#1
Ik ben van mening dat je de consequenties en het leed dat gepaard gaat met je acties dan maar moet incasseren, hoe moeilijk dat ook is. Je redeneert als iemand die totaal niet inziet dat er ook vanuit een ander perspectief geredeneerd kan worden en mensen daarom op andere conclusies uitkomen. Daarbij slaat het nergens op om het hier over 'naaiende politie' te hebben, want TS geeft gewoon duidelijk aan dat ze een misdrijf heeft gepleegd en dat ze nu naar een makkelijke manier zoekt om er onderuit te komen. Als je daadwerkelijk genaaid wordt is het natuurlijk een heel ander verhaal.
Kijk als ze iemand aan had gereden dan praat je over leed, zoals jij dat benoemd. Nu is ze betrapt met een hele domme actie. Er zijn geen gewonde gevallen er is niemand dood.
Nu kan ze het beste de schade beperken voor zichzelf en het daarna niet meer doen.
Om te gaan zeggen dat ze zichzelf nu helemaal bloot moet geven en zichzelf maximaal moet gaan bestraffen klinkt ook echt als een 'moraalridder' ze is dom bezig geweest maar kan de schade voor zichzelf ook beperken en er van geleerd hebben.
Het zijn mooie woorden maar ik betwijfel het dat wanneer jij dingen in je leven fout hebt gedaan jezelf maximaal in het vuur gooit en roept straf mij maximaal! Dat doet niemand dus daarom vind ik je reactie veels te overdreven.