Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRijbewijs ingevorderd

Rijbewijs ingevorderd

134 antwoorden
33 weergaven
18-5-2026
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Sorry, ik ga je niet helpen.

Want als je met drugs op aan het verkeer hebt deelgenomen mag je daar wat mij betreft wel voor gestraft worden anders leer je het nooit.

Graag gedaan. :tongueout:

edit;
even voor je uitgerekend, je stapt dus achter het stuur met minstens 250mg XTC en 1,5gram speed in je bloed. Ik ben blij dat je gepakt bent, van de zotte dit! 1,5 gram is overigens gelijk aan 150 pilletjes van 10mg. En dat is dan als alles meteen wordt opgenomen, met vertraagde afgifte maak er dan maar 300 pilen van. Zeg maar dag tegen je rijbewijs en ik zou ook alvast maar rekening houden met een boete van een paar duizend euro als ik jou was.
A
AnaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bedankt voor deze informatie. In dit geval zal ik namelijk vragen om een hertest met het buisje dat daar voor afgenomen is.
Ik heb namelijk absoluut niet zoveel drugs gebruikt!!
Ik had de dag ervoor 1 heel klein cristalletje m genomen en deze dag 1 capsule maat 0 sochtends en 1 savonds.
Overigens valt het hoger uit OMDAT ik met regelmaat gebruik en betekend dat het aantal mg dat dan aangerekend zou kunnen worden als gebruikt op moment van aanhouding lager is en niet hoger.
Maar fijn dat er mensen hier zijn die niet zo snel bevooroordeeld zijn zoals de politie :(
A
AnaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Plus maakt het rijden onder invloed van amfetamine mij juist meer allert ivm met add ipv dat ik een groter gevaar in het verkeer zou zijn.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Sorry maar ik geef acht.zes gelijk.
Je rijd gewoon NIET onder invloed! Mijn dierbaren riden en lopen ook op straat. Straks zijn ze er niet meer door een nitwit die denkt dat t allemaal niet erg is...
A
AnaLid
01-01-2024, 00:00
#5
acht.zes zei:
Sorry, ik ga je niet helpen.

Want als je met drugs op aan het verkeer hebt deelgenomen mag je daar wat mij betreft wel voor gestraft worden anders leer je het nooit.

Graag gedaan. :tongueout:

edit;
even voor je uitgerekend, je stapt dus achter het stuur met minstens 250mg XTC en 1,5gram speed in je bloed. Ik ben blij dat je gepakt bent, van de zotte dit! 1,5 gram is overigens gelijk aan 150 pilletjes van 10mg. En dat is dan als alles meteen wordt opgenomen, met vertraagde afgifte maak er dan maar 300 pilen van. Zeg maar dag tegen je rijbewijs en ik zou ook alvast maar rekening houden met een boete van een paar duizend euro als ik jou was.
Klik om te vergroten...


Zie reactie hierboven aan jou gericht.
Plus hoe kom je aan je berekening?
A
AnaLid
01-01-2024, 00:00
#6
O ja die capsules zijn amfetamine hè en geen mdma natuurlijk
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ana zei:
O ja die capsules zijn amfetamine hè en geen mdma natuurlijk
Klik om te vergroten...
En dat maakt uit?
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik lul maar wat zei:
Daar is een forum toch voor?
En jij kan er ook wat van lees overal dat je alles beter weet dan iedereen.
Klik om te vergroten...

Het forum is er inderdaad o.a. voor discussie maar dat kan wel op een wat vriendelijkere toon dan dat hier de afgelopen dagen gebeurt. Het is sowieso behoorlijk triest om elkaars kennis af te gaan toetsen aan het aantal jaar dat je al drugsgebruiker bent.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik lul maar wat zei:
Tja ik ben 37 jaar oud en heb nog nooit ernstige drugsproblematiek gehad of heb het zo ver laten komen dat ik opgenomen moest worden in een kliniek! Terwijl ik al 20 jaar gebruik. En mensen die totaal niet met drugs kunnen omgaan en opgenomen moeten worden vinden zichzelf de expert hier..

Goed dat ze worden ondersteund op dit forum. Maar ga niet naast je schoenen lopen.
Klik om te vergroten...
Wat is dit een KUT opmerking van je!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Roze olifant zei:
Het forum is er inderdaad o.a. voor discussie maar dat kan wel op een wat vriendelijkere toon dan dat hier de afgelopen dagen gebeurt. Het is sowieso behoorlijk triest om elkaars kennis af te gaan toetsen aan het aantal jaar dat je al drugsgebruiker bent.
Klik om te vergroten...
Dit is DE opmerking van de week! :wink:
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#11
Roze olifant zei:
Het forum is er inderdaad o.a. voor discussie maar dat kan wel op een wat vriendelijkere toon dan dat hier de afgelopen dagen gebeurt. Het is sowieso behoorlijk triest om elkaars kennis af te gaan toetsen aan het aantal jaar dat je al drugsgebruiker bent.
Klik om te vergroten...

Mijn reactie is naar raver die al een paar keer fel uithaalde dat ik geen benul heb waar ik over praat. En ik word daar een beetje moe van! Want het is gewoon een jonge gozer die zwaarder in de knoop zit met drugs dan mij. Dus maak ik dat ook ff duidelijk.

En daarnaast heb ik hele leuke gesprekken met veel mensen hier gehad.
Dus het is niet alleen maar drama hoor. Maar sommige moeten dus niet naast hun schoenen gaan lopen omdat ze veel support krijgen.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik lul maar wat zei:
Tja ik ben 37 jaar oud en heb nog nooit ernstige drugsproblematiek gehad of heb het zo ver laten komen dat ik opgenomen moest worden in een kliniek! Terwijl ik al 20 jaar gebruik. En mensen die totaal niet met drugs kunnen omgaan en opgenomen moeten worden vinden zichzelf de expert hier..
Klik om te vergroten...

Serieus..?

Ik lul maar wat zei:
Want het is gewoon een jonge gozer die zwaarder in de knoop zit met drugs dan mij.
Klik om te vergroten...

Ik zat in de knoop.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#13
De Dunne zei:
Wat is dit een KUT opmerking van je
Klik om te vergroten...

Ja ik weet dat jij alles van Raver aan het verdedigen bent. En je gaat nu ook weer door misschien als hij uit de kliniek komt ff in zijn kontje kruipen :tearsofjoy:
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik lul maar wat zei:
Tja ik ben 37 jaar oud en heb nog nooit ernstige drugsproblematiek gehad of heb het zo ver laten komen dat ik opgenomen moest worden in een kliniek! Terwijl ik al 20 jaar gebruik. En mensen die totaal niet met drugs kunnen omgaan en opgenomen moeten worden vinden zichzelf de expert hier..

Goed dat ze worden ondersteund op dit forum. Maar ga niet naast je schoenen lopen.
Klik om te vergroten...


Goed om te horen dat je geen ernstig drugsproblematiek heb gehad... maar ik vertel uit eigen evaring wat voor problemen je kan brengen met het CBR politie als je open kaart speelt ( eerlijkheid ) daarom heb ik duur Advovaat die mij precies zelfde advies gaf om niet alles maar te gaan roepen
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#15
Roze olifant zei:
Het is sowieso behoorlijk triest om elkaars kennis af te gaan toetsen aan het aantal jaar dat je al drugsgebruiker bent.
Klik om te vergroten...

Dit.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik lul maar wat zei:
Ja ik weet dat jij alles van Raver aan het verdedigen bent. En je gaat nu ook weer door misschien als hij uit de kliniek komt ff in zijn kontje kruipen :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Mijn god. Get a life mister! Grow up..
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#17
De Dunne zei:
Mijn god. Get a life mister! Grow up..
Klik om te vergroten...
Reageer is op feiten wat we zeggen...
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Conjo zei:
Reageer is op feiten wat we zeggen...
Klik om te vergroten...
Heb je mijn reacties hierboven vast gemist. En praat voor jezelf.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Conjo zei:
Reageer is op feiten wat we zeggen...
Klik om te vergroten...
We? Aaah nou snap ik t! Jij en Ik lul maar wat zijn billemaatjes. Zeg dat dan. Verklaard een hoop. Geluk met de liefde saampjes!
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#20
Conjo zei:
Reageer is op feiten wat we zeggen...
Klik om te vergroten...

Welke !?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."