#1
Mijn god. Get a life mister! Grow up..Ja ik weet dat jij alles van Raver aan het verdedigen bent. En je gaat nu ook weer door misschien als hij uit de kliniek komt ff in zijn kontje kruipen![]()
Mijn god. Get a life mister! Grow up..Ja ik weet dat jij alles van Raver aan het verdedigen bent. En je gaat nu ook weer door misschien als hij uit de kliniek komt ff in zijn kontje kruipen![]()
Reageer is op feiten wat we zeggen...Mijn god. Get a life mister! Grow up..
Heb je mijn reacties hierboven vast gemist. En praat voor jezelf.Reageer is op feiten wat we zeggen...
We? Aaah nou snap ik t! Jij en Ik lul maar wat zijn billemaatjes. Zeg dat dan. Verklaard een hoop. Geluk met de liefde saampjes!Reageer is op feiten wat we zeggen...
Wij wonen in NL dan kan politie al rijbewijs afpakken en opsturen naar CBR met vermoeiends dat iemand onder invloed bent..zonder speekselafnemen/blazen/bloed afnemen. Zelf advocaat vertelde verhaal over iemand die stom dronken naast ze auto stond.. op basis daarvan als je verkeerde agent tegen komt rijbewijs afpakken... en dat is gewoon raar
Oja? Roze olifant was de eerste van de staff die reageerde en toen was de discussie al uit de hand gelopen.1 van jullie staff begon zelf onbeschoft reageren en maakte het off topic van... maar goed nu weer terug naar de topic en naar feiten die ik heb benoemd ....
lol gay is gewoon oke <3 btw zeg dit nog maar een keer wanneer je ze nodig hebt... ze doen gewoon hun werk dus ga ze niet afzeiken.Zal niks verbazen als Sally zelf politie agent is als beroep, moraalridder denkt dat eerlijkheid beloont wordt..ik zal je klein geheimpje vertellen...... wat hier boven wat al werd verteld : politie is niet je best vriend ze naaien keihard in je reet...
Als mijn ideeën hierover me een naïeve moraalridder maken diens rectum abused zal worden door de politie, so be it. M'n rectum heeft toch al een tijdlang geen actie gehad, dus elk voordeel heb z'n nadeel.
lol gay is gewoon oke <3 btw zeg dit nog maar een keer wanneer je ze nodig hebt... ze doen gewoon hun werk dus ga ze niet afzeiken.
@Conjo . We begrijoen jouw punt nu wel hoor. Maar het echte punt snap jij niet. Deze discussie gaat niet over hoe goed of hoe slecht het cbr is. Deze discussie gaat over onder invloed rijden.
Hoe kut of slecht het cbr ook is in jouw ogen, je rijdt NIET onder invloed. DAAR gaat deze discussie over.
Bij TS is niet het cbr fout. Maar ts is fout. In dit geval handeld het cbr dus juist.
Nogmaals: de discussie is rijden onder invloed, niet over de kwaliteiten van het cbr.
Luister vriend! Het gaat ook om gevallen dat mensen dronken naast hun auto staan, zelfs feessie Hilton had in een suite met Hoeren en veel coke\\Drank had en iets te wild werd... Personeel had de Politie gebeld op basis daarvan kunnen ze ook Rijbewijs invorderen op basis van nieuwe Wet/Artikel uit 2017... Idd rijden is onderinvloed fout maar dat wil niet zeggen dat iemand ze RECHTEN verliest! Elke NL heeft recht op bijstand van een Advocaat. Om maar open en bloot alles door te geven aan de Politie gaat ook iets te ver... Wat ie allemaal gebruikt.. Is ook overdreven Wat haar nog meer in de problemen brengt.
Ik zeik ze niet af! Ze kunnen alleen onnodig moeilijk maken, vooral het CBR. En idd drugs en verkeer gaan niet samen! Iedereen maakt wel eens fouten in het leven! Er zijn geen dodelijk slachtoffers gevallen zoals hier boven werd beschreven!
Het gaat meer om, Hoe we Anna best kunnen helpen en advies geven! Door haar dom actie! En ze ervan geleerd heeft!
En niet het advies te geven! Om alles maar op te biechten! Eerlijkheid boeit ze ene FUCK... Ze laten je echt letterlijk duizend Euro's betalen ! Ze hangen op in de hoogste boom ! Iemand rijbewijs JAREN lang afpakken en hoog boetes betalen + Ander kosten (Bij Eerste keer vergrijp) Wordt gepakt is een beetje overdreven! Als je voor de rest nooit problemen hebt gehad met het CBR of Politie moeten ze wel in de juist proportie zien me t coolant en juist gepast straf!
Mijn advocaat gespecialiseerd in CBR zaken, Zegt het zelf... Dat CBR een raar instantie is! En dat het niks meer met verkeerveiligheid te maken heeft! Dat het een puur "CASH-COW" is voor de Overheid! Ik begrijp dat er hard opgetreden moeten worden tegen mensen vaker zijn gepakt met alcohol of drugs.....
Jullie hebben geen benul van, wat voor instantie CBR is.
En advocaat in handen nemen is niks mis mee, Hij wijst op wat je rechten zijn/Alles netjes correct verloopt en advies geeft!
Omdat CBR nogal ingewikkeld procedure hanteert! Met aanvragen of je hebt bezwaren tegen het CBR! Over hun besluit!
Daarom is een Advocaat handig. En als je media beetje volgt? Komt het vaak negatief in het nieuws!
Er komt geen onafhankelijk rechter aan te pas die neutraal naar de zaak kijkt beide verhalen aanhoort/ is net als slager die zijn eigen vlees keurt..
Google maar rond!
https://www.parool.nl/binnenland/-cbr-check-rijgeschiktheid-duurt-te-lang~a4599765/
https://radar.avrotros.nl/uitzendin...jsaanvragers-onnodige-keuringskosten-betalen/
https://www.telegraaf.nl/nieuws/923367/te-veel-macht-bij-cbr
https://www.geenstijl.nl/1899391/cbr/
https://www.boumans-adv.nl/single-post/2016/07/25/De-macht-van-het-CBR
https://www.nationaleombudsman.nl/n...ange-behandelingsduur-rijbewijsprocedures-cbr
https://www.rij-instructie.nl/nieuws/actueel/23802/cbr-vindt-een-op-drie-klachten-gegrond
https://nos.nl/artikel/2234114-het-lijkt-wel-of-het-cbr-hier-extra-geld-uit-wil-kloppen.html
https://kassa.bnnvara.nl/nieuws/nationale-ombudsman-opent-meldpunt-klachten-cbr
https://nos.nl/artikel/2234010-cbr-belooft-beterschap-na-klachten-automobilisten.html
https://kassa.bnnvara.nl/nieuws/cbr-houdt-last-van-wachtlijsten
https://nos.nl/artikel/2225414-hij-...n-ze-zeiden-dat-ik-mensen-had-aangereden.html
https://nos.nl/artikel/2225367-rijbewijs-honderden-ouderen-ten-onrechte-ingenomen.html
https://www.telegraaf.nl/nieuws/2284465/cbr-in-de-fout-pubers-krijgen-rijbewijs-terug
had net gecommand@Conjo, nu weten we het wel inderdaad, dit is geen CBR-bash-topic en hier heeft TS ook verder niks aan. Gelieve er nu ook gewoon een keer over op te houden.
Tja ik ben 37 jaar oud en heb nog nooit ernstige drugsproblematiek gehad .
Right, next !Na veel gekletst te hebben stel ik mij ook maar even voor.
Ik ben een man 37 jaar uit Amsterdam.
Vanaf 1996 gebruik ik al drugs.
Ik ben eigelijk alleen maar verslaafd geweest aan wiet 15 jaar lang.
Voor de rest heb ik alle drugs onder controlle gehad.
Veel periodes dat ik maanden lang aan de pillen en MDMA was. Maar dan ook weer jaren niks.
Heb ook wel eens een paar maanden zwaar aan de snuif coke gezeten. Maar daar stop ik ook gewoon mee als ik het zat ben.
De afgelopen jaren vaker aan de ketamine en LSD.
Ik ben op dit forum terecht gekomen omdat ik sinds 2 jaar GHB gebruik regelmatig.
Kreeg een aantal keer een heftige afkick en dacht dat ik dood zou gaan. En ben zo een beetje rond gaan lezen.
Gelukkig ben ik nooit lichamelijk verslaafd geweest aan de GHB omdat ik altijd op tijd stop. Maar een geestelijke afkick is erg heftig hartkloppingen en paniek aanvallen.
Nu heb ik geleerd van deze ervaringen en weet hoe ik met GHB kan omgaan.
Zo ben ik toch blijven hangen op dit forum en vind de discussies erg leuk en leer er ook van.
Hiernaast heb ik ook een hele boel andere drugs gebruikt zoals paddo's, 2cb, 4-ho-met, metox etc.
Ben daarom best op de hoogte van vele drugssoorten en gebruik erg bewust en weet wat ik doe. En wil mijn ervaringen en kennis graag delen.
Hij heeft al een ban gekregen, dus het is niet nodig nu toch nog hierop door te gaan.Goh, in het “Grote stel jezelf voor” topic zeg je toch echt dat je 15 jaar wiet verslaafd was.. En die ghb...
sorry maar dit moest ik nog ff kwijt.
En wel een ander aanvallen op verslavingen...
Right, next !
Bovendien ben jijzelf de gene die hierboven gefrustreerd is over het verloop van het topic, gooi dan zelf ook geen olie op het vuur wanneer dit al afgekapt is.Is dit potverdrie nog aan de gang?
#zucht#
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."