#1
Wie zegt dat ik in de auto stap ?
Nou heb vandaag naar 47 dagen 5e test gedaan en deze was positief zag een uiterst dun lijntje bijna niet zichtbaar vorige week een gevoelige test die was ook positief en twee test daarvoor beiden negatieve dus na 47 nog steeds wat ye vinden in mijn urine heb nog 23 dagen voor de echte test hoop dus dat de volgende 3 testen allen negatieve uitvallenVoor een dagelijks blower minimaal 30 dagen.
Daar zit een nuance in die ik ooit heb geleerd van mijn huisbaas....3 flessen stroh dronk die beste man. Heb hem dood gevonden in huis. Ook een ex legionair btw. Hij zei altijd lachend..."Pas op, met alcohol!"🤣 RIP RonVaak zie je de overbekende gele waarschuwing sticker. Met o.a. de tekst: "pas op met alcohol"
Preek voor jezelf!Maar we wonen niet in Staphorst!
Je weet dat mensen met zo een visje achterop juist vaak voor alcohol controle worden aangehouden? Na de mis gelijk door naar de kroeg die naast de kerk zit….Even niet de allerbeste tip maar goed.
Als je in een niet te opvallend wagentje rijd.. Plak zo'n christen-visje achter op je auto. Denk dat je minder snel willekeurig word geplukt als je die achterop plakt! Al is het maar voor als je naar de shop gaat. Neem er eentje met magneet trouwens. Puur voor noodgevallen. Lekker degelijk.
Vraag me niet waarom, maar de indruk die TS wekt bij mij is dat dit soort individuen zo graag geloven in dat ze betere rijvaardigheid hebben door te roken, en bij een mogelijk dodelijk ongeluk ze het slachtoffer nog de schuld geven ook.Het doel heiligt de middelen, toch?
Jasonwachtmeester wil gewoon kunnen rijden onder invloed, en daar ook nog goedkeuring voor. Zo duidelijke afkeuring van rijden onder invloed was misschien niet helemaal verwacht op een drugsforum. Tsja, jammerdan.
Precies.Vraag me niet waarom, maar de indruk die TS wekt bij mij is dat dit soort individuen zo graag geloven in dat ze betere rijvaardigheid hebben door te roken, en bij een mogelijk dodelijk ongeluk ze het slachtoffer nog de schuld geven ook.
ik snap door topics als dit steeds meer waarom ze zo feller worden over middelen in het verkeer. Van mij mag het wel aangescherpt worden 😄
Weet je nog dat er vorig jaar (?) een lid was die het goed vond en vond dat ze “mocht” rijden met dagelijks veel speed op? Het excuus was : “ik rij beter dan want ik ben verslaafd en daar kan ik niks aan doen, moet ik dan maar niet autorijden? Verslaving is een ziekte”Vraag me niet waarom, maar de indruk die TS wekt bij mij is dat dit soort individuen zo graag geloven in dat ze betere rijvaardigheid hebben door te roken, en bij een mogelijk dodelijk ongeluk ze het slachtoffer nog de schuld geven ook.
ik snap door topics als dit steeds meer waarom ze zo feller worden over middelen in het verkeer. Van mij mag het wel aangescherpt worden 😄
Ik vraag me af welke argumenten mensen die lachgas gebruiken achter het stuur zouden geven. Misschien komen we er een keer een tegenWeet je nog dat er vorig jaar (?) een lid was die het goed vond en vond dat ze “mocht” rijden met dagelijks veel speed op? Het excuus was : “ik rij beter dan want ik ben verslaafd en daar kan ik niks aan doen, moet ik dan maar niet autorijden? Verslaving is een ziekte”
Die praatte het ook goed..
Edit: paar jaar geleden al denk ik toch
Ja dat is ook zoiets he! 🙄Ik vraag me af welke argumenten mensen die lachgas gebruiken achter het stuur zouden geven. Misschien komen we er een keer een tegen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."