Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo. Ik ben een 2maand geleden begonnen met een streng agenda. Met vaste uren wnr ik gebruik. Da gebruikt lukt allemaal goed tot nu toe maar ik vraag ma af wat zijn dingen du een must zijn om te eten fruit eet ik elke dag 2maal en boterhammen probeer ik ma die gaan zo gemakkelijk niet dus ik wil me bezighouden om toch elke dag zo deftig mogelijk te eten etc alle hulp is welkom voor het hongerig buikje want zoals iedereen weet eten en speed zijn geen 2vrienden.. pluspunt ik ben elke dag thuis tot eind deze maand door ziekte dus hoeveel werk ik heb maakt nie uit. dus mensen smijt maar gerechten die bv jullie eten als ge speed pakt ik probeer ze uit en laat jullie achteraf weten of het heefs geholpen de honger/geenhonger te stillen."
"Lytje pole zei: Roti met veel sambal. Klik om te vergroten... sambal dan nog? Het lijkt zeker te proberen"
"Wobba zei: Hallo. Ik ben een 2maand geleden begonnen met een streng agenda. Met vaste uren wnr ik gebruik. Da gebruikt lukt allemaal goed tot nu toe maar ik vraag ma af wat zijn dingen du een must zijn om te eten fruit eet ik elke dag 2maal en boterhammen probeer ik ma die gaan zo gemakkelijk niet dus ik wil me bezighouden om toch elke dag zo deftig mogelijk te eten etc alle hulp is welkom voor het hongerig buikje want zoals iedereen weet eten en speed zijn geen 2vrienden.. pluspunt ik ben elke dag thuis tot eind deze maand door ziekte dus hoeveel werk ik heb maakt nie uit. dus mensen smijt maar gerechten die bv jullie eten als ge speed pakt ik probeer ze uit en laat jullie achteraf weten of het heefs geholpen de honger/geenhonger te stillen. Klik om te vergroten... Lytje pole zei: Lekker sterk van smaak en de sambal werkt prettig op je neusholte. Klik om te vergroten... Die is opgescreven voor morgen eens zelf te maken! Mercie"
"Lytje pole zei: Ik hoop dat het goed smaakt! Klik om te vergroten... Zal zeker goed smaken! de inspiratie was volledig op.."
"acht.zes zei: Wijk eens af van dat zelfopgelegde strakke schema van drugs naar binnen werken dan kan je gewoon normaal eten terwijl je lichaam een beetje kan herstellen. Zowel van je drugsgebruik als van je ziekte. Klik om te vergroten... @acht.zes dat doe ik hoor elke dag deel iets anders in bv. een paar dagen tussen men gebruik laten. Ik vind het wel een goed argument! Men bedoeling is door dat iedereen wel weet op de speed eten is niet gemakkelijk dus zoek ik gerechtjes die ik wel naar binnen krijg."
"acht.zes zei: @Wobba Je kan je speedgebruik ook zo indelen dat je nauwelijks minder eet. Zelf begin ik vrijwel altijd na de avondmaaltijd om te stoppen in de ochtend. In de middag iets vloeibaars (griekse yoghurt of zo) en dan 's-avonds weer gewoon eten. Ik sla dan precies een ontbijtje over. Aan bingen (meerdere dagen door gaan met gebruik) doe ik niet. Klik om te vergroten... @acht.zes deze houd ik in men achterhoofd. Ik ontbijt nooit met of zonder drug. Ik drink wel altijd een tas koffie. En dan tussen 11u & 12u probeerde ik een koek of iets kleins te eten. Maar yoghurt klinkt veel beter te eten! Ik gebruik nooit sochtends iets altijd naar de middag toe uit veiligheid."
"mijaser zei: Ja hij was idd heel loops maar hij werd toch wel vrij snel droog in kamertemperatuur * modknip prijzen noemen is niet toegestaan * voor 2,5gr is idd geen slechte prijs. Hier in België zeker niet. Maar als er dan op het einde maar 0,5gr overblijft is het weer wel een slechte prijs. Vandaar ook mijn titel Dus eig heeft onderhandelen over de prijs weinig zin want je weet nooit op voorhand hoeveel er gaat verdampen en hoeveel je dus uiteindelijk voor je snuifbare speed zal betalen? Klik om te vergroten... @mick swagger hier in belgie word speed pas goedkoop vanaf 100g (niet als reclame bedoelt ) hier betaal je als je echt dicht bij de bron zit kan dat aan * modknip prijzen noemen is niet toegestaan * waardoor zei dat vele goedkoper en mooier kunnen weggeven als je nadenkt voor speedolie aan de bron zelf waar practisch niemand dichtbij komt zij betalen daar * modknip prijzen noemen is niet toegestaan *.. en da kwaltieit is in het algemeen in belgie niet slecht zelf meestal tussen de 65&75 & vers vers gemaakt kan je aan 78%max aan puurheid komen doe het drogen aan af draait ge nog winst maar dat allemaal mits de goeie connecties en die zijn lastig te vinden soms"
"Wobba zei: @mick swagger hier in belgie word speed pas goedkoop vanaf 100g (niet als reclame bedoelt ) hier betaal je als je echt dicht bij de bron zit kan dat aan * modknip prijzen noemen is niet toegestaan * waardoor zei dat vele goedkoper en mooier kunnen weggeven als je nadenkt voor speedolie aan de bron zelf waar practisch niemand dichtbij komt zij betalen daar * modknip prijzen noemen is niet toegestaan *.. en da kwaltieit is in het algemeen in belgie niet slecht zelf meestal tussen de 65&75 & vers vers gemaakt kan je aan 78%max aan puurheid komen doe het drogen aan af draait ge nog winst maar dat allemaal mits de goeie connecties en die zijn lastig te vinden soms Klik om te vergroten... en de truc is hem niet te kuisen alleen als het echt rommel is. want je maakt hem inderdaat puurder maar hoe dan ook maakte winste acceton kost al nie weinig het risico en in sommige gevallen houd ge maar een 5ke meer over van ne "vollen" en da ligt aan hoe nat em juist mag zijn bij veel is het een zakje pap. Jah da moet witte egale klei zijn die na 1keer uitvrijven al zo goed als droog moeten zijn"
"Fenrir zei: Lees de forumregels nog eens door. Nope. Maximaal 73%. Ik snap ook niet waarom je een topic van 4,5 jaar oud bumpt. Ik snap sowieso weinig van je gebrabbel. Klik om te vergroten... In aalst oost vlaanderen moet ik echt nieveel moeite doen om 100g aan * modknip prijzen noemen is niet toegestaan * 50extra om met de auto mij te komen halen en nog thuis afzetten demijne doet een test waar ge naast staat en die zit redelijk dicht bij de 75procent en ik bump niemand ik deel hetgene da ik zie hoor en weet hoe het er in mijn stad aan toe gaat.. ik snap u argumenten wel"
"acht.zes zei: 80% van genoemde percentages in conversaties en discussies zijn ter plekke verzonnen, zo ook hier de genoemde 78% en 'rond de 75%' van @Wobba 73% is de max bij pep. Klik om te vergroten... Daar kan ik zeker in komen maar het is totaal geen belgisch product. En plus ik geloofde het ook niet tot ik de optelsom bij elkaar zag bleek het 75% berekent op een volle gram en toen ik hem teste zelf een lijntje van 0.2 gram kwam aan zoals een dikke lijn bij andere soorten."