezelf vragen.

Anyway. Het wordt weer offtopic, dus kap het bij deze af.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
De Dunne zei:
Misschien maar een slotje op dit topic? TS is sinds 2 maanden toch niet meer online geweest.
Klik om te vergroten...
Misschien maar beter inderdaad. In principe had het in interessante discussies kunnen uitmonden die niet alleen voor de TS relevant zijn, maar aangezien het alleen maar elke keer uit de hand loopt is een slotje beter inderdaad.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."