Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRijbewijs ingevorderd

Rijbewijs ingevorderd

134 antwoorden
32 weergaven
18-5-2026
Q
QuinnLid
01-01-2024, 00:00
#1
Conjo zei:
Ik zeik ze niet af! Ze kunnen alleen onnodig moeilijk maken, vooral het CBR. En idd drugs en verkeer gaan niet samen! Iedereen maakt wel eens fouten in het leven! Er zijn geen dodelijk slachtoffers gevallen zoals hier boven werd beschreven!
Het gaat meer om, Hoe we Anna best kunnen helpen en advies geven! Door haar dom actie! En ze ervan geleerd heeft!
En niet het advies te geven! Om alles maar op te biechten! Eerlijkheid boeit ze ene FUCK... Ze laten je echt letterlijk duizend Euro's betalen ! Ze hangen op in de hoogste boom ! Iemand rijbewijs JAREN lang afpakken en hoog boetes betalen + Ander kosten (Bij Eerste keer vergrijp) Wordt gepakt is een beetje overdreven! Als je voor de rest nooit problemen hebt gehad met het CBR of Politie moeten ze wel in de juist proportie zien me t coolant en juist gepast straf!
Mijn advocaat gespecialiseerd in CBR zaken, Zegt het zelf... Dat CBR een raar instantie is! En dat het niks meer met verkeerveiligheid te maken heeft! Dat het een puur "CASH-COW" is voor de Overheid! Ik begrijp dat er hard opgetreden moeten worden tegen mensen vaker zijn gepakt met alcohol of drugs.....

Jullie hebben geen benul van, wat voor instantie CBR is.
En advocaat in handen nemen is niks mis mee, Hij wijst op wat je rechten zijn/Alles netjes correct verloopt en advies geeft!
Omdat CBR nogal ingewikkeld procedure hanteert! Met aanvragen of je hebt bezwaren tegen het CBR! Over hun besluit!
Daarom is een Advocaat handig. En als je media beetje volgt? Komt het vaak negatief in het nieuws!
Er komt geen onafhankelijk rechter aan te pas die neutraal naar de zaak kijkt beide verhalen aanhoort/ is net als slager die zijn eigen vlees keurt..
Google maar rond!
https://www.parool.nl/binnenland/-cbr-check-rijgeschiktheid-duurt-te-lang~a4599765/
https://radar.avrotros.nl/uitzendin...jsaanvragers-onnodige-keuringskosten-betalen/
https://www.telegraaf.nl/nieuws/923367/te-veel-macht-bij-cbr
https://www.geenstijl.nl/1899391/cbr/
https://www.boumans-adv.nl/single-post/2016/07/25/De-macht-van-het-CBR
https://www.nationaleombudsman.nl/n...ange-behandelingsduur-rijbewijsprocedures-cbr
https://www.rij-instructie.nl/nieuws/actueel/23802/cbr-vindt-een-op-drie-klachten-gegrond
https://nos.nl/artikel/2234114-het-lijkt-wel-of-het-cbr-hier-extra-geld-uit-wil-kloppen.html
https://kassa.bnnvara.nl/nieuws/nationale-ombudsman-opent-meldpunt-klachten-cbr
https://nos.nl/artikel/2234010-cbr-belooft-beterschap-na-klachten-automobilisten.html
https://kassa.bnnvara.nl/nieuws/cbr-houdt-last-van-wachtlijsten
https://nos.nl/artikel/2225414-hij-...n-ze-zeiden-dat-ik-mensen-had-aangereden.html
https://nos.nl/artikel/2225367-rijbewijs-honderden-ouderen-ten-onrechte-ingenomen.html
https://www.telegraaf.nl/nieuws/2284465/cbr-in-de-fout-pubers-krijgen-rijbewijs-terug
Klik om te vergroten...

Dat boetes hoog zijn of rijbewijzen afgepakt worden is juist goed, zo leer je het een beetje en moet je in eerste instantie al ervoor kiezen om uberhaubt geen drugs te doen achter het stuur ( alcohol included ). snap prima dat je de straf belachelijk hoog vind maar beter "te" hoog dan te laag anders blijven mensen het doen omdat ze het toch niks boeit. nu krijgen ze nog een besef van owww dammmm that sht fcked up.... i don't care about the cbr to be honest en heb ook geen advocaat nodig. daarbij wel gezegd, als een persoon vind dat de gevordede actie onterecht is bij hem kan hij of zij altijd een rechtzaak aanvragen. probleem is dat dit gewoon aardig wat kost en meestal meer dan de boete zelf. ( met het bijlopende risico dat je hem verliest en nog meer moet betalen ).
Q
QuinnLid
01-01-2024, 00:00
#2
Roze olifant zei:
@Conjo, nu weten we het wel inderdaad, dit is geen CBR-bash-topic en hier heeft TS ook verder niks aan. Gelieve er nu ook gewoon een keer over op te houden.
Klik om te vergroten...
had net gecommand :( this was my final <3 roze olifant
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik lul maar wat zei:
Tja ik ben 37 jaar oud en heb nog nooit ernstige drugsproblematiek gehad .
Klik om te vergroten...

Goh, in het “Grote stel jezelf voor” topic zeg je toch echt dat je 15 jaar wiet verslaafd was.. En die ghb...
sorry maar dit moest ik nog ff kwijt.
En wel een ander aanvallen op verslavingen...
Ik lul maar wat zei:
Na veel gekletst te hebben stel ik mij ook maar even voor.

Ik ben een man 37 jaar uit Amsterdam.
Vanaf 1996 gebruik ik al drugs.
Ik ben eigelijk alleen maar verslaafd geweest aan wiet 15 jaar lang.
Voor de rest heb ik alle drugs onder controlle gehad.

Veel periodes dat ik maanden lang aan de pillen en MDMA was. Maar dan ook weer jaren niks.
Heb ook wel eens een paar maanden zwaar aan de snuif coke gezeten. Maar daar stop ik ook gewoon mee als ik het zat ben.

De afgelopen jaren vaker aan de ketamine en LSD.
Ik ben op dit forum terecht gekomen omdat ik sinds 2 jaar GHB gebruik regelmatig.
Kreeg een aantal keer een heftige afkick en dacht dat ik dood zou gaan. En ben zo een beetje rond gaan lezen.
Gelukkig ben ik nooit lichamelijk verslaafd geweest aan de GHB omdat ik altijd op tijd stop. Maar een geestelijke afkick is erg heftig hartkloppingen en paniek aanvallen.
Nu heb ik geleerd van deze ervaringen en weet hoe ik met GHB kan omgaan.

Zo ben ik toch blijven hangen op dit forum en vind de discussies erg leuk en leer er ook van.

Hiernaast heb ik ook een hele boel andere drugs gebruikt zoals paddo's, 2cb, 4-ho-met, metox etc.

Ben daarom best op de hoogte van vele drugssoorten en gebruik erg bewust en weet wat ik doe. En wil mijn ervaringen en kennis graag delen.
Klik om te vergroten...
Right, next !
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
De Dunne zei:
Goh, in het “Grote stel jezelf voor” topic zeg je toch echt dat je 15 jaar wiet verslaafd was.. En die ghb...
sorry maar dit moest ik nog ff kwijt.
En wel een ander aanvallen op verslavingen...

Right, next !
Klik om te vergroten...
Hij heeft al een ban gekregen, dus het is niet nodig nu toch nog hierop door te gaan.

De Dunne zei:
Is dit potverdrie nog aan de gang?
#zucht#
Klik om te vergroten...
Bovendien ben jijzelf de gene die hierboven gefrustreerd is over het verloop van het topic, gooi dan zelf ook geen olie op het vuur wanneer dit al afgekapt is.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Psychedelibee zei:
Hij heeft al een ban gekregen, dus het is niet nodig nu toch nog hierop door te gaan.


Bovendien ben jijzelf de gene die hierboven gefrustreerd is over het verloop van het topic, gooi dan zelf ook geen olie op het vuur wanneer dit al afgekapt is.
Klik om te vergroten...
Ik had idd mijn mond moeten houden misschien. Wist niet dat “ik lul maar wat” een ban had. Dan heeft t idd geen nut.
Excuses naar de betrokkenen.
Kan er alleen zo moeilijk tegen als iemand een ander aanvalt terwijl hij zelf net zo doet.
Maar goed, je hebt gelijk.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#6
De Dunne zei:
Goh, in het “Grote stel jezelf voor” topic zeg je toch echt dat je 15 jaar wiet verslaafd was.. En die ghb...
sorry maar dit moest ik nog ff kwijt.
En wel een ander aanvallen op verslavingen...
Klik om te vergroten...

Heel erg tof als ik niks terug kan zeggen dat je dan toch nog ff na wilt trappen erg jammer dit.

Ik ben weer terug en ga geen boze post meer plaatsen al dagen mensen mij uit.
Maar jullie zijn nog niet van mij af ik blijf mijn ongezouten mening geven :):upsidedown::redheart:
S
Sally TessioLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik lul maar wat zei:
Heel erg tof als ik niks terug kan zeggen dat je dan toch nog ff na wilt trappen erg jammer dit.

Ik ben weer terug en ga geen boze post meer plaatsen al dagen mensen mij uit.
Maar jullie zijn nog niet van mij af ik blijf mijn ongezouten mening geven :):upsidedown::redheart:
Klik om te vergroten...
@Ik lul maar wat De Dunne legt letterlijk in de allerlaatste post, voordat jij bovenstaande reageerde, uit daar geen weet van te hebben gehad en biedt daarvoor excuses aan:
De Dunne zei:
Ik had idd mijn mond moeten houden misschien. Wist niet dat “ik lul maar wat” een ban had. Dan heeft t idd geen nut.
Excuses naar de betrokkenen.
Kan er alleen zo moeilijk tegen als iemand een ander aanvalt terwijl hij zelf net zo doet.
Maar goed, je hebt gelijk.
Klik om te vergroten...

@Ik lul maar wat Het is niet snel goed bij jou hé?
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#8
Sally Tessio zei:
@Ik lul maar wat Het is niet snel goed bij jou hé?
Klik om te vergroten...

Omdat hij een waarschuwing krijgt! En niet anders!
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#9
Sally Tessio zei:
De Dunne legt letterlijk in de allerlaatste post, voordat jij bovenstaande reageerde, uit daar geen weet van te hebben gehad en biedt daarvoor excuses aan:
Klik om te vergroten...

Elk woord wat ik op dit forum zeg weet hij bloot te leggen, overal! maar toevallig heeft hij dat dit keer dat gemist?.. wat een toeval zeg!

Maar dat was nog even een reactie! en we zouden stoppen met dit, jij wilt ook maar door en door gaan net als bij Melissa dat was ook al klaar en toch wil je je nog even doorgaan! Terwijl jij er helemaal niks mee van doen had. Je moet kappen met die shit! Jij gooit elke keer olie op het vuur terwijl dingen klaar zijn. @Sally Tessio
p
pinkieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jaaaa maar toch vind ik dat...
Mopje, mopje
P
PaddoKwekerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Beste Mods, kan er een virtuele ballenbak worden geopend op dit forum?
volgens mij is daar een grote behoefte aan.
kunnen de kleuters door hun moeder worden opgehaald als ze vervelend zijn!
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#12
@Ik lul maar wat
hij
Klik om te vergroten...
@De Dunne is een vrouw hoor! :tilttearlaugh:
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#13
acht.zes zei:
@De Dunne is een vrouw hoor! :tilttearlaugh:
Klik om te vergroten...

Oh dat wist ik niet kwam over als een man.

Maar dit was afgesloten en vind dit irritant.
Heb mijn ban gehad terecht. Goed maar dan ook klaar ga niet door!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Toch best apart dat ik als vrouw “mans” genoeg ben om oprecht mijn excuses aan te bieden en dat een man niet mans genoeg is dat gewoon te accepteren.
S
Sally TessioLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik lul maar wat zei:
Omdat hij een waarschuwing krijgt! En niet anders!
Klik om te vergroten...
Jij noemt iemand die al tijdenlang met een heftige verslaving kampt en daar half aan onderdoor gaat kansloos. Dat is van een hele andere orde dan een reactie daarop dat jouw opmerking hypocriet overkomt, omdat je zelf ook weleens aan hebt gegeven te worstelen met middelengebruik. No way dat een ban voor zoiets op zijn plaats is.

Ik lul maar wat zei:
Elk woord wat ik op dit forum zeg weet hij bloot te leggen, overal! maar toevallig heeft hij dat dit keer dat gemist?.. wat een toeval zeg!

Maar dat was nog even een reactie!
Klik om te vergroten...
Juist, 'nog even een reactie'.

Ik lul maar wat zei:
en we zouden stoppen met dit, jij wilt ook maar door en door gaan net als bij Melissa dat was ook al klaar en toch wil je je nog even doorgaan!
Klik om te vergroten...
Ah, maar als ik het doe dan is het kennelijk niet 'nog even een reactie', maar is het opeens 'maar door en door gaan'? Logisch, met twee maten meten.

Ik lul maar wat zei:
Je moet kappen met die shit! Jij gooit elke keer olie op het vuur terwijl dingen klaar zijn. @Sally Tessio
Klik om te vergroten...
Dit is de eerste post waarin ik een wat snerende, retorische vraag stel, omdat ik een beetje klaar ben met dat onsamenhangende, klagende gedoe van je. Als je mijn doodnormale posts daarvoor al ervaart als olie op het vuur gooien, dan zou ik een opmerking als
Ik lul maar wat zei:
Maar jullie zijn nog niet van mij af ik blijf mijn ongezouten mening geven
Klik om te vergroten...
achterwege laten, want dan ben je duidelijk te snel gekwetst om te kunnen oogsten wat je zelf zaait.

Afgezien van deze post, vind ik mijn voorgaande posts ook niet op de man spelen en geheel binnen de regels van het forum vallen. Ik voel me dan ook niet aangesproken wanneer moderators of members het over modder gooien en kleuters hebben. Dat is naar mijn inziens meer naar jou, Conjo en het laatste bericht van De Dunne, waar ze excuses voor heeft aangeboden, gericht.
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#16
Peace allemaal! :redheart:
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#17
Sally Tessio zei:
Jij noemt iemand die al tijdenlang met een heftige verslaving kampt en daar half aan onderdoor gaat kansloos. Dat is van een hele andere orde dan een reactie daarop dat jouw opmerking hypocriet overkomt, omdat je zelf ook weleens aan hebt gegeven te worstelen met middelengebruik. No way dat een ban voor zoiets op zijn plaats is.
Klik om te vergroten...

Dus niet ik moest er mee leren omgaan omdat het snel verslavend is.
En ben NOOIT lichamelijk verslaafd geweest.
Wou gewoon weten wat het beste was en ben er uit gekomen ik weet het nu dus ga geen dingen verzinnen.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#18
Sally Tessio zei:
Dit is de eerste post waarin ik een wat snerende, retorische vraag stel, omdat ik een beetje klaar ben met dat onsamenhangende, klagende gedoe van je. Als je mijn doodnormale posts daarvoor al ervaart als olie op het vuur gooien, dan zou ik een opmerking als
Klik om te vergroten...

Dikke onzin Mellisa werd helemaal de grond in getrapt bij een andere post iedereen was het er mee eens. Het moest stoppen maar jij moest weer zonodig een trap na geven.

Dus hou nou gewoon op ik heb geen zin in discussiëren met mensen die hier zijn zoals jij. Achteraf nog ff olie op het vuur gooien.
Probeer nu discussies te voeren dus :wave:
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#19
@Ik lul maar wat @Sally Tessio

Laten we er dan ook effectief met stoppen en het forum weer wat rust gunnen, okelidokeli?
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#20
De Dunne zei:
Toch best apart dat ik als vrouw “mans” genoeg ben om oprecht mijn excuses aan te bieden en dat een man niet mans genoeg is dat gewoon te accepteren.
Klik om te vergroten...

Omdat je dondersgoed wist dat ik een ban had! En blijft het een laffe actie. Maar ik ga je gewoon negeren want jij wilt ook graag confrontaties en ik wil gewoon leuke gesprekken vanaf nu. De leukste thuis? Vraag me af hoe jij aan die naam komt. Want heb nog niks leuks gelezen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."