#1
Je kan er inderdaad van uit gaat dat de politie wat op je kenteken registreert als je een keer iets met drugs hebt gehad bij je auto.
Als je 1x bent aangehouden voor bijvoorbeeld rijden onder invloed met drugs, dan is dat vaak het begin van vaker gecontroleerd worden of ALS ze je dan controleren dat de kans op een speekseltest zeer groot is.
En dan ben je met THC helaas vaak de pineut...
Als je 1x bent aangehouden voor bijvoorbeeld rijden onder invloed met drugs, dan is dat vaak het begin van vaker gecontroleerd worden of ALS ze je dan controleren dat de kans op een speekseltest zeer groot is.
En dan ben je met THC helaas vaak de pineut...