Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRijbewijs ingevorderd

Rijbewijs ingevorderd

134 antwoorden
34 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik lul maar wat zei:
Ja ik weet dat jij alles van Raver aan het verdedigen bent. En je gaat nu ook weer door misschien als hij uit de kliniek komt ff in zijn kontje kruipen :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Mijn god. Get a life mister! Grow up..
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#2
De Dunne zei:
Mijn god. Get a life mister! Grow up..
Klik om te vergroten...
Reageer is op feiten wat we zeggen...
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Conjo zei:
Reageer is op feiten wat we zeggen...
Klik om te vergroten...
Heb je mijn reacties hierboven vast gemist. En praat voor jezelf.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Conjo zei:
Reageer is op feiten wat we zeggen...
Klik om te vergroten...
We? Aaah nou snap ik t! Jij en Ik lul maar wat zijn billemaatjes. Zeg dat dan. Verklaard een hoop. Geluk met de liefde saampjes!
W
WobbaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Conjo zei:
Wij wonen in NL dan kan politie al rijbewijs afpakken en opsturen naar CBR met vermoeiends dat iemand onder invloed bent..zonder speekselafnemen/blazen/bloed afnemen. Zelf advocaat vertelde verhaal over iemand die stom dronken naast ze auto stond.. op basis daarvan als je verkeerde agent tegen komt rijbewijs afpakken... en dat is gewoon raar
Klik om te vergroten...




Dat is indd raar want hier in belgie is het blazen en speekseltest en ne hele hoop vragen ma dit is nu eenmaal de wereld waar we in opgroeien of al opgegroeit zijn.. bv ik ben 1keer geflitst aan 25km per uur sneller dan de 50dat ik mocht na 3weken krijg ik men brief da ik moest voorkomen en hier in belgie als ge de 1ste keer word tegengehouden zit de kans er dik in dat je een extra kans krijgt dus ik ga naar de rechtbank advocaat alles erop en eraan de beslissing viel op een terugname van men voorlopig waar ik heb moeten voor strijden want ik kan totaal nie studeren op een of andere manier daar bovenop mag ik binnen een jaarke nog een opnieuw beginnen..
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Conjo zei:
1 van jullie staff begon zelf onbeschoft reageren en maakte het off topic van... maar goed nu weer terug naar de topic en naar feiten die ik heb benoemd ....
Klik om te vergroten...
Oja? Roze olifant was de eerste van de staff die reageerde en toen was de discussie al uit de hand gelopen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Is dit potverdrie nog aan de gang?
#zucht#
Q
QuinnLid
01-01-2024, 00:00
#8
Conjo zei:
Zal niks verbazen als Sally zelf politie agent is als beroep, moraalridder denkt dat eerlijkheid beloont wordt..ik zal je klein geheimpje vertellen...... wat hier boven wat al werd verteld : politie is niet je best vriend ze naaien keihard in je reet...
Klik om te vergroten...
lol gay is gewoon oke <3 btw zeg dit nog maar een keer wanneer je ze nodig hebt... ze doen gewoon hun werk dus ga ze niet afzeiken.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#9
Sally Tessio zei:
Als mijn ideeën hierover me een naïeve moraalridder maken diens rectum abused zal worden door de politie, so be it. M'n rectum heeft toch al een tijdlang geen actie gehad, dus elk voordeel heb z'n nadeel.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: Thanks, heb net koffie over m'n toetsenbord gespuugd.
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Quinn zei:
lol gay is gewoon oke <3 btw zeg dit nog maar een keer wanneer je ze nodig hebt... ze doen gewoon hun werk dus ga ze niet afzeiken.
Klik om te vergroten...

Ik zeik ze niet af! Ze kunnen alleen onnodig moeilijk maken, vooral het CBR. En idd drugs en verkeer gaan niet samen! Iedereen maakt wel eens fouten in het leven! Er zijn geen dodelijk slachtoffers gevallen zoals hier boven werd beschreven!
Het gaat meer om, Hoe we Anna best kunnen helpen en advies geven! Door haar dom actie! En ze ervan geleerd heeft!
En niet het advies te geven! Om alles maar op te biechten! Eerlijkheid boeit ze ene FUCK... Ze laten je echt letterlijk duizend Euro's betalen ! Ze hangen op in de hoogste boom ! Iemand rijbewijs JAREN lang afpakken en hoog boetes betalen + Ander kosten (Bij Eerste keer vergrijp) Wordt gepakt is een beetje overdreven! Als je voor de rest nooit problemen hebt gehad met het CBR of Politie moeten ze wel in de juist proportie zien me t coolant en juist gepast straf!
Mijn advocaat gespecialiseerd in CBR zaken, Zegt het zelf... Dat CBR een raar instantie is! En dat het niks meer met verkeerveiligheid te maken heeft! Dat het een puur "CASH-COW" is voor de Overheid! Ik begrijp dat er hard opgetreden moeten worden tegen mensen vaker zijn gepakt met alcohol of drugs.....

Jullie hebben geen benul van, wat voor instantie CBR is.
En advocaat in handen nemen is niks mis mee, Hij wijst op wat je rechten zijn/Alles netjes correct verloopt en advies geeft!
Omdat CBR nogal ingewikkeld procedure hanteert! Met aanvragen of je hebt bezwaren tegen het CBR! Over hun besluit!
Daarom is een Advocaat handig. En als je media beetje volgt? Komt het vaak negatief in het nieuws!
Er komt geen onafhankelijk rechter aan te pas die neutraal naar de zaak kijkt beide verhalen aanhoort/ is net als slager die zijn eigen vlees keurt..
Google maar rond!
https://www.parool.nl/binnenland/-cbr-check-rijgeschiktheid-duurt-te-lang~a4599765/
https://radar.avrotros.nl/uitzendin...jsaanvragers-onnodige-keuringskosten-betalen/
https://www.telegraaf.nl/nieuws/923367/te-veel-macht-bij-cbr
https://www.geenstijl.nl/1899391/cbr/
https://www.boumans-adv.nl/single-post/2016/07/25/De-macht-van-het-CBR
https://www.nationaleombudsman.nl/n...ange-behandelingsduur-rijbewijsprocedures-cbr
https://www.rij-instructie.nl/nieuws/actueel/23802/cbr-vindt-een-op-drie-klachten-gegrond
https://nos.nl/artikel/2234114-het-lijkt-wel-of-het-cbr-hier-extra-geld-uit-wil-kloppen.html
https://kassa.bnnvara.nl/nieuws/nationale-ombudsman-opent-meldpunt-klachten-cbr
https://nos.nl/artikel/2234010-cbr-belooft-beterschap-na-klachten-automobilisten.html
https://kassa.bnnvara.nl/nieuws/cbr-houdt-last-van-wachtlijsten
https://nos.nl/artikel/2225414-hij-...n-ze-zeiden-dat-ik-mensen-had-aangereden.html
https://nos.nl/artikel/2225367-rijbewijs-honderden-ouderen-ten-onrechte-ingenomen.html
https://www.telegraaf.nl/nieuws/2284465/cbr-in-de-fout-pubers-krijgen-rijbewijs-terug
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#11
@Conjo . We begrijoen jouw punt nu wel hoor. Maar het echte punt snap jij niet. Deze discussie gaat niet over hoe goed of hoe slecht het cbr is. Deze discussie gaat over onder invloed rijden.
Hoe kut of slecht het cbr ook is in jouw ogen, je rijdt NIET onder invloed. DAAR gaat deze discussie over.
Bij TS is niet het cbr fout. Maar ts is fout. In dit geval handeld het cbr dus juist.
Nogmaals: de discussie is rijden onder invloed, niet over de kwaliteiten van het cbr.
En steeds je eigen verhaal door duwen werkt ook niet natuurlijk.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Je begrijpt het echt niet. Ik geef t op. Blokker stand maar aan dan. Zucht.....
Begin je eigen klaagsite of zo joh.
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#13
De Dunne zei:
@Conjo . We begrijoen jouw punt nu wel hoor. Maar het echte punt snap jij niet. Deze discussie gaat niet over hoe goed of hoe slecht het cbr is. Deze discussie gaat over onder invloed rijden.
Hoe kut of slecht het cbr ook is in jouw ogen, je rijdt NIET onder invloed. DAAR gaat deze discussie over.
Bij TS is niet het cbr fout. Maar ts is fout. In dit geval handeld het cbr dus juist.
Nogmaals: de discussie is rijden onder invloed, niet over de kwaliteiten van het cbr.
Klik om te vergroten...

Luister vriend! Het gaat ook om gevallen dat mensen dronken naast hun auto staan, zelfs feessie Hilton had in een suite met Hoeren en veel coke\\Drank had en iets te wild werd... Personeel had de Politie gebeld op basis daarvan kunnen ze ook Rijbewijs invorderen op basis van nieuwe Wet/Artikel uit 2017... Idd rijden is onderinvloed fout maar dat wil niet zeggen dat iemand ze RECHTEN verliest! Elke NL heeft recht op bijstand van een Advocaat. Om maar open en bloot alles door te geven aan de Politie gaat ook iets te ver... Wat ie allemaal gebruikt.. Is ook overdreven Wat haar nog meer in de problemen brengt.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#14
En ik ben je vriend niet.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#15
Conjo zei:
Luister vriend! Het gaat ook om gevallen dat mensen dronken naast hun auto staan, zelfs feessie Hilton had in een suite met Hoeren en veel coke\\Drank had en iets te wild werd... Personeel had de Politie gebeld op basis daarvan kunnen ze ook Rijbewijs invorderen op basis van nieuwe Wet/Artikel uit 2017... Idd rijden is onderinvloed fout maar dat wil niet zeggen dat iemand ze RECHTEN verliest! Elke NL heeft recht op bijstand van een Advocaat. Om maar open en bloot alles door te geven aan de Politie gaat ook iets te ver... Wat ie allemaal gebruikt.. Is ook overdreven Wat haar nog meer in de problemen brengt.
Klik om te vergroten...

@Conjo, nu weten we het wel inderdaad, dit is geen CBR-bash-topic en hier heeft TS ook verder niks aan. Gelieve er nu ook gewoon een keer over op te houden.
W
WobbaLid
01-01-2024, 00:00
#16
@Conjo ik denk dat @De Dunne gewoon bedoelt dat hoe dan ook de keuze maken om te gebruiken achter het stuur u keuze is. Maar ge da beter niet doet! Zoals in deze forum al meerdere keren is gezegt het draait nog altijd om het gebruikt achter het stuur. en niet om wie hier in de fout was etc.
Q
QuinnLid
01-01-2024, 00:00
#17
Conjo zei:
Ik zeik ze niet af! Ze kunnen alleen onnodig moeilijk maken, vooral het CBR. En idd drugs en verkeer gaan niet samen! Iedereen maakt wel eens fouten in het leven! Er zijn geen dodelijk slachtoffers gevallen zoals hier boven werd beschreven!
Het gaat meer om, Hoe we Anna best kunnen helpen en advies geven! Door haar dom actie! En ze ervan geleerd heeft!
En niet het advies te geven! Om alles maar op te biechten! Eerlijkheid boeit ze ene FUCK... Ze laten je echt letterlijk duizend Euro's betalen ! Ze hangen op in de hoogste boom ! Iemand rijbewijs JAREN lang afpakken en hoog boetes betalen + Ander kosten (Bij Eerste keer vergrijp) Wordt gepakt is een beetje overdreven! Als je voor de rest nooit problemen hebt gehad met het CBR of Politie moeten ze wel in de juist proportie zien me t coolant en juist gepast straf!
Mijn advocaat gespecialiseerd in CBR zaken, Zegt het zelf... Dat CBR een raar instantie is! En dat het niks meer met verkeerveiligheid te maken heeft! Dat het een puur "CASH-COW" is voor de Overheid! Ik begrijp dat er hard opgetreden moeten worden tegen mensen vaker zijn gepakt met alcohol of drugs.....

Jullie hebben geen benul van, wat voor instantie CBR is.
En advocaat in handen nemen is niks mis mee, Hij wijst op wat je rechten zijn/Alles netjes correct verloopt en advies geeft!
Omdat CBR nogal ingewikkeld procedure hanteert! Met aanvragen of je hebt bezwaren tegen het CBR! Over hun besluit!
Daarom is een Advocaat handig. En als je media beetje volgt? Komt het vaak negatief in het nieuws!
Er komt geen onafhankelijk rechter aan te pas die neutraal naar de zaak kijkt beide verhalen aanhoort/ is net als slager die zijn eigen vlees keurt..
Google maar rond!
https://www.parool.nl/binnenland/-cbr-check-rijgeschiktheid-duurt-te-lang~a4599765/
https://radar.avrotros.nl/uitzendin...jsaanvragers-onnodige-keuringskosten-betalen/
https://www.telegraaf.nl/nieuws/923367/te-veel-macht-bij-cbr
https://www.geenstijl.nl/1899391/cbr/
https://www.boumans-adv.nl/single-post/2016/07/25/De-macht-van-het-CBR
https://www.nationaleombudsman.nl/n...ange-behandelingsduur-rijbewijsprocedures-cbr
https://www.rij-instructie.nl/nieuws/actueel/23802/cbr-vindt-een-op-drie-klachten-gegrond
https://nos.nl/artikel/2234114-het-lijkt-wel-of-het-cbr-hier-extra-geld-uit-wil-kloppen.html
https://kassa.bnnvara.nl/nieuws/nationale-ombudsman-opent-meldpunt-klachten-cbr
https://nos.nl/artikel/2234010-cbr-belooft-beterschap-na-klachten-automobilisten.html
https://kassa.bnnvara.nl/nieuws/cbr-houdt-last-van-wachtlijsten
https://nos.nl/artikel/2225414-hij-...n-ze-zeiden-dat-ik-mensen-had-aangereden.html
https://nos.nl/artikel/2225367-rijbewijs-honderden-ouderen-ten-onrechte-ingenomen.html
https://www.telegraaf.nl/nieuws/2284465/cbr-in-de-fout-pubers-krijgen-rijbewijs-terug
Klik om te vergroten...

Dat boetes hoog zijn of rijbewijzen afgepakt worden is juist goed, zo leer je het een beetje en moet je in eerste instantie al ervoor kiezen om uberhaubt geen drugs te doen achter het stuur ( alcohol included ). snap prima dat je de straf belachelijk hoog vind maar beter "te" hoog dan te laag anders blijven mensen het doen omdat ze het toch niks boeit. nu krijgen ze nog een besef van owww dammmm that sht fcked up.... i don't care about the cbr to be honest en heb ook geen advocaat nodig. daarbij wel gezegd, als een persoon vind dat de gevordede actie onterecht is bij hem kan hij of zij altijd een rechtzaak aanvragen. probleem is dat dit gewoon aardig wat kost en meestal meer dan de boete zelf. ( met het bijlopende risico dat je hem verliest en nog meer moet betalen ).
Q
QuinnLid
01-01-2024, 00:00
#18
Roze olifant zei:
@Conjo, nu weten we het wel inderdaad, dit is geen CBR-bash-topic en hier heeft TS ook verder niks aan. Gelieve er nu ook gewoon een keer over op te houden.
Klik om te vergroten...
had net gecommand :( this was my final <3 roze olifant
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik lul maar wat zei:
Tja ik ben 37 jaar oud en heb nog nooit ernstige drugsproblematiek gehad .
Klik om te vergroten...

Goh, in het “Grote stel jezelf voor” topic zeg je toch echt dat je 15 jaar wiet verslaafd was.. En die ghb...
sorry maar dit moest ik nog ff kwijt.
En wel een ander aanvallen op verslavingen...
Ik lul maar wat zei:
Na veel gekletst te hebben stel ik mij ook maar even voor.

Ik ben een man 37 jaar uit Amsterdam.
Vanaf 1996 gebruik ik al drugs.
Ik ben eigelijk alleen maar verslaafd geweest aan wiet 15 jaar lang.
Voor de rest heb ik alle drugs onder controlle gehad.

Veel periodes dat ik maanden lang aan de pillen en MDMA was. Maar dan ook weer jaren niks.
Heb ook wel eens een paar maanden zwaar aan de snuif coke gezeten. Maar daar stop ik ook gewoon mee als ik het zat ben.

De afgelopen jaren vaker aan de ketamine en LSD.
Ik ben op dit forum terecht gekomen omdat ik sinds 2 jaar GHB gebruik regelmatig.
Kreeg een aantal keer een heftige afkick en dacht dat ik dood zou gaan. En ben zo een beetje rond gaan lezen.
Gelukkig ben ik nooit lichamelijk verslaafd geweest aan de GHB omdat ik altijd op tijd stop. Maar een geestelijke afkick is erg heftig hartkloppingen en paniek aanvallen.
Nu heb ik geleerd van deze ervaringen en weet hoe ik met GHB kan omgaan.

Zo ben ik toch blijven hangen op dit forum en vind de discussies erg leuk en leer er ook van.

Hiernaast heb ik ook een hele boel andere drugs gebruikt zoals paddo's, 2cb, 4-ho-met, metox etc.

Ben daarom best op de hoogte van vele drugssoorten en gebruik erg bewust en weet wat ik doe. En wil mijn ervaringen en kennis graag delen.
Klik om te vergroten...
Right, next !
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#20
De Dunne zei:
Goh, in het “Grote stel jezelf voor” topic zeg je toch echt dat je 15 jaar wiet verslaafd was.. En die ghb...
sorry maar dit moest ik nog ff kwijt.
En wel een ander aanvallen op verslavingen...

Right, next !
Klik om te vergroten...
Hij heeft al een ban gekregen, dus het is niet nodig nu toch nog hierop door te gaan.

De Dunne zei:
Is dit potverdrie nog aan de gang?
#zucht#
Klik om te vergroten...
Bovendien ben jijzelf de gene die hierboven gefrustreerd is over het verloop van het topic, gooi dan zelf ook geen olie op het vuur wanneer dit al afgekapt is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."