Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCBR urineonderzoek

CBR urineonderzoek

129 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
J
JasonwachtmeesterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wie zegt dat ik in de auto stap ?
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoe vaak moet je blazen als je niet in de auto zit? :wink:
J
JasonwachtmeesterLid
01-01-2024, 00:00
#3
Guapo Temudgin zei:
Voor een dagelijks blower minimaal 30 dagen.
Klik om te vergroten...
Nou heb vandaag naar 47 dagen 5e test gedaan en deze was positief zag een uiterst dun lijntje bijna niet zichtbaar vorige week een gevoelige test die was ook positief en twee test daarvoor beiden negatieve dus na 47 nog steeds wat ye vinden in mijn urine heb nog 23 dagen voor de echte test hoop dus dat de volgende 3 testen allen negatieve uitvallen
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#4
De Zandman zei:
Vaak zie je de overbekende gele waarschuwing sticker. Met o.a. de tekst: "pas op met alcohol"
Klik om te vergroten...
Daar zit een nuance in die ik ooit heb geleerd van mijn huisbaas....3 flessen stroh dronk die beste man. Heb hem dood gevonden in huis. Ook een ex legionair btw. Hij zei altijd lachend..."Pas op, met alcohol!"🤣 RIP Ron
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Legionnairs kunnen echt wel tegen de drank. Behalve ik. Jazeker.
p
pepsletterLid
01-01-2024, 00:00
#6
Even niet de allerbeste tip maar goed.
Als je in een niet te opvallend wagentje rijd.. Plak zo'n christen-visje achter op je auto. Denk dat je minder snel willekeurig word geplukt als je die achterop plakt! Al is het maar voor als je naar de shop gaat. Neem er eentje met magneet trouwens. Puur voor noodgevallen. Lekker degelijk.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Maar we wonen niet in Staphorst!
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#8
De Zandman zei:
Maar we wonen niet in Staphorst!
Klik om te vergroten...
Preek voor jezelf!

Typefoutje. Ik laat hem wel staan. Joejoe!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Preek voor jezelf?
Aan mij en voor mij is geen preek van welke aard dan ook, zinvol.
Er is maar één spreuk die daar een uitzondering voor is, en dat is deze:
Legio Patria Nostra.
(Het Legioen is mijn vaderland).
Die wél.
Alle andere preken zijn paarlen voor de zwijnen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
pepsletter zei:
Even niet de allerbeste tip maar goed.
Als je in een niet te opvallend wagentje rijd.. Plak zo'n christen-visje achter op je auto. Denk dat je minder snel willekeurig word geplukt als je die achterop plakt! Al is het maar voor als je naar de shop gaat. Neem er eentje met magneet trouwens. Puur voor noodgevallen. Lekker degelijk.
Klik om te vergroten...
Je weet dat mensen met zo een visje achterop juist vaak voor alcohol controle worden aangehouden? Na de mis gelijk door naar de kroeg die naast de kerk zit….
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hahahh jazeker vooraan in de karke, op zondag allemaal brave borsten, maar door de week?
De grootste deugnieten!!
s
stylix89Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Beste Leden,

Ik ben op 27 maart wegens de avondklok aangehouden door de Politie, (omdat ik paar mensen in de auto had zitten die nogal glazig uit hun ogen gekeken is er bij mij een speekseltest afgenomen en daarin in THC gevonden ( ik was zelf een vaste roker ongeveer 5 gram per 2 dagen ) dit heb ik gedurende 15 jaar gedaan.

Nu knijp ik hem enorm voor de urine test die gaat volgen,

Ik ben van 5 gram per 2 dagen nu naar 1 jointje per 2 dagen gegaan om het langzaam af te bouwen. Ik ben zelf een ervaren chaffeur en ben nog nooit in aanraking geweest omtrend drugskwesties bij de Politie (en ook nooit gerookt voordat ik moest rijden, maar door het vele gerook een flinke spiegel opgebouwd. toen de bloedtest was afgenomen bleek dat thc gehalte 5x te hoog was, toen moest ik me rijbewijs opsturen en zit sindsdien thuis.

Nu is mijn vraag of ik me eigen zorgen moet maken, als ik bekendmaak dat ik nog om de 2 dagen 1 jointje rook. Verders ben ik helemaal kerngezond en gebruik geen alcohol of andere drugs en volg een gezond eetpatroon. Mijn BMI ligt rond de 20, Ik ben aan het proberen helemaal te stoppen maar dit is lastig dus probeer het af te bouwen.
Nu moet ik de 800 euro voldoen voor 3 september. dus pas daarna zal waarschijnelijk het urine onderzoek plaatsvinden (aldus de vrouw van CBR)

Moet ik me eigen zorgen maken? is het slim om te vermelden bij CBR test dat ik sinddien het akkefietje ik mijn Werk, Huis, Relatie en alles ben kwijtgeraakt en dat ik het gebruik minimaal aan het houden ben. Dat kunnen ze waarschijnelijk ook zien in het urine neem ik aan...

Weet iemand wat de waardes zijn die je eventueel in je urine mag hebben om voor de urinetest te slagen. Ik heb het CBR aan de lijn gehad maar die konden mij er niet echt goed antwoord op geven , daarom plaats ik de vraag hier.

Hopend op een goed helder antwoord
C
CaptainFLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hoi,

ik heb zelfde probleem als jou, ik ben mijn rijebwijs voor 4 jaar kwijt nu puur omdat ik te verslaafd was. Ik ben nu bijna 3 maanden gestopt en dan ga ik urine onderzoek doen bij t cbr.

zover ik heb gehoord van mensen kan je het beste nu al stoppen, elke joint wat je rookt komt je nadelig te staan bij de urine onderzoek.
F
Frl. FrlLid
01-01-2024, 00:00
#14
Voor zolang je gebruikt kun je het wel schudden om je rijbewijs terug te krijgen. Het beste is per direct stoppen. Tijdens het onderzoek moet je er voor zorgen dat de psycholoog/psychiater denkt dat je geen drugsprobleem hebt of dat je dat had.
Afhankelijk of je eerlijk bij het politie verhoor bent geweest over je gebruik kan dat nog wel eens lastig worden, want ze hebben meer informatie dan dat je lief is. En de hoeveelheid in het bloed werkt ook niet mee.
Thc kan met jou gebruik wel 3+ maanden aantoonbaar zijn in urine. Als je het spelletje slim speelt en je urine is schoon, kan je geluk hebben en het over een x aantal maanden terug hebben. Anders kan het wel een jaar duren als het niet langer is. Waarbij in die tijd ook helemaal niks gebruikt mag worden.
j
jivesLid
01-01-2024, 00:00
#15
koop die brochure 🙈 google het..
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mevrouw Pløp zei:
Het doel heiligt de middelen, toch?

Jasonwachtmeester wil gewoon kunnen rijden onder invloed, en daar ook nog goedkeuring voor. Zo duidelijke afkeuring van rijden onder invloed was misschien niet helemaal verwacht op een drugsforum. Tsja, jammerdan.
Klik om te vergroten...
Vraag me niet waarom, maar de indruk die TS wekt bij mij is dat dit soort individuen zo graag geloven in dat ze betere rijvaardigheid hebben door te roken, en bij een mogelijk dodelijk ongeluk ze het slachtoffer nog de schuld geven ook.

ik snap door topics als dit steeds meer waarom ze zo feller worden over middelen in het verkeer. Van mij mag het wel aangescherpt worden 😄
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#17
Blyatman zei:
Vraag me niet waarom, maar de indruk die TS wekt bij mij is dat dit soort individuen zo graag geloven in dat ze betere rijvaardigheid hebben door te roken, en bij een mogelijk dodelijk ongeluk ze het slachtoffer nog de schuld geven ook.

ik snap door topics als dit steeds meer waarom ze zo feller worden over middelen in het verkeer. Van mij mag het wel aangescherpt worden 😄
Klik om te vergroten...
Precies.

En vooral het argument dat iemand beter rijdt dan menig ander omdat hij veel ongelukken heeft voorkomen. Dus? Zegt niks over hoeveel je er (ongemerkt) bijna hebt veroorzaakt. Of over hoe je rijgedrag is. Ik heb ook menig ongeluk voorkomen, maar ik denk dat ik absoluut een heel gemiddelde bestuurder ben.

Overigens ken ik een aantal mensen die absoluut niet goed rijden (slecht kijken, hard rijden, ernstig vermoeid rijden), maar wel 50.000 km per jaar schadevrij rijden. Hoe? Doordat andere weggebruikers ze redden.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Blyatman zei:
Vraag me niet waarom, maar de indruk die TS wekt bij mij is dat dit soort individuen zo graag geloven in dat ze betere rijvaardigheid hebben door te roken, en bij een mogelijk dodelijk ongeluk ze het slachtoffer nog de schuld geven ook.

ik snap door topics als dit steeds meer waarom ze zo feller worden over middelen in het verkeer. Van mij mag het wel aangescherpt worden 😄
Klik om te vergroten...
Weet je nog dat er vorig jaar (?) een lid was die het goed vond en vond dat ze “mocht” rijden met dagelijks veel speed op? Het excuus was : “ik rij beter dan want ik ben verslaafd en daar kan ik niks aan doen, moet ik dan maar niet autorijden? Verslaving is een ziekte”

Die praatte het ook goed..

Edit: paar jaar geleden al denk ik toch
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#19
De Dunne zei:
Weet je nog dat er vorig jaar (?) een lid was die het goed vond en vond dat ze “mocht” rijden met dagelijks veel speed op? Het excuus was : “ik rij beter dan want ik ben verslaafd en daar kan ik niks aan doen, moet ik dan maar niet autorijden? Verslaving is een ziekte”

Die praatte het ook goed..

Edit: paar jaar geleden al denk ik toch
Klik om te vergroten...
Ik vraag me af welke argumenten mensen die lachgas gebruiken achter het stuur zouden geven. Misschien komen we er een keer een tegen
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mevrouw Pløp zei:
Ik vraag me af welke argumenten mensen die lachgas gebruiken achter het stuur zouden geven. Misschien komen we er een keer een tegen
Klik om te vergroten...
Ja dat is ook zoiets he! 🙄

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."