#1
Vandaag een zelftest gedaan en er kwam een echt heel vaag lijntje bij de t de c lijn was gewoon duidelijk dus negatief ? Heb gelukkig nog aantal weken voor ik echt getest wordt. +/- 46 nog zal dus wel goed komen. Maar wat een gedoe elke keer en dat voor een joint
. Begrijp best dat als je helemaal stoned bent dat je konijntjes ziet dat je dan gepakt wordt maar paar uur naar een jointje zo jammer dit.