#1
Misschien maar een slotje op dit topic? TS is sinds 2 maanden toch niet meer online geweest.
Sorry, ik ga je niet helpen.
Want als je met drugs op aan het verkeer hebt deelgenomen mag je daar wat mij betreft wel voor gestraft worden anders leer je het nooit.
Graag gedaan.
edit;
even voor je uitgerekend, je stapt dus achter het stuur met minstens 250mg XTC en 1,5gram speed in je bloed. Ik ben blij dat je gepakt bent, van de zotte dit! 1,5 gram is overigens gelijk aan 150 pilletjes van 10mg. En dat is dan als alles meteen wordt opgenomen, met vertraagde afgifte maak er dan maar 300 pilen van. Zeg maar dag tegen je rijbewijs en ik zou ook alvast maar rekening houden met een boete van een paar duizend euro als ik jou was.
En dat maakt uit?O ja die capsules zijn amfetamine hè en geen mdma natuurlijk
Maar wel veel te veel en toch gaan rijden!Jullie lezen mijn posts blijkbaar maar half.
Ik heb NIET deze hoeveelheid aan drugs gebruikt!!!!!!
Bedankt voor deze informatie. In dit geval zal ik namelijk vragen om een hertest met het buisje dat daar voor afgenomen is.
Ik heb namelijk absoluut niet zoveel drugs gebruikt!!
Ik had de dag ervoor 1 heel klein cristalletje m genomen en deze dag 1 capsule maat 0 sochtends en 1 savonds.
Overigens valt het hoger uit OMDAT ik met regelmaat gebruik en betekend dat het aantal mg dat dan aangerekend zou kunnen worden als gebruikt op moment van aanhouding lager is en niet hoger.
Maar fijn dat er mensen hier zijn die niet zo snel bevooroordeeld zijn zoals de politie![]()
Tja ik ben 37 jaar oud en heb nog nooit ernstige drugsproblematiek gehad of heb het zo ver laten komen dat ik opgenomen moest worden in een kliniek! Terwijl ik al 20 jaar gebruik. En mensen die totaal niet met drugs kunnen omgaan en opgenomen moeten worden vinden zichzelf de expert hier..
Goed dat ze worden ondersteund op dit forum. Maar ga niet naast je schoenen lopen.
Het is sowieso behoorlijk triest om elkaars kennis af te gaan toetsen aan het aantal jaar dat je al drugsgebruiker bent.
Mijn god. Get a life mister! Grow up..Ja ik weet dat jij alles van Raver aan het verdedigen bent. En je gaat nu ook weer door misschien als hij uit de kliniek komt ff in zijn kontje kruipen![]()
Reageer is op feiten wat we zeggen...Mijn god. Get a life mister! Grow up..
Heb je mijn reacties hierboven vast gemist. En praat voor jezelf.Reageer is op feiten wat we zeggen...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."