#1
Ik zeik ze niet af! Ze kunnen alleen onnodig moeilijk maken, vooral het CBR. En idd drugs en verkeer gaan niet samen! Iedereen maakt wel eens fouten in het leven! Er zijn geen dodelijk slachtoffers gevallen zoals hier boven werd beschreven!
Het gaat meer om, Hoe we Anna best kunnen helpen en advies geven! Door haar dom actie! En ze ervan geleerd heeft!
En niet het advies te geven! Om alles maar op te biechten! Eerlijkheid boeit ze ene FUCK... Ze laten je echt letterlijk duizend Euro's betalen ! Ze hangen op in de hoogste boom ! Iemand rijbewijs JAREN lang afpakken en hoog boetes betalen + Ander kosten (Bij Eerste keer vergrijp) Wordt gepakt is een beetje overdreven! Als je voor de rest nooit problemen hebt gehad met het CBR of Politie moeten ze wel in de juist proportie zien me t coolant en juist gepast straf!
Mijn advocaat gespecialiseerd in CBR zaken, Zegt het zelf... Dat CBR een raar instantie is! En dat het niks meer met verkeerveiligheid te maken heeft! Dat het een puur "CASH-COW" is voor de Overheid! Ik begrijp dat er hard opgetreden moeten worden tegen mensen vaker zijn gepakt met alcohol of drugs.....
Jullie hebben geen benul van, wat voor instantie CBR is.
En advocaat in handen nemen is niks mis mee, Hij wijst op wat je rechten zijn/Alles netjes correct verloopt en advies geeft!
Omdat CBR nogal ingewikkeld procedure hanteert! Met aanvragen of je hebt bezwaren tegen het CBR! Over hun besluit!
Daarom is een Advocaat handig. En als je media beetje volgt? Komt het vaak negatief in het nieuws!
Er komt geen onafhankelijk rechter aan te pas die neutraal naar de zaak kijkt beide verhalen aanhoort/ is net als slager die zijn eigen vlees keurt..
Google maar rond!
https://www.parool.nl/binnenland/-cbr-check-rijgeschiktheid-duurt-te-lang~a4599765/
https://radar.avrotros.nl/uitzendin...jsaanvragers-onnodige-keuringskosten-betalen/
https://www.telegraaf.nl/nieuws/923367/te-veel-macht-bij-cbr
https://www.geenstijl.nl/1899391/cbr/
https://www.boumans-adv.nl/single-post/2016/07/25/De-macht-van-het-CBR
https://www.nationaleombudsman.nl/n...ange-behandelingsduur-rijbewijsprocedures-cbr
https://www.rij-instructie.nl/nieuws/actueel/23802/cbr-vindt-een-op-drie-klachten-gegrond
https://nos.nl/artikel/2234114-het-lijkt-wel-of-het-cbr-hier-extra-geld-uit-wil-kloppen.html
https://kassa.bnnvara.nl/nieuws/nationale-ombudsman-opent-meldpunt-klachten-cbr
https://nos.nl/artikel/2234010-cbr-belooft-beterschap-na-klachten-automobilisten.html
https://kassa.bnnvara.nl/nieuws/cbr-houdt-last-van-wachtlijsten
https://nos.nl/artikel/2225414-hij-...n-ze-zeiden-dat-ik-mensen-had-aangereden.html
https://nos.nl/artikel/2225367-rijbewijs-honderden-ouderen-ten-onrechte-ingenomen.html
https://www.telegraaf.nl/nieuws/2284465/cbr-in-de-fout-pubers-krijgen-rijbewijs-terug
Dat boetes hoog zijn of rijbewijzen afgepakt worden is juist goed, zo leer je het een beetje en moet je in eerste instantie al ervoor kiezen om uberhaubt geen drugs te doen achter het stuur ( alcohol included ). snap prima dat je de straf belachelijk hoog vind maar beter "te" hoog dan te laag anders blijven mensen het doen omdat ze het toch niks boeit. nu krijgen ze nog een besef van owww dammmm that sht fcked up.... i don't care about the cbr to be honest en heb ook geen advocaat nodig. daarbij wel gezegd, als een persoon vind dat de gevordede actie onterecht is bij hem kan hij of zij altijd een rechtzaak aanvragen. probleem is dat dit gewoon aardig wat kost en meestal meer dan de boete zelf. ( met het bijlopende risico dat je hem verliest en nog meer moet betalen ).
