Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRijbewijs ingevorderd

Rijbewijs ingevorderd

134 antwoorden
35 weergaven
18-5-2026
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#1
De Dunne zei:
https://www.ad.nl/utrecht/echtpaar-...orzaker-had-drank-en-drugs-gebruikt~a34edf42/

Als je onder invloed rijd is gepakt worden door de politie het minst erge dat je kan “overkomen”. Zie hierboven.
Klik om te vergroten...
Idd, aan zo'n vreselijke mogelijkheid wordt maar al te vaak niét gedacht.
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zal niks verbazen als Sally zelf politie agent is als beroep, moraalridder denkt dat eerlijkheid beloont wordt..ik zal je klein geheimpje vertellen...... wat hier boven wat al werd verteld : politie is niet je best vriend ze naaien keihard in je reet...
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Conjo zei:
Zal niks verbazen als Sally zelf politie agent is als beroep, moraalridder denkt dat eerlijkheid beloont wordt..ik zal je klein geheimpje vertellen...... wat hier boven wat al werd verteld : politie is niet je best vriend ze naaien keihard in je reet...
Klik om te vergroten...
OMG!
S
Sally TessioLid
01-01-2024, 00:00
#4
Conjo zei:
Zal niks verbazen als Sally zelf politie agent is als beroep, moraalridder denkt dat eerlijkheid beloont wordt..ik zal je klein geheimpje vertellen...... wat hier boven wat al werd verteld : politie is niet je best vriend ze naaien keihard in je reet...
Klik om te vergroten...
You're not getting the point, en dat gaat ook niet lukken denk ik.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Sally Tessio zei:
You're not getting the point, en dat gaat ook niet lukken denk ik.
Klik om te vergroten...
Laat maar Sally, heeft geen nut.
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Idd heeft geen nut om jullie nooit met de politie en CBR te maken hebben gehad ...dus lekker makkelijk praten vanaf zijlijn
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Conjo zei:
Idd heeft geen nut om jullie nooit met de politie en CBR te maken hebben gehad ...dus lekker makkelijk praten vanaf zijlijn
Klik om te vergroten...
Je snapt t niet, laat maar gozer, laat maar...
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#8
Sally Tessio zei:
Ik ben van mening dat je de consequenties en het leed dat gepaard gaat met je acties dan maar moet incasseren, hoe moeilijk dat ook is. Je redeneert als iemand die totaal niet inziet dat er ook vanuit een ander perspectief geredeneerd kan worden en mensen daarom op andere conclusies uitkomen. Daarbij slaat het nergens op om het hier over 'naaiende politie' te hebben, want TS geeft gewoon duidelijk aan dat ze een misdrijf heeft gepleegd en dat ze nu naar een makkelijke manier zoekt om er onderuit te komen. Als je daadwerkelijk genaaid wordt is het natuurlijk een heel ander verhaal.
Klik om te vergroten...

Kijk als ze iemand aan had gereden dan praat je over leed, zoals jij dat benoemd. Nu is ze betrapt met een hele domme actie. Er zijn geen gewonde gevallen er is niemand dood.
Nu kan ze het beste de schade beperken voor zichzelf en het daarna niet meer doen.

Om te gaan zeggen dat ze zichzelf nu helemaal bloot moet geven en zichzelf maximaal moet gaan bestraffen klinkt ook echt als een 'moraalridder' ze is dom bezig geweest maar kan de schade voor zichzelf ook beperken en er van geleerd hebben.

Het zijn mooie woorden maar ik betwijfel het dat wanneer jij dingen in je leven fout hebt gedaan jezelf maximaal in het vuur gooit en roept straf mij maximaal! Dat doet niemand dus daarom vind ik je reactie veels te overdreven.
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#9
De Dunne zei:
Je snapt t niet, laat maar gozer, laat maar...
Klik om te vergroten...


Waarom geeft die niet koppie van de medisch dosisier aan de politie en CBR met notitie erbij wat allemaal gebruikt ? Dat zal hem ver brengen lol
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik lul maar wat zei:
Kijk als ze iemand aan had gereden dan praat je over leed, zoals jij dat benoemd. Nu is ze betrapt met een hele domme actie. Er zijn geen gewonde gevallen er is niemand dood.
Nu kan ze het beste de schade beperken voor zichzelf en het daarna niet meer doen.

Om te gaan zeggen dat ze zichzelf nu helemaal bloot moet geven en zichzelf maximaal moet gaan bestraffen klinkt ook echt als een 'moraalridder' ze is dom bezig geweest maar kan de schade voor zichzelf ook beperken en er van geleerd hebben.

Het zijn mooie woorden maar ik betwijfel het dat wanneer jij dingen in je leven fout hebt gedaan jezelf maximaal in het vuur gooit en roept straf mij maximaal! Dat doet niemand dus daarom vind ik je reactie veels te overdreven.
Klik om te vergroten...


Kijk jij snapt het!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Conjo zei:
Waarom geeft die niet koppie van de medisch dosisier aan de politie en CBR met notitie erbij wat allemaal gebruikt ? Dat zal hem ver brengen lol
Klik om te vergroten...
Laat maar zei ik
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#12
Heel toevallig dat de laatste tijd altijd dezelfde personen verzuild raken in discussies..

Zoveelste topic al.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#13
Raver zei:
Heel toevallig dat de laatste tijd altijd dezelfde personen verzuild raken in discussies..

Zoveelste topic al.
Klik om te vergroten...

Daar is een forum toch voor?
En jij kan er ook wat van lees overal dat je alles beter weet dan iedereen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik lul maar wat zei:
En jij kan er ook wat van lees overal dat je alles beter weet dan iedereen.
Klik om te vergroten...
Misschien is dat ook wel zo :tearsofjoy:
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#15
De Dunne zei:
Misschien is dat ook wel zo :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Loooool :sweatsmile:
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#16
Tja ik ben 37 jaar oud en heb nog nooit ernstige drugsproblematiek gehad of heb het zo ver laten komen dat ik opgenomen moest worden in een kliniek! Terwijl ik al 20 jaar gebruik. En mensen die totaal niet met drugs kunnen omgaan en opgenomen moeten worden vinden zichzelf de expert hier..

Goed dat ze worden ondersteund op dit forum. Maar ga niet naast je schoenen lopen.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik lul maar wat zei:
Daar is een forum toch voor?
En jij kan er ook wat van lees overal dat je alles beter weet dan iedereen.
Klik om te vergroten...

Het forum is er inderdaad o.a. voor discussie maar dat kan wel op een wat vriendelijkere toon dan dat hier de afgelopen dagen gebeurt. Het is sowieso behoorlijk triest om elkaars kennis af te gaan toetsen aan het aantal jaar dat je al drugsgebruiker bent.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik lul maar wat zei:
Tja ik ben 37 jaar oud en heb nog nooit ernstige drugsproblematiek gehad of heb het zo ver laten komen dat ik opgenomen moest worden in een kliniek! Terwijl ik al 20 jaar gebruik. En mensen die totaal niet met drugs kunnen omgaan en opgenomen moeten worden vinden zichzelf de expert hier..

Goed dat ze worden ondersteund op dit forum. Maar ga niet naast je schoenen lopen.
Klik om te vergroten...
Wat is dit een KUT opmerking van je!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Roze olifant zei:
Het forum is er inderdaad o.a. voor discussie maar dat kan wel op een wat vriendelijkere toon dan dat hier de afgelopen dagen gebeurt. Het is sowieso behoorlijk triest om elkaars kennis af te gaan toetsen aan het aantal jaar dat je al drugsgebruiker bent.
Klik om te vergroten...
Dit is DE opmerking van de week! :wink:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Misschien maar een slotje op dit topic? TS is sinds 2 maanden toch niet meer online geweest.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."