Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"2 weken geleden aan de kant gezet, ik reed net duitsland in. 20gr hasj bij me afgepakt. Moest paar dingen tekenen en mocht weer gaan"
"Kordie zei: Je hoort neem ik aan later nog iets van justitie? Klik om te vergroten... Hun zeggen van wel. Maar dit is de 3e x nu in 10 jaar tijd en heb nog nooit wat gehoord. De beste man zei wel als je richting de 100gr gaat kan je aangehouden worden (softdrugs) dan"
"Kordie zei: Bijzonder dat je nooit wat hebt gehoord. Je zou op zijn minst een boete verwachten. 20 gram is niet heel weinig. Oké, heel veel ook niet. Als ze als doel "dealen / smokkelen" voor het oog hebben. Klik om te vergroten... Ja ik was ook onderweg naar me werk, Ik werk vaak in duitsland en verblijf daar ook een tijdje. Mischien dat ze me daarom lieten gaan"
"jives zei: koop die brochure 🙈 google het.. Klik om te vergroten... Die heb ik ook gehaald. Zo interresant is hij niet"
"Neo-Shulginist zei: Ja, dit moet je niet zeggen tegen het CBR. Laat je vooraf adviseren door een gespecialiseerde advocaat. De keuring van het CBR is een mijnenveld. Nee, dat zijn juist kenmerken van verslaving. Vertel eerder dat je enorm geschrokken bent en sindsdien nee zegt tegen joints en hard aan jezelf werkt. Met je liefdesrelaties hebben ze verder niks te maken en dat je verhuist bent is ook niet relevant voor hen. Urinetests blijven heel lang positief. Je moet daarvoor minimaal 6 weken gestopt zijn. Maar het kan ook 3 maanden duren voordat ze geen metabolieten van THC meer in de urine vinden en bij extra gevoelige tests kan het zelfs 6 maanden duren. Stop dus helemaal met blowen en schakel hulp in van een gespecialiseerde advocaat. Klik om te vergroten... 6 maanden? Vanwaar heb je die info dan?"
"Ik kan een beetje praten uit ervaring. Ik was mijn rijbewijs ook x kwijt geraakt zie mijn post hierover. Na 5 jaar heb ik m eindelijk terug gekregen. 2 weken geleden pakte ik de scooter en reed n fuik in. Alles was in orde tot ze een speekseltest wilden doen. Ik raakte in paniek want had in de ochtend 3 dikke blows gerookt. Drugstest was 8 uur later. Resultaat : negatief Ik snap niet hoe dit kan maarja"
"N3K0 zei: Zo te horen niks geleerd dan Klik om te vergroten... Ik leer wat ik wil"
"Youknow20 zei: Je moet ook weten dat als je je rijbewijs terug heb ze van de laatste aanhouding ook een melding hebben gemaakt en ze je daarom waarschijnlijk vaker gaan testen op drugs.... Ook kan het zijn dat na het urine onderzoek de psychiater na het onderzoek alsnog weer een urine of bloed onderzoek wilt Klik om te vergroten... Ja daar hou ik sowieso rekening mee. Ik denk dat ik er gewoon mee kap voor altijd. Ik ben vandaag 25 dagen gestopt. Nog 4 weken dan ga ik de keuring denk ik inplannen. Ik hoop alleen zo erg dat ze geen bloed gaan afnemen ivm alcohol. Ik had gebeld naar de specialist en ik zei dat ik binnenkort op keuring zou moeten komen ivm thc, die had tegen me gezegd dat ik alleen een urinetest kan verwachten. Maarja je weet het maar nooit"
"anoniempje12341 zei: Ik begrijp je gevoel... Het is ook lastig, maar beter de test goed doen en daarna zonder stress weer genieten van het jointje, en nooit maar dan ook nooit meer de politie het makkelijk maken.. voorzorgsmaatregelen in de auto.. Klik om te vergroten... Ja ben nu 25 gestopt en denk dat ik er voor altijd mee kap, voel me wel goed alleen me alcohol gebruik is echt fors toegenomen. Dus ik denk ik nu een volgende probleem heb bij de keuring als ze bloed gaan afnemen. Stelletje bloedhonden zijn het"
"De Zandman zei: Blijf van die drank af! Je ruilt de ene verslaving in voor een andere, en nog wel eentje van harddrug gebruik. Los van het feit dat alcohol zeer slecht voor je is... Sla nou niet aan het zuipen. Het lost niets op. Je krijgt alleen maar ellende, en niet zo'n beetje, ook. Aan de drank raken is een regelrechte sollicitatie om alles wat je lief is, kwijt te raken!j Klik om te vergroten... De Zandman zei: Blijf van die drank af! Je ruilt de ene verslaving in voor een andere, en nog wel eentje van harddrug gebruik. Los van het feit dat alcohol zeer slecht voor je is... Sla nou niet aan het zuipen. Het lost niets op. Je krijgt alleen maar ellende, en niet zo'n beetje, ook. Aan de drank raken is een regelrechte sollicitatie om alles wat je lief is, kwijt te raken! Klik om te vergroten... Zeker je hebt gelijk. Was moeilijk stoppen met blowen maar nu dat gelukt is ga ik over een week stoppen met alcohol. Hoop dat t me gaat lukken 8 weken elke dag nuchter zijn van wiet en alcohol hahahaha"